Новости

Ученик Мигеевской школы рассказал о том, как его избивала директор школы. Директор отрицает данный факт [ВИДЕО]

5.1K

На Николаевщине разгорелся скандал из-за того, что директор Мигеевской общеобразовательной школы Первомайского района бьет учеников и дает пощечины учителям.

Об этом говорят и дети, и педагоги, говорится в сюжете ICTV.

Люди даже обратились в милицию, а одна из пострадавших зафиксировала побои у докторов.

Несмотря на жалобы, директор продолжает работать в школе, отрицая все обвинения.

104 Комментариев

  1. прямо

    Март 10, 2015 at 11:41 пп

    А почему видеокамер в школах нет?
    А потому что директора школ не дают разрешение на установку видеокамер.
    А были бы видеокамеры, было бы всё понятно.

  2. мама.

    Март 11, 2015 at 1:06 дп

    Люди!!!! Все скоро спустится на тормозах, крыша у директорши Вовк и Воронина, у них хорошие связи. а у наших людей нету поддержки, так давайте их поддержим не бойтесь эту крысу, говорите все в слух.

  3. Чого Так

    Март 11, 2015 at 9:54 дп

    На фото до статті хлопичиня зображене у вишиванці??!!!
    Це шо нова шкільна хформа. Ще на голові оселедчика зробили тоді точно можна було припустити шо по народній освіті пішло полування на «москалів, риганалів, комуняків та інших несвідомих та непарийотів»: бо ж побито дирекцією хлопчика-школярика у вишиванці.
    Замахнулись на святе виходить.

    • Чого Так

      Март 11, 2015 at 9:56 дп

      На фото до статті хлопичиня зображене у вишиванці??!!!
      Це шо нова шкільна хформа. Ще би на голові оселедчика зробили би тоді точно можна було припустити шо по народній освіті пішло полювання на «москалів, риганалів, комуняків та інших несвідомих та непарийотів»: бо ж побито дирекцією хлопчика-школярика у вишиванці.
      Замахнулись на святе виходить.

      • Недашковская Л.

        Март 11, 2015 at 5:04 пп

        Чого Так.У Вас що комплекс перед українською символікою. Бо зі сторони це виглядає саме так. Що поганого в тому, що ми нарешті згадали про вишиванки і вдягоємось в них?Ви ж за 23 роки зробили все щоб за них забути та навіть нам не розказати. А тепер критикуєте? Паралелі проводите? Так я вам без стіснєнія скажу. Помовчіть вже нарешті.Ваш час скінчився. Тепер ми будемо вдягати своїм дітям вишиванки, вчити їх мови і вчитися самі, співати Гімн України і святкувати українські свята, а не «23 февраля» та 50 лєтіє 105 с»єзду КПСС і хоть показіться решта 🙂

        • Первомайськ

          Март 11, 2015 at 8:53 пп

          Як казав Кузьма Скрябін «…вишиванка повинна бути десь там, у голові, привита батьками з дитинства», а не робити сєлфі в інтернеті. І дійсно вишиванка не є шкільною формою, принаймні поки що, згідно закону. А на рахунок «23 фєвраля» ,то його святкували і будуть святкувати ті хто служили при СРСР. А ви беріть і не святкуйте своє «8 марта» чи «1 Травня», це ж також не національні українські свята.

        • прямо

          Март 11, 2015 at 10:01 пп

          Ай как мы хорошо заживём.Все на украинском заговорят, вышиванки оденут, праздники поменяют, улицы переименуют…и, наверное работать научаться? А что ж раньше? Может кто мешал? Точно, сепаратисты. Пенсия 30 долларов. Так,что? Слава Украине

        • Чи не Так

          Март 11, 2015 at 11:35 пп

          пан чи пані Недошківська/кий не потрібно перекладати зі своєї хворої голови свої націопатріо нежиті на нехворих, які є дійсн6о громадянами України, які за 70 післявоєнних років з вщент розтрощеної фашистами країни зробили державу світового рівня.
          А такі як ви, плакатні патрійоти, гробили і подовжуєте країну гробити затеревенюючи насущні завдання та проблеми які потрібно вирішувати, пишаючись вишиванками, козацькими шароварами, співами, віршиками та іншими театралізрованими атрибутиками.
          Краще скажіть що від промисловості та сілького господарства Первомайщини завдяки таким як ви, політтріскунчикам та цвірінькалам, залишилось?

          • Недашковская Л.

            Март 12, 2015 at 1:43 дп

            Я вибачаюсь, але в ті часи, які грабувалась моя країна і знищувалась національна культура, такі як я «плакатні патріоти, політтріскунчіки та цвірінькали» (аж смішно) ходила до дитячого садочка і школи…І особисто я нічого не гроблю, а вважаю, що якщо ми нарешті згадали про якісь національні речі, то не має в тому нічого поганого.А якщо комусь то по перек горла, то ваші проблеми, не потрібно в усьому шукати підвох.Дитя вдягло вишиванку, вже провели паралелі, що образили патріота.Смішно.Життя набагато простіше.

      • МИГЕЯНКА

        Март 17, 2015 at 5:05 пп

        ЭТО Ж ЕМУ СКАЗАЛИ ЧТО ПРИЕДУТ СНИМАТЬ-И ОН ТАКОЙ ОДЕЛСЯ ИДЕАЛЬНЫЙюНЕ ВИННИЙ-ОЙ ДА ЗНАЮТ ЛЮДИ ВСЕ ТЕБЯ!!!

        • Для МИГЕЯНКИ - ЧУКЧІ

          Март 18, 2015 at 8:29 пп

          ОДЕЛСЯ ИДЕАЛЬНЫЙюНЕ ВИННИЙ-ОЙ

          Ти хоча б сама розумієш, що пишеш?

  4. ТАВ

    Март 11, 2015 at 10:57 дп

    Такая ситуация была в 2003 году.Я защитился за ребенка, которого тоже избили в этой школе, но тогда директором был Вовк (не помню его имени), а жена (крыша) его уже работала зав. районо. Директор тогда меня оскорбил и я хотел написать жалобу в прокуратуру, но …пришлось поменять место работы.

  5. р

    Март 11, 2015 at 12:03 пп

    у нас разборки даже по поводу того, что ребенок на рисунке изобразил учителя черным цветом. сразу усмотрели какой-то криминал.а здесь бьет чужое дитя и взрослого — и никаких последствий. Выходит и родители и учителя готовы терпеть? Жесть просто

    • МИГЕЯНКА

      Март 17, 2015 at 5:08 пп

      НАПИШИТЕ ПОДРОБНОСТИ ЗА ЧТО УДАРИЛА УЧИТЕЛА ДИРЕКТОРША-ЕСЛИ МЕНЯ Б ТАК ОСКОРБИЛИ КАК ДИРЕКТОРА-Я Б УБИЛА Б!!!

      • Для МИГЕЯНКА

        Март 17, 2015 at 10:57 пп

        Мені здається, що ТИ НЕ МИГІЯНКА, А ЧУКЧА.

  6. Я ТУТ ЖИВУ

    Март 11, 2015 at 4:05 пп

    Хочу звернутися до наталі олегівни(з маленької букви тому що не поважаю)ти ,що взагалі вже з головою не дружиш?Ти ,що не бачила скільки батьків приходить на загалі шкільні збори?Ти чому відкрито брешеш, що батьки не ходять до школи?Нас визивають,а ми не приходимо!!! Люди,ви чули таке???Ми що всі з неблагополучних сімей? Ти хоча б думаєш ,що ти вимелюєш???Не давайте їй більше слова, вона ганьба брехлива школи!!!!!!

    • мама.

      Март 11, 2015 at 8:54 пп

      Нас запрошують у школу тільки в тому випадку коли уже на щось потрібні кошти, скоро почнуть на ремонти, краска, обої, та все інше у наш такий скрутний час.Всі вчителі спішать робити один з поперед одного ремонти, хто кращий зробить, хто більше грошей здере, у мій час коли я навчалась в школі були побіляні стіни, і нічого закінчила нормально школу, це на моє навчання ніяк не вплило. А зараз не здасиш та тебе заклюють є такі вчителі.

    • МИГЕЯНКА

      Март 17, 2015 at 5:11 пп

      ЦЕ ПРАВДА-ТОМУ ЩО НЕ ВСИ БАТЬКИ ХОДЯТЬ НА ЗБОРИ-ИМ СТИДНО ЗА СВОЮ ДИТИНУ!!!

  7. Просто мама.

    Март 11, 2015 at 6:00 пп

    Доколе в Первомайском районе в школах будет беспредел…разве это отзначилась только Мигея? А в Подгороднянской что творится…..здесь не бьют, но и уроки не проводят….а просто на уроках рецептами с учениками делятся…

  8. а я папа

    Март 11, 2015 at 6:23 пп

    Поддеоживаю родителей.В Подгодной такие уроки, что приходится нанимать репетиторов

  9. а я папа

    Март 11, 2015 at 6:23 пп

    Поддерживаю родителей.В Подгородной такие уроки, что приходится нанимать репетиторов

  10. ((((((((

    Март 11, 2015 at 8:19 пп

    так звичайно все «справедливо» Романа звичайно заслухали і відзняло телебачення,а коли інші вчителі та велика кількість учнів підходили до камер їм відповіли-з вами все ясно,вам подобається тут, нам потрібні сенсації.

    • я.

      Март 12, 2015 at 12:22 дп

      Так вот в чем и дело выслушали, по телику все хорошо, снять с работы, а на самом деле все очень плохо, эта зараза как работала так и работает её даже не отстранили от работы во время следствия. ГДЕ СПРАВЕДЛИВОСТЬ!!!!!!!!!!!!!

      • ...

        Март 12, 2015 at 8:49 дп

        Нет не выслушали все сделано и снято с одной стороны, а что в школе много олимпиадников об этом не слова,а это заслуга и долгая работа многих учителей. И эти дети хотели стать на защиту школы,но увы как видете…самый лучший вышел Рома у которого уровень знаний и воспитания очень плохой.

        • мама

          Март 12, 2015 at 12:45 пп

          Да, есть олимпиадники — какие? Дети учителей, и тех кто бегает в школу, перед учителями заносят одно место. Есть такие, лично я таких знаю и не одних таких родителей. А простые дети чьи родители ходят на родительские собрания просто послушать про своего ребенка, на таких детей на них никто не обращает внимание и подойти после урока детю к учителю если ему что не ясно, учителю обьяснять некогда. Так почему так делается?

        • Анастасия:

          Март 12, 2015 at 8:12 пп

          Не вам судить о Роме! Смотрите за своими детьми, а не за чужими. Вы не Бог и не Ангел и у вас нет права кого-то судить!!! Конечно олимпиадников много,и это те дети, которые ходят к репетиторам! Например, как Толмачова Даша!!

          • мама

            Март 12, 2015 at 10:27 пп

            Тут мова іде не тільки про Рому, а про всих простих дітей, а що до вашої Даші Толмачовій,яка приіхала з іншого села і вивчаючи там німецьку мову ,нічого не заважае займати призові місця на олімпіадах з англійськоі.А тому що іх бабуся ,не жалкуючи своєї пенсіі ,водила дівчину на додаткові заняття самі знаєте до кого. І не розказуте що вона не ходе до репетитора.

          • натали

            Март 14, 2015 at 8:14 пп

            воспитывать рому надо ремнем,потомучто тот еще хулиган,если родители не воспитывают-пусть хоть директор школы его на место поставит!ремнем и розгами таких детей в старь воспитывали в школах и толк тогда был,а сейчас на голову садятся-куда родители смотрят-пусть дома на стены плюет идиот!

          • натали

            Март 14, 2015 at 8:16 пп

            рома идиот-родители таким воспитали,а идиотов ремнем и розгами воспитывают,надо было директору просто выпороть его,придурка жизни

          • Для Натали

            Март 14, 2015 at 9:43 пп

            Це ти наталі — ідиотка!!! І тебе треба відшмагати ремнем. Та так, щоб на задницю не сіла!!!

          • Анастасия:

            Март 16, 2015 at 11:25 пп

            Думаю все прекрастно поняли что за Натали, и где она роботает? Да, Наталья Олеговна? Своих детей — родите для начала а потом шмагайте! А наших судить не надо!!! Как говорится:»Не суди, да судим не будешь!». А директору вашему вообще руки оторвать надо, и в задницу их вставить, там где мозг находится, туда и руки ее вставить надо!!!

    • )))))))

      Март 13, 2015 at 12:36 дп

      Зачем врать, все кто имел желание и информацию имели возможность дать интервью,наблюдал не один человек! Но суть вопроса именно в том что нет права у директора поднимать руку на подчиненных и уж тем более на детей!и люди пишущие неправду почему то не понимают что они тоже не застрахованы от подобных вещей,может не здесь и не сейчас,но все же подумайте как будете вы себя чувствовать в подобной ситуации на месте потерпевшего в окружении «жлобов»готовых ради своей рабской преданности негодяям прислуживать!А ситуация подобная будет непременно у каждого из вас,жизнь не так проста и примитивна как вы думаете,за преступлением следует наказание и это не пустые слова а закон жизни!

  11. 4321

    Март 11, 2015 at 9:29 пп

    выгнать суку

    • 1234

      Март 14, 2015 at 8:30 дп

      і поставити зіну

  12. ваххвах

    Март 11, 2015 at 9:56 пп

    вы еще бы книжку написали сколько записей а толку нету
    Короче
    1)Родители детей которые пострадали от твари директриси серебритесь пишите жалобу в (гороно)
    2)Учителя которые пострадали пишите жалобу — заяву в минтовку
    3)Просто скажу дети не бойтесь розказуйте все родителям
    P.S.это вам может избавится от су** и поставлять норм детектора и учителям будет норм и детям

  13. просто!

    Март 12, 2015 at 12:17 дп

    тогда нужно закрыть все школы!что бы не нанемать репетитаров!это было с покон времен!а многи дети себе много позволяют,и радители их защищают!а уважения ко старшим нет!и я согласна что бы ставили камеры,что бы все радители видели что творят их дети на урах!

  14. ОООёй

    Март 12, 2015 at 12:19 дп

    Так гороно и есть этой сволочи ее крыша, вы думаете почему она себя так твердо держит, пока есть Вовк С.А. та чорная Воронина все так будет продолжятся.

  15. Мигія

    Март 12, 2015 at 1:16 дп

    Я вчився в цій школі 9 год цього вчителя знаю як сурового но ніяк не того хто бє дітей просто провокація хтось хоче другий на її место а вчителя позалякували дітей щоб вони брихали на мій клас за 9 год не підняла жодна вчителька руку хотяби ми їх вивилмпи до сльоза Олена Сергіївна

    • Анастасия:

      Март 12, 2015 at 8:17 пп

      А твоя проблема в тому, що ти знаєш її як вчителя, а не як директора! А за твоїми словами виходить, що півсела, та половина дітей претендують на її місце!!!! А чому ж тоді, коли директором був Вовк С.С. подібного не відбувалося?! Що, тоді на його місце бажаючих не було?! Порада: Не знаєш — не мели що попало!!!!

      • МИГЕЯНКА

        Март 17, 2015 at 4:55 пп

        СЛУШАЙ-СЕЙЧАС В ШКОЛЕ ТАКИЕ ДЕТИ,ЧТО Я В ШОКЕ!Я В ЭТОЙ ШКОЛЕ УЧИЛАСЬ 11 ЛЕТ-ВТО ВРЕМЯ РОДИТЕЛИ ВОСПИТЫВАЛИ ДЕТЕЙ ОЧЕНЬ СТРОГО,АНАЛОГИЧНО И УЧИТЕЛЯ!! МЫ УЧИТЕЛЕЙ УВАЖАЛИ,ПРИСЛУШИВАЛИСЬ К ИХНИМ СОВЕТАМ-А СЕЙЧАС,Я СЛЫШАЛА КАК ЭТИ ДЕТКИ ПОСЫЛАЮТ УЧИТЕЛЕЙ,ОБЗЫВАЮТ РАЗНЫМИ МАТЕРШИННИМИ СЛОВАМИ-НА ЭТО ОНИ ЗАСЛУЖИЛИ???? ДОРОГИЕ РОДИТЕЛИ ВОСПИТЫВАЙТЕ СВОИХ ДЕТЕЙ СТРОЖЭ-А НЕ БУХАЙТЕ ПО БАРАМ,А ДЕТИ ТЕМ ВРЕМЕНЕМ В ИНТЭРНЕТЕ СМОТРЯТ ГАДОСТИ ИЛИ ПОКУРИВАЮТ ЗА УГЛОМ ВСЯКУЮ ГАДОСТЬ!! А РОМА КОЛОСЕНКО-ТОТ ЕЩЕ МАЛЬЧИК-ЗНАЮ ЛИЧНО……..!!!!ЗАПИАРИЛСЯ КРУТО-КОРОЧЕ ЗБИЛАСЬ ТВОЯ МЕЧТА!!!

        • Анастасия:

          Март 17, 2015 at 6:21 пп

          Интересно, какая ж именно збылась мечта! Оно и видно как ты, МИГЕЯНКА, училась в школе все 11 лет! Вот кто-кто а ты наверно точно курила за углом всякую гадость, раз за все 11 лет правильно писать так и не научилась!!! Позор!!!!

          • МИГЕЯНКА

            Март 18, 2015 at 1:58 пп

            КАКАЯ ТЕБЕ РАЗНИЦА,КАК Я ПИШУ!Я НЕ КУРИЛА И НЕ КУРЮ-ПО СРОВНЕНИЮ С ТОБОЙ!!А ТО,ЧТО ДЕЛАЕТСЯ В МИГЕЕ-ЭТО ФАКТ!!!!МЫ НЕ УЧИЛИ РУСКИЙ ЯЗИК!!! А ТЫ,Я ВИЖУ ПРОЙШЛА КРЫМ И РЫМ,И МЕДНЫЕ ТРУБЫ!!!

      • Анастасия:

        Март 18, 2015 at 6:32 пп

        Какие мы нервные! Нервишки-то сдают!!! А ты прям пророк Мохамед, да? Ты свечу держало когда я курила?! Вот молодец, прям знаешь кто я! Да знаешь, ты права! Много тварей разных в жизни поведала таких как ты! Вот и набралась опыта!!!!!

        • МИГЕЯНКА

          Март 20, 2015 at 11:13 пп

          ТВАРЬ-ТЫ, А ВОТ ПОСЛОВИЦУ НЕ ПОНЯЛА!!!ХА-ХА-ХА!!!!

          • Для МИГЕЯНКИ!

            Март 21, 2015 at 7:44 пп

            Потому что ты тупая, вот и не поняла! И знаешь, это даже хорошо, что ты к своей тупости оптимистически относишься!))

    • Лилия

      Март 16, 2015 at 2:36 дп

      Мигия.Ты что куришь? Конечно же должность директора в сельской школе вообще настолько крутая, что прям надо все СМИ подключить+нач.милиции и всю общественность. Подкупить учителей+ребенка.Я тут про розги прочитала.У меня пока еще маленький ребенок, но хочу сказать, если бы я узнала, что кто нибудь, когда нибудь из педагогов или просто взрослых людей поднял бы на него когда нибудь руку, я бы слова не сказала.Просто посадила.Молча.Все бы сделала, но посадила.Потому как розги это унижение ребенка, а унижение ребенка в последствии порождает протест в виде скверного поведения, но ни как не покорности и тем более уважения.Так что всем любителей «розг» настоятельно рекомендую обратится к доктору.Что то в вашей жизни пошло не так.

  16. Чи не Так

    Март 12, 2015 at 10:47 дп

    Для пані Л.Недошківської:
    Тепер зрозуміло: Ви з того дитячосадського віку та стану і захоплень так і не вийшли.
    Тож і далі вдягайтесь у вишиванки, червоні чобітки,заплітайте кіски бубликами з різноколірними лентами, читайте, віршики, співайте пісеньок, горлайте «Україна понад усе», а нам потрібно піднімати спочатку люд від націолетаргії, отуплення та країну ставити хоча б на рівень той що був 1989-90 р.р.
    Що заробили такі ура-патрйоти, в сенсі їх авторітету у народа, показали результати виборів представників «Свободи» та їхніх попутників.
    Самий великий ваших подвиг — це організація «ленінопадів».
    Ви до речи також можете вчинити подвиг — запишіть собі у актив руйнування пам’ятника біля колишньої контори, колишнього первомайського цукрового заводу.Він вже практично сам розвалився, так що витрат з вашого боку не буде ніяких, а нагорода від Свободооднодумців може й світити, якийсь там «Знак пишання», «За руйнівничу антикомуняко доблість», може й премію випишуть.
    Не ловить гав, ловіть шанс.
    Та збирайтесь до дитсадочку.Там до дня 9 травня новий якийсь марш, кажуть вивчають, на не нашій мові «UKRAINE,UKRAINE UBER ALLES».

    • ...

      Март 12, 2015 at 6:23 пп

      Чого Вас так ковбасить від українства?

    • Так чи ні

      Март 12, 2015 at 11:03 пп

      «Чи не так» більше подобається Мурка у виконанні Яника старшого.Власної гідності не маєш і робиш все що навязала партія і вождь. Ти ладен водити хороводи навколо Леніна і співати «Ленин всегда живой», і всерівно що ними було замордовано десятки тисяч людей. Комуняки як і тоді добре живуть і жирують,Симоненко відпочиває в Європі, а ти з Мигії виїжаїш по великих святах. Ніколи українцям добре не жилося, завжди важко трудилися. І якщо ти не зрозумів що молодь прагне кращого, то немає чого навіть з тобою говорити. Не потрібно приплітати конфлікт до політики.

      • Хоч круть Хоч верть

        Март 14, 2015 at 1:49 дп

        сьодні за нашою колоофіційною статистикою у нас в україні залишилось і то за пропискою лише 42,6 мильйонів народу.
        Це з кацапцями, малдаванами, балгарами, адєсітамі і іншими малоукраїнцями яких десь біля 15 мильонів набереться.
        Виходить — куди поділось ще десь мильйонів 10 різноукраїніців ? Сгинули — виходить.За після совєкій та комуняцькій час.
        Зате гаслуємо, чи галасуємо покраще ніж ті ленінці, сталінці, хрущрвці та інші.
        Та й взагалі в комуняцьку пору колишньою СРСРою керували увесь час чи не українці.
        Заглянь у Історію тільки не в ту де Ющ записаний як національний герой що виборов незалежну україну.

      • 333

        Март 18, 2015 at 12:17 пп

        Как Вы говорите «Ленин всегда живой»? Ну да живой — это наша в Вами история, и если от нее отказываться, что останется? «Молодь прагне кращого»- а почему она не идет работать если она хочет лучшего? как моя бабушка коммунистка говорила «Везде хорошо где нас нет»

    • Лилия

      Март 16, 2015 at 2:50 дп

      «товарищ депутат»давайте честно!Вы сколько лет сидите в кресле депутата горсовета? Ваши однопартийцы(кстати не прошедшие в этом году даже 3% минимум) сидящие в ВР это вообще отдельное кино.Хватит тут демагогию разводить!У вас была прекрасная возможность построить страну и после 90-х.Все это время и вы и ваша партия была у власти.И что?!!!Вы можете язвить, можете мне лично приписывать любые негаразды, с которыми вам так тяжело расстаться, но вот лично ваше мнение, особенно в этой теме выглядит как минимум странно.Тема про отношения директора к учителям и ученикам.Вам наболело, я понимаю, ленина снесли и для вас это рана не совместимая с жизнью, а тут еще и как на зло мальчик в вышиванке.Но не тут дорогой «товарищ депутат»,опять не тут 🙂

  17. .

    Март 12, 2015 at 2:01 пп

    Сколько на уроках о.сергеевна приходила задания дала и ушла,делайте что хотите,а раз и ученика ударила при всем классе…

    • Бззз

      Март 25, 2015 at 5:51 пп

      Вот такое почти всегда было , только задания не всегда давали, а она себе спокойно уходила чаи попивать.

  18. Публицист

    Март 12, 2015 at 3:48 пп

    Детей надо воспитовать….особенно дома.А у нас родители только рожают и материально обеспечивают…не думаю,что учитель просто так хорошего ученика мог избить или оскорбить.

    • Анастасия:

      Март 12, 2015 at 10:05 пп

      Чтоб там ребенок не сделал, у директора нет никаких полномочий, никакого права его оскорблять, обзывать и тем более бить!!! Она может только вызвать родителей, предупридить о поставлении ребенка на учет в детскую комнату милиции, ну самое такое поставить вопрос об отчеслении ребенка, но не более того!!!!!!!

    • Так чи ні

      Март 12, 2015 at 11:16 пп

      Повністю з вами згоджуюсь. Накормили, вигнали на вулицю там і отримує виховання. А якщо запитати у батьків про домашні завдання з предмету 96 % не можуть відповісти. А потім крайній вчитель який робить зауваження їхньому чаду, яке навіть не має поваги до старших. Це все іде з сім`ї.

    • МИГЕЯНКА

      Март 17, 2015 at 5:01 пп

      КАКОЙ ОН ХАРОШИЙ Я ВАС УМОЛЯЮ-РАСПИЗДЯЙ ОН-ЗНАЯ ЛИЧНО!!!!

      • Для МИГЕЯНКИ!

        Март 17, 2015 at 6:27 пп

        Не смей пиздеть вот эту хрень про чужиш детей!!! Нарожай своих и обсырай их как хотишь! В средневековье за наговоры, лжу, сплетни и подобные унижения языки отрезали!Смотри абы с тобой росправу люди не совершили! Да кстати буквар почитай, если умеешь! Тебе и твоему правописанию не помешало бы!!! Вот так безграмотно писать, я бы не позорилась, честно!!!

        • МИГЕЯНКА

          Март 18, 2015 at 2:05 пп

          У МЕНЯ ДЕТИ ЕСТЬ, И ОТЛИЧЬНИКИ!!!ТАК БЕРИ РУПОР И ДОБИВАЙСЯ ЗА СРЕДНЕ-ВЕКОВЫЕ ЗАКОНЫ!!ТЫ ПОСМОТРИ КАК ТЫ ПИШЕШ МРАЗЬ!!

          • Для МИГЕЯНКИ!

            Март 18, 2015 at 6:37 пп

            И как же интересно?! Дети твои отличники такие же как и ты, да? И где же в моем тексте ошибки? А правда то в глаза колит, да ТВАРЬ?!!!

          • Для МИГЕЯНКИ

            Март 19, 2015 at 8:22 пп

            Ти, що за збагаченням словарного запасу до директорши ходила?

      • Для МИГЕЯНКИ - ЧУКЧІ

        Март 18, 2015 at 8:27 пп

        За 11 років навчання у школі, лише мати навчилась без помилок писати!!!
        Люди, не опускайтесь до рівня цієї особи!!! Не вживайте нецензурні слова у своїх висловлюваннях!

      • Для МИГЕЯНКИ

        Март 19, 2015 at 8:20 пп

        МИГЕЯНКА, ти з директоршою два сапога — пара. Та інтервю таке дала, що на вуха не натягнеш, а ти такі мати вживаєш… Краще не пиши більше. Для директорки ж ліпше буде. Бо якщо її підтримують такі «чукчі-розумняки»… То всім стає все зрозумило…

  19. Публицист

    Март 13, 2015 at 1:21 дп

    Не вчера родился….знаю из жизни,хорошего ученика и человека никто обижать в школе не будет….а вот нерадивые родители видят свое чадо только белым и пушистым и вместо того,чтобы из этого чада сделать человека,делают из него инвалида по жизни….учите детей отвечать за свои поступки прежде всего,независимо от того сколько лет чаду и только тогда он будет Человеком.Читайте Макаренко…

    • Небайдужий

      Март 13, 2015 at 1:04 пп

      Я вибачаюся, але з Вашого посту шановний пане Публіцисте, виходить, що для виховання дітей необхідне їх биття??? І биття не батьками. а саме вчителями, а ліпше директорами шкіл?? Ви вважаєте, що це вирішить питання виховання підростаючого покоління??

      • Публицист

        Март 13, 2015 at 4:54 пп

        Глупости…Где это мной было написано»бить»,я писал воспитовать…..

        • ...

          Март 13, 2015 at 8:34 пп

          «не думаю,что учитель просто так хорошего ученика мог избить или оскорбить»

          Это ваша фраза. Из ее логики следует что «если не просто так» то бить все таки можно?

  20. ЗІ СТОРОНИ

    Март 13, 2015 at 10:26 дп

    Роздмухування проблеми зучнем Ромою є ніщо інше як противага аморальних вчинків директора.Його поведінку.та вчинки має оцінити батьківські збори.батьківська рада.педагогічна рада.та.кімната міліції а ніяк не свист у вусі.Друге питання ітервью директора її вислови мені можна все.взяла за шкірку затягнула в клас маніакальна посмішка та провела роботу-це вже діагноз.А покупка довідки у судмедекспера малаб зацікавити правоохоронні органи.

  21. Небайдужий

    Март 13, 2015 at 1:04 пп

    До речі, у Макаренка нічого не написано не лише про побиття учнів, а навіть відсутні заклики до образ учнів!! Тому прошу дайте зсилку на праці Макаренка, де він проголошує побиття учнів та їх обзивання та приниження — як засоби виховання!
    А щодо того, як батьки бачать своїх дітей і методів створення з нього людини, то як підказують мені мої скромні знання анатомії, то людиною народжуються відразу! Але, можливо, я і тут помиляюсь!
    Мені завжди здавалося, що вчителі, окрім знань, мають ще прививати дітям людяність, порядність, розуміння справедливості та інші моральні якості!!! Але ж ніяк не мають давати особистий приклад — що можна безкарно принижувати та навіть бити підлеглих, слабших за себе, тих хто залежать від них!!!
    Жоден не подумав у якій психологічній напрузі знаходяться учні, які висновки для себе зроблять, які приклади для наслідування оберуть!! По суті нинішня ситуація у Мигіївській школі не досить вірно формує моральну та життєву свідомість підростаючого покоління мигійчан!!
    Тому не дивуйтеся, що незабаром всі проблеми та життєві негаразди будуть вирішуватися шляхом насилля — адже ще зі школи вони зрозуміли — в кого влада в того сила, і правда!!!

    • Публицист

      Март 13, 2015 at 5:00 пп

      Не знаю,жизнь прожил,и никогда,никто меня не унизил и не ударил,а тем более по лицу!Человек,на то и Человек,что никогда не позволит сам унизить кого-то и никогда не позволит унизить себя….Что-то не совсем так в этом Мигеевском королевстве….

    • 333

      Март 18, 2015 at 12:22 пп

      Небайдужий, вибачте, але якщо вчителі, окрім знань, мають ще прививати дітям людяність, порядність, розуміння справедливості та інші моральні якості, то в цей час, що повинні робити батьки?

      • Небайдужий

        Март 23, 2015 at 4:21 пп

        Виховання дітей такий процес який не має якогось певного уніального субєкту-вихователя! Вихованням займаються батьки, вчителі, оточення і т.д.
        До речі, згадаємо Макаренка ще раз-більшу частину його робіт займає саме — виховання, а не навчальний(учбовий) процес!
        «Воспитывает все: люди, вещи, явления, но прежде всего и дольше всего — люди. Из них на первом месте — родители и педагоги. Со всем сложнейшим миром окружающей действительности ребенок входит в бесконечное число отношений, каждое из которых неизменно развивается, переплетается с другими отношениями, усложняется физическим и нравственным ростом самого ребенка.
        Весь этот «хаос» не поддается как будто никакому учету, тем не менее, он создает в каждый момент определенные изменения в личности ребенка. Направить это развитие и руководить им — задача воспитания.» А.С. Макаренко.
        Саме правильного виховання навчають майбутніх вчителів в ВНЗ, чи ви думаєте вони там пять років математику чи історію вивчають??

  22. Небайдужий

    Март 13, 2015 at 2:13 пп

    Мені дуже шкода Оксану Валентинівну! Всім зрозуміло під яким тиском вона знаходиться! Щодо неї застосовується не лише фізичне насилля, а і психологічне! Чому це чиниться? За те, що вона розумніша за директорку? За те, що має свою думку? За що, керівник пресингує підлеглого?? Навіть не так — чи має право керівник так ставитися до підлеглого?? Звичайно — ні! Це аморально і злочинно!!
    Сил Вам і здоров’я, Оксано Валентинівно, в цій нелегкій боротьбі!!

    Мене турбує мовчазне схвалення цієї ситуації з боку районного відділу освіти. Чому керівник відділу освіти, який , до речі, призначає і звільняє директорів шкіл, застосовує до них заходи дисциплінарного впливу, не вживає жодних заходів щодо вирішення ситуації???? Невже керівництво відділу освіти не може вирішити це питання, провести об’єктивне розслідування?? Чому воно самоусунулося від виконання своїх обов’язків??? Чи, можливо, саме керівництво не здатне виконувати свої функції?? Чи ви також лякані директоркою-деспотом???? Що сталося????

    Ця ситуація поставила дуже багато питань до всіх нас! Це рубікон, який змінить всіх, якщо мовчати! Саме від жителів села Мигія залежить, яка буде школа і які вчителі будуть навчать їх дітей, залежить те, які відповіді ми отримаємо, залежить те, які виростуть ваші діти, з якими поглядами і моральним обличчям, залежить чи зможете ви чесно дивитися один одному в очі, чи зможете стверджувати – Я не скурвився!!!!!

  23. /@/

    Март 13, 2015 at 7:46 пп

    Олену Сергіївну звільнять мабуть після того як вона когось вб’є.

  24. Лана

    Март 14, 2015 at 2:08 дп

    Не надо приплетать политику к уголовщине,а директора школ у нас действительно считают себя всесильными,на собственном опыте убедилась.В николаевской 4 школе у директора кум депутат.ребенок покалечился на школьном сломанном турнике,так маму сделали скандалисткой,а ребенка учителя «прессуют»-унижают,учебники не выдают и т.д.очень жалею что в милицию не обратилась,а теперь и доказательств нет кроме шрама.так что поддерживаю тех кто борется с такими педагогами.

  25. Лана

    Март 14, 2015 at 2:22 дп

    насчет воспитания.есть такие родители которые пашут днем и ночью но успевают вложить в ребенка элементарное человеческое,есть и такие что вроде с ним всегда и во всем,а из него получается откровенная дрянь.а педагог потому и называется так,что должен вместе с родителями участвовать в воспитании человека.

  26. натка

    Март 14, 2015 at 3:38 пп

    Учитель должен учить,а воспитывать должны родители.За 45 минут надо спросить,объяснить,вдолбить,сделать замечание,кому-то помочь…Родители.занимайтесь своими детьми.

    • Натке

      Март 15, 2015 at 1:08 дп

      Вы далеки от педагогики. В школе происходит учебно-ВОСПИТАТЕЛЬНЫЙ процесс. Учение и воспитание неотделимо друг от друга.Педагог воспитывает словом, делом и своим примером тоже. То есть употребление грубых слов, рукоприкладство в принципе недопустимо.
      А вообще обвинения в адрес ребенка, в частности от работников образования — это поиск оправдания собственной педагогической беспомощности.

    • мама

      Март 15, 2015 at 3:16 пп

      Если есть учитель на уроке, то вдолбит и объяснит, а если учитель шляется целый урок то, что тогда говорить, и что спросить с детей. Пусть учителя сразу научатся относится к детям с пониманием.

  27. Публицист

    Март 15, 2015 at 2:09 дп

    Натка,совершенно верно!

  28. папа

    Март 16, 2015 at 10:15 пп

    Интересно, а когда пани ВОВК поборами в школах займется?

    • також папа

      Март 17, 2015 at 9:14 дп

      Напевно ніколи, так як усі негаразди повязані з чуйним кирівництвом пані ВОВК.

    • Первомайськ

      Март 17, 2015 at 9:51 дп

      Она ими уже давно занимается, она их собирает как и ее коллега Феликсовна

  29. Публицист

    Март 17, 2015 at 11:56 пп

    Все понятно-все плохо…Я такой же родитель как и вы,но скажите пожалуйста,сможет ли существовать современная школа без материальной поддержки родителей??? Это раз,второе- перестаньте вы все ВМЕСТЕ,перед учителями выпендриваться,что подарить на 8 марта или же на день рождения,перестаньте гоняться за оценками,гонитесь за знаниями…и будет вам счастье….тогда вам никакой учитель не страшен будет…ну будут у ребенка заниженные оценки,ну и что? Зато знания на высшем уровне….Поэтому,здавайте деньги на школу,только тогда,когда вы точно уверенны,что это нужно вашим детям,а не учителям.Тогда не будет поборов…и разговоров о них…

  30. Публицист

    Март 18, 2015 at 12:02 дп

    Двоих на ноги поставили,дали высшее образование,НИКОГДА,НИКОМУ НИЧЕГО не платили,и никто поборы с нас не требовал,ни в школе,ни в университетах…Не знаю может нам повезло,а может дети у нас золотые…И прежде чем кого-то судить на себя обернуться надо…Может не только одна сторона виновата?

    • МИГЕЯНКА

      Март 18, 2015 at 2:12 пп

      ВЫ ПРАВЫ НА 100!!ЭТО ВСЕ ЗАВИСЕТ ОТ РОДИТЕЛЕЙ-КАК РЕБЕНКА ВОСПИТАЕШ-ТАК ОН И ПОКАЖЕТ СЕБЯ!!!

  31. ДЯ МИГЕЯНКИ ТА ЇЇ ПОДІБНИМ

    Март 18, 2015 at 10:19 дп

    Пані мигеянка читаючи Ваші дописи важко повірити в те що Ви є людина адекватна.Зрозумійте накінець що питання не поведінці та одязі Романа.Питання в неадекватній та аморальній поведінці директорки з фактами побиття та звільненнями і відсутності реакції на такі дії збоку її кирівництва та районної адміністрації.

    • МИГЕЯНКА

      Март 18, 2015 at 4:04 пп

      У МЕНЯ ПОВЕДЕНИЕ ОДЕКВАТНОЕ! А ВЫ НЕ УЧЛИ ТО,ЧТО РОМАН МОГ ПРЕУВЕЛИЧИТЬ,И ТОМУ ПОДОБНЫЕ ЕМУ!НО ВЫЗИВАТЬ ПРЕССУ НА ТАКИЕ СЛУЧАИ-ЭТО СРАМ!ТАКОГО В МИГЕЕ ЕЩЕ НЕ БЫЛО,НО ВЕРНЕЕ БЫЛИ СЛУЧАИ,НО РЕШАЛИСЬ ОНИ НЕ ТАКИМ ПУТЕМ-БЕЗ ПРЕССЫ,А МЕЖДУ СОБОЙ!КОКОЙ РЕБЕНОК ИМЕЕТ ПРАВО ПРИЙТИ В ШКОЛУ-ОБПЛЕВЫВАТЬ СТЕНЫ И НАНОСИТЬ ВРЕД ШКОЛЕ,ЕСЛИ ТЫ НЕ ПРИЛОЖИЛ И РУКИ,ЧТОБ ЗДЕЛАТЬ ЧТО-ТО ПОЛЕЗНОЕ!РАНЬШЕ ТАК ДЕТИ НЕ ВЕЛИ СЕБЯ ТАК ПО ХАМСКИ!!!ЭТО ВСЕ ЗАВИСИТ ОТ РОДИТЕЛЕЙ,КАК ВЫ НЕ ПОЙМЕТЕ-ЭТО ВСЕ ИДЕТ ОТ ВОСПИТАНИЯ-СОСЕДЯМ ВЕДНЕЕ КАК РОДИТЕЛИ ВЕДУТ СЕБЯ ИЗ СВОИМИ ДЕТЬМИ!

      • Мигеянке.

        Март 18, 2015 at 7:18 пп

        строжЭ, интЭрнет, Одекватный, кОкое, зависЕт, отличЬники, срОвнению, рЫм, руСкий, сбИлась, хАроший…

        Мигеянка, вы позорите поколения мигеевских филологов. Может все таки вы не в Мигее учились?)

        Або вже розмовляйте українською. Тому що читати вас неможливо.

      • Житель села

        Март 18, 2015 at 8:40 пп

        Пані МИГЕЯНКА Ви пишете що є творіння ,,ОДЕКВАТНЕ,, тоді звернемось до інтелекту,прогляньте ще раз відео та зверніть увагу на інтервью директора.Куди повернуті очі,чіткість відповіді на поставлене запитання,маньякальна посмішка,все-це підтверджено іі діями за останні роки;звільнені працівники,побої,знущання,приниження Викладачів,учнів та навіть їх сімей.Тому така ,,людина,,неиає морального права займати дану посаду.

  32. мама

    Март 18, 2015 at 8:56 пп

    Як вам сьогодні батьківські збори — виступ мами Юлії, яка дуже бачить чужих дітей та їх поведінку на уроках , хай подивиться на своїх дітей яких вона виховує, що вони роблять у школі і який у них лексикон та звертання до інших дітей коли їм щось не подобається, то мабуть тоді і на неї потрібно звернути увагу, як вона виховує дітей. Не хай спочатку навчить своїх дітей розмовляти та поводиться як слід у школі.

    • мама ЮЛЯ

      Март 19, 2015 at 1:42 пп

      Шановна мамочко,я на відміну від вас небоюся бачити своїх дітей зі сторони,і тому вчора і запропонувала встановити в школі систему відеоспостереженн!Незрозуміло чому всі відморозилися і не проголосували за!Виховуються мої діти не лише в сімї але і в нашому бідному суспільтві,де всі бояться говорити правду в очі,де бояться зясовувати стосунки,де дають перевагу анонімно писати гидоту всяку на інших людей!І звичайно саме перше це школа!Я вам гарантую я добюся встановлення відеоспостереження з підключенням до інтернету,це коли в любу хвилину я чи інша мама знаючи пароль може зайти в мережу відеоспостереженн подивитися що робить її дитина в школі,як себе ведуть інші діти,як вчитель проводить заняття,чим він займається під час навчального процесу!Думаю ряди педагогів порідшають тоді та і деякі батьки захочуть перевести дітей до інших шкіл!Вам бажаю здоровя,адже коли людина мовчить про проблеми які її гризуть і мучать,це так тяжко,співчуваю вашій нервові системі!

      • 1234

        Март 19, 2015 at 4:34 пп

        дуже дорого коштує.

        • мама ЮЛЯ

          Март 20, 2015 at 12:18 дп

          НАш чіткий менталітет,хай як є так і буде лиш би все було дешевше в нашому житті!Браво!Дешевше ж буде гадити когось звертатися в міліцію,робити розлад між дітьми та педагогами,чим встановити реальний захист для дітей і вчителів!МАбуть людям подобаїться все ж таки піднімати свій рівень адреналіну,влаштовуючи нікому непотрібні «бої без правил»!

      • Для мами Юлі

        Март 19, 2015 at 4:42 пп

        Я з вами абсолютно згодна! І не буде тоді 11 клас по пів уроку англійської мови (як сьогодні. Видно, що директор і у вус не дує, що робиться навколо її імені — плювала вона на всіх) бродити по школі, бо директор, який викладає англійську мову в 11 класі, не знає що зними робити на своїх уроках!!!

      • Для мами Юлі

        Март 19, 2015 at 5:29 пп

        На рахунок відеоспостереження я з вами повністю згодна!!!

        Не буде тоді 11 клас, як сьогодні, по пів уроку англійської мови (який читає директорка. Яка і у вус не дує, що твориться навколо її імені — плювала вона на всіх) бродити по школі, бо олена сергіївна не знає, що з ними робити на своїх уроках.
        Не буде тоді вчитель наталя олегівна застосовувати протизаконні дії — замість того щоб вести урок,демонстративно зніматє дітей на свій мобільний телефон, бо не знає інших прийомів і методів, як б допомогли їй підтримувати дисципліну на її уроках.

  33. ЧКУЧАКУК

    Март 19, 2015 at 10:21 дп

    Якби у ті часи савєцько-комуняцькі не було погано (за висловленнями сучасних сучих демократів), але % 90, а може й навіть більше люду, працювали, виробляючи товар-продукцію, у широкому сенсі цього слова.
    А з 10%-5% членів політчастини суспільства в основному п….ли та у парткабінетах різні собі (бо й така оплачувана «робота» була) заходи намальовували, плани, доклади начальству писали.Така собі була місцева та вища партінтелегенція (бо ж були й робочі партійці за станками, кермами автомобілів, тракторів…).Вони до речі, та їх вишкребки й сьогодні при владі від різних партій, партійок, рухів… і при посадах і при грошах.
    І були школи, були вчителі, були директори, були ГорОНОи, райВНОони, інспектори.
    Були й школярики. Але на порозі школи школярі не палили цигарок, у присутності дорослих не матюкались, як російські сапожники та як наші пастухи, що пасли череди ВРХ.
    Дівчатка у 11-12 років не робили штучні переривання заплідненості.
    А зараз школя-сопля віком 8-10 років (і хлоп’я, і дівча — однаково) спокійнісінько якогось дядька, тітку зап зауваження щодо поведінки чи «висловів» — може й на х.. послати.
    А скажи його батькам, то ще й вони дальше «пошлють»…
    Обсереляція нового покоління називається…однако.
    І ніяке ЗНО не допоможе.
    Поки у самому суспільстві порядку не буде наведено.
    Такими дикими Майданами, яким був останній лише побільшиться здичавіння юні та молоді.
    Достатньо одного лише епізоду з документальних репортажів з Києва: «До барикадного вогнища котить автошину малюк років з 4-5, а «щаслива» бахнута на всю голову мама йде поряд та радіє «усвідомленному подвигу» свого маленького героя».

  34. Я ТЕЖ МАМА

    Март 19, 2015 at 10:49 дп

    НА ВЧОРАШНІХ ЗБОРАХ МАМА ЮЛЯ НЕ ОБРАЗИЛА ЖОДНОЇ ДИТИНИ, ЖОДНУ МАМУ ЧИ ВЧИТЕЛЯ!!!НАВПАКИ, ЗАКЛИКАЛА ДО МИРУ. І ЯКЩО ВЖЕ НА ТЕ ПІШЛО,ТАК ЮЛІЇНИХ ДІТЕЙ НЕ ЗВИНУВАЧУЮТЬ В КРАДІЖЦІ ЧИ ОБПЛЬОВУВАННІ СТІН,ЧИ В ПОБИТТІ ДІТЕЙ,ЧИ МОЖЕ ЇЇ ДІТИ ЗРИВАЮТЬ УРОКИ ЯК ДЕЯКІ…А НА РАХУНОК «НЕ ХАЙ СПОЧАТКУ НАВЧИТЬ СВОЇХ ДІТЕЙ РОЗМОВЛЯТИ…» ТАК ВОНА ВЧИТЬ,ЩО НЕ ВИДНО.ШАНОВНА,МАМА,ДИВІТЬСЯ ЗА ПОВЕДІНКОЮ СВОЄЇ ДИТИНИ ,ЗА ЇЇ УСПІШНІСТЮ,РАДІЙТЕ РАЗОМ З ДИТИНОЮ ЇЇ УСПІХАМ,ЇЇ ПЕРЕМОГАМ,НА ВІДМІНУ ВІД ЮЛІ ВИ МАЄТЕ ЗМОГУ ВИХОВУВАТИ СВОЮ ДИТИНУ ВІД ПЕРШОГО ЇЇ ПОДИХУ.АЛЕ ЧОМУСЬ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСИТЬ ПЛАЧЕВНІ!!!ДЕЯКІ БАТЬКИ НАСКІЛЬКИ ВЖЕ ЗАГРАЛИСЯ В ІГРУ ПІД НАЗВОЮ «ПОМСТА»,ЩО АБСОЛЮТНО ЗАБУЛИ ПРО СВОЮ ДИТИНУ.А ХОЧ ОДНА ЗАПИТАЛА В ДИТИНИ ЇЙ ЦЕ ПОТРІБНО,ПОТРІБНА ЦЯ ВІЙНА? Я ВПЕВНЕНА,ЩО НІ!ОГОРНІТЬ ДИТИНУ СВОЄЮ БЕЗМЕЖНОЮ МАТЕРИНСЬКОЮ ЛЮБОВ»Ю ТА СТАНЬТЕ ДЛЯ НЕЇ ДРУГОМ І ТІЛЬКИ ТОДІ ВИ ВІДЧУЄТЕ РАДІСТЬ МИРНОГО ЖИТТЯ ТА ДОБРОБУТУ.ЖИТИ ЛИШЕ БАЖАННЯМ ПОМСТИТИСЯ В ТОЙ ЧАС КОЛИ ПОТРІБНО,СПРАВДІ, ПРИКЛАСТИ МАКСИМУМ ЗУСИЛЬ ДО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ ТА ВИХОВАТИ ГІДНУ ЛЮДИНУ МЕНІ ЗДАЄТЬСЯ ЦЕ НЕ РОЗУМНО.

    • Для я теж Мами

      Март 19, 2015 at 5:05 пп

      А яке має право мама Юля ображати чиїхось дітей? Це що, раз мама Юля нікого не образила, то це подвиг? Вона вчора у своїй промові декілька раз хизувалась перед аудиторією, що вона має власну думку. То ж, шановна пані мама Юля, інші люди також мають свою думку!!! І мають вони право, це не протизаконно, відстоювати свою правду використовуючи засоби масової інформаціїї! І ніхто не принижує гідність школи, мами Юліних, її дітей та інших! Люди хочуть довести беззаконня у діяльності брехливої директорши!!! От і все!!!
      І буде ще телебачення!!! БУДЕ ЖУРНАЛІСТСЬКЕ РОЗСЛІДУВАННЯ!!! І перевірить законність всіх документів, колективних заяв, доповідних які зараз клепаються так званною «незалежною комісією». Ще буде можливість у всіх бажаючих переконатись хто бреше — мами побитих дітей (а я вам нагадую, що побиті не лише ці двоє хлопчиків… і є заяви в міліцію від інших мам — випускників школи, але це чомусь замовчується), скривджені вчителі та звільнені люди, чи все ж таки славнозвісна директорка!!!

      • мама ЮЛЯ для "Для я теж Мами"

        Март 20, 2015 at 12:03 дп

        Шановна я свою думку виложила в усній формі небоючись говорити про те що хвилює мене і моїх дітей,а про що мова я думаю деякі батьки мене зрозуміли,що я мала на увазі і чому мене це хвилює!За моєю спиною нестояли люди з автоматами або з правого сектору і в вас була можливість вийти і сказати свою думку,тільки зі своїми власними думками ви сидите в туалеті і розповідаїте їх унітазам,перелякані і незграбні людоньки!Доки є такі як ви то наша держава завжди страждатиме,суспільні-переляки-це ваш діагноз,яка ти розумна тут писати і приндитися а ти підійди і скажи мені це все в лице,доведи правоту своїх думок і можливо я погоджуся з тобою!Але цього не буде ніколе,такі люди як ти можуть лише,виступати посередниками між конфліктуючими сторонами щоб роздути ще більший скандал та ворожнечу,я не використовую інформацію,яку мені докладають і по телефону і в інтернеті,проти іншої сторони яку я не підтримую,і інша сторона повинна знати що кожен їхній крок і дію люди,які ніби їх і підтримують у їх справі передають опонентам,тому прошу всіх зупиніться,замовкніть і ця буря сама собою вляжеться,недавайте ось таким анонімам підливати масла в вогонь,вам вони говорять більше те,що ви хочете почути а наспрвді…….тож дальше міняю тему і можете шановна знайти мене поговоримо!

  35. ПАПА

    Март 19, 2015 at 5:33 пп

    Так ЧКУЧАКУК майже зусім Вами викладеним згідний.Особливо що до вишкребків,вони на сьогодні при владі на місцевому рівні,тому і розриваються колективи,організації підпрмємства,та навіть села;,розділяй та володатюй,,..МАМІ ЮЛІ здоров»я та наснаги у вихованні дітей,а відео-камера при такому кирівництві допоможе хіба в тоалеті.

  36. Житель села

    Март 20, 2015 at 11:02 дп

    Дійсно, можна було б «зупинитись і замовкнути і ця буря сама по собі вляглася» тільки коли б цей конфлікт вирішився на початковій стадії, а директор Порхун О.С. просто вибачилась. Але ми бачимо її амбіції, свою «правоту», відчуття безпокареності — ось вам і результат. Тому вихід один — чекати справедливого покарання. Сподіваюсь ,завдяки цієї ситуації ми почнемо ламати стару систему : безкарності, хамства, жорстокості, вседозволеності, кришування.А вчителі більш сумлінно будуть виконувати свою роботу , і знаходити той ключик взаєморозуміння між дітьми та батьками. З покон віку вчитель був прикладом для дітей, батьків, людей навколо. Тому збережіть своє обличчя ,хто достойний цього звання ВЧИТЕЛЬ. А не опускайтесь нижче плінтуса і не кажіть , що важкі діти пішли. Не можите дати раду, звільніть місце молодим.

    • Небайдужий Жителю села

      Март 23, 2015 at 5:48 пп

      Згоден з вами повністю! Якби директорка школи була ВЧИТЕЛЕМ (саме з великих літер), то цього конфлікту не було!! Просто людина не на своєму місці!!! Невідомо за що, Господь її покарав, відібравши розум!!
      Керівництво районного відділу освіти підтримує таку поведінку директора. Це, мабуть, прогресивні новітні методи виховання!!! Чекаємо на оголошення про закупівлю березових різок!!!

Ваш комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Новости Первомайска