Новости

Юрий Седнев отчитался по факту ДТП, которое совершил пьяный начальник ГАИ

14.4K

Сегодня, 7 августа, новый начальник УМВД Украины в Николаевской области полковник милиции Юрий Седнев лично огласил журналистам результаты служебной проверки по факту дорожно-транспортного происшествия, в котором участвовал сотрудник милиции Николаевской области.

-По результатам проверки было установлено, что начальник ГАИ Арбузинского райотдела находился в нетрезвом состоянии за рулем транспортного средства, в результате чего совершил ДТП, в котором пострадали гражданские лица, — сообщил полковник Седнев. — По результатам служебной проверки он уволен из органов внутренних дел.

По словам Седнева, на данный момент дело по факту ДТП передано в прокуратуру. Кроме того к дисциплинарной ответственности привлечены ряд руководителей в милиции области: начальник Арбузинского райотдела, непосредственный куратор со стороны УВД области и начальник ГАИ области.

-Сотрудники, которые дискредитируют авторитет милиции, однозначно будут уволены из органов внутренних дел. Это моя принципиальная позиция. Компромиссов нет, — заключил Юрий Седнев.

Напомним, «Первомайск-ИНФО» сообщало о подробностяхи ДТП с участием пьяного начальника Арбузинской ГАИ Дмитрия Власюка.

ovosti-n.mk.u

16 Комментариев

  1. Ещё не всё

    Август 8, 2013 at 9:23 пп

    Ещё надо разобраться с действиями прокурора который что-то мутил на экспертизе. Что он переписал своей рукой слово в слово, но с другой фамилией? Если он пытался скрыть преступление , то однозначно должен быть уволен и помещён в МЛС. Уже надоело видеть всю эту козаностру , которая носит погоны.

    • Говорун

      Август 10, 2013 at 10:43 пп

      Да менты и гаишники вообще офигели. Алкаши и уроды!

  2. StevenSab

    Март 25, 2017 at 5:41 дп

    ЦЕЛЕВЫЕ БАЗЫ http://xurl.es/128 УЗНАЙТЕ ПОДРОБНЕЕ!!!

  3. Iva

    Апрель 19, 2017 at 10:43 дп

  4. 薬剤師求人 沖縄

    Апрель 19, 2017 at 6:37 пп

    Nice blog here! Also your web site loads up fast! What host are you using?

    Can I get your affiliate link to your host?
    I wish my site loaded up as fast as yours lol

  5. best pillow for a side sleeper

    Апрель 23, 2017 at 11:41 пп

    Thanks for finally talking about >Юрий Седнев отчитался по факту ДТП, которое совершил пьяный начальник ГАИ
    — Первомайск ИНФО <Loved it!

  6. Soñar Con Choque California

    Апрель 24, 2017 at 12:47 дп

    It’s a shame you don’t have a donate button! I’d certainly donate to this excellent blog!
    I guess for now i’ll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will talk about this site with my Facebook group.
    Talk soon!

  7. Dave

    Апрель 25, 2017 at 1:52 пп

    It’s an amazing paragraph for all the web viewers; they will obtain benefit from
    it I am sure.

  8. Catalina

    Апрель 25, 2017 at 2:58 пп

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already 😉 Cheers!

  9. Brigida

    Апрель 25, 2017 at 3:39 пп

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I don’t know who you are but certainly you’re going to a famous blogger if you are not already
    😉 Cheers!

  10. http://iraqpainclinic.com/

    Апрель 25, 2017 at 7:42 пп

    Hi there! This article could not be written much better!
    Looking at this article reminds me of my previous roommate!
    He continually kept preaching about this. I will send this information to him.
    Fairly certain he’ll have a very good read. I appreciate you
    for sharing!

  11. Samual

    Апрель 26, 2017 at 4:47 дп

    I don’t even know how I ended up here, but I
    thought this post was great. I do not know who you are but certainly you’re
    going to a famous blogger if you are not already 😉 Cheers!

  12. profil20.no

    Апрель 26, 2017 at 6:05 дп

    I think the admin of this web site is actually working
    hard for his web page, as here every data is quality based information.

  13. Heya i am for the first time here. I found this board and I find
    It truly useful & it helped me out much. I hope to
    give something back and help others like you helped me.

  14. Acidentes De Trancito California

    Апрель 28, 2017 at 4:18 пп

    Thanks a lot for sharing this with all folks you actually know what you’re speaking approximately!
    Bookmarked. Please additionally talk over with my site =).
    We can have a hyperlink change contract among us

  15. Prototheism.Wiki

    Апрель 29, 2017 at 4:30 пп

    Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
    Cheers