Новости

В Первомайском районе под присмотром «Правого сектора» снесли сразу два памятника Ленину

1.2K

В селе Лысая Гора Первомайского района демонтированы сразу два памятника Ленину.

Об этом сообщили в местной ячейке «Правого Сектора».

«Громадой села за час били ликвидированы два памятника Ленину. На вид помпезные и нерушимые, они оказались пустышками внутри, как и вся коммунистическая идеология», — прокомментировали событие в «Правом Секторе».

20150820074920_48104 20150820074921_71098 20150820074923_64175

116 Комментариев

  1. Дежавю

    Август 21, 2015 at 1:36 дп

    Чем-то напоминает ИГИЛ. Так же тупо, агрессивно, отвратительно и бессмысленно…

  2. :(

    Август 21, 2015 at 8:19 дп

    Тупые укурки! Вандалы! Ну что вам реально нечем заняться ?! Вам от этого легче становиться, вы от этого удовольствие что ли получаете ?! Может действительно, проверитесь у психиатра или сексопатолога ?! Вы помещение арендуете в старом горисполкоме , который комунисты построили не стыдно?! Хотя о чем я какой стыд, какая совесть?! Ну что вы этим хотите добиться?! Ну не будем мы от этого лучше жить , ВБЕЙТЕ ЭТО НАКОНЕЦ-ТО СЕБЕ В ГОЛОВЫ!!! НЕ БУДЕМ!!! РАЗРУХА В ВАШИХ ГОЛОВАХ РА ЗРУ ХАААА!!!

    • когда

      Август 24, 2015 at 11:41 дп

      идиот где ты видел разруху?

  3. ???

    Август 21, 2015 at 9:58 дп

    коммунисты?-дятел,»старый горисполком» как ты его называешь был построен задолго задолго до того как появилась «красная чума» уничтожившая миллионы человеческих жизней,и до сих пор не дающая возможности людям быть свободными из за привитого им рабского сознания! и ты этому яркий пример! А ребята молодцы-смотрел видео народ созревает и убивает в себе раба,эволюционирует,и выздоравливает,а цитаты используемые в твоем пламенном послании как раз относятся к системе которая поработила наш народ на 70 лет и до сих пор не отпускает некоторых!

    • :(

      Август 21, 2015 at 5:48 пп

      Задолго задолго, так почему он построен в виде серпа и молота?! Разве это не символ рабочих и крестьян! А капсула заложенная при строительстве, что была заложена древними скифами или может сарматами, которые населяли юг Украины ?! А на счёт рабского сознания ты очень ошибаешся! Только не надо потом писать »вата», «сепр» и т.д. меня просто раздражает когда тот кто ничего не построил уже что то раздражает! Вот стоит в центре каменная глыба и что!!! Вот есть предложение , скоро в городе соберутся кузнецы , пусть сделают доброе дело, скуют герб Первомайская!!! А на металл, жители города я думаю сбросяться сразу на празднике!!!

      • когда

        Август 24, 2015 at 11:42 дп

        ты сам дятел.Капсула была заложена в 1967 году)))

  4. ПС

    Август 21, 2015 at 10:24 дп

    Строил народ, а не коммунисты. Точно так же, как Днепрогэс коммунисты строили. Американские инженеры руководили, арестанты гнули спины, а ордена ублюдки, испачканные в людской крови носили. Коммунисты строили ГУЛАГ! А разруха, в вашей голове, и к доктору идти лечить склероз надо вам. Про голодомор забыли? Про геноцид украинского народа забыли? Про разрушенные храмы, построенные народом, забыли? Хотя, о чем мы говорим! Вам идол нужен. А нам нужна правда и закон, один для всех. Булгакова читайте, а не кино смотрите!

    • Зззззз

      Август 21, 2015 at 4:02 пп

      З ПСами розмовляти в полеміку можливо, але непрактично, і безсенсно.
      Хоча є більш-менш помірковані, об’єктивні, з почуттям та демонстрацією дійсної, а показушної справедливості.
      Так он каже «строил народ, а не коммунисты..» Бреше, бо серед будівельників, було багато, якщо не 60-70% комсомольців та комуністів, тільки тих, які справжніми людьми, а не перевертнями типу нашого «першого Гаранта — перевертня, політшулера» та Дроугий від нього далеко не втік і Третій також.
      Якщо характеризувати таких — «партбілетчиків — капересівців», то тута ПСи будуть праві, якщо інших, то брешуть.
      Якщо зверататись до Бога ПСів, якого таким проголосив Митро Ярош — С.Бандеру, як свого кумира з раннього дитинства, то той Степан Кривавий нічим від Берії, Єжова, Абакумова та й інших не відрізнявся.
      Тільки ті розстрілювати, а бандери — сокирою та удавкою (зашморгом) усували своїх опонентів.
      Щоб довго не спорти — приклада знищення Ярослава Галана сокириним метолом двома тодішніми ПСівцями-студентами.
      Поляків та євреїв, які вціліли після бандерівських зачисток у Західній Україні попитайте, вони розкажуть.Документи почитайте, якщо ще відкриються бандерівські архіви.
      Та й недавні криваві подвиги, шизаків від якогось крила ПСу проти О.Бузини, Калашнікова, журналістки (прізвище не пам’ятається) — то є аргумент такий же.
      Якщо їм таким шизоїдам у спротив піде інша частина люду українського, що буде — громадянська війна.
      Яка фактично вже на Донбасі вирує.

      • Наталія Волошина

        Август 24, 2015 at 2:50 дп

        Сергію, наскільки у тебе защорені мізки… Це просто якийсь жах… Одним словом, ВАТНІК…

        • Ватник

          Август 25, 2015 at 11:34 пп

          Одним словом «свидоми»))) Ужас!

        • Сергій Бондарчук

          Август 26, 2015 at 10:36 пп

          Сподіваюсь це ви не домене. Я не вигадую собі нікнейми. Однак з ходом думок автора, майже, погоджуюсь. «Ватнік» , «тітушка» — новий український пронаціоналістичний сленг. Якщо Ви вважаєте мене «Ватніком» (інакодумцем) — це Ваше право.
          Стосовно памятників — це не що інше як знищення історії, з метою її переписати це кожне нове правління робить, одні тихо інші, як Вам погдібні — агресивно. Однак якщо б я мав можливість прийняти участь у референдумі по розподілу СССР я б проголосував за те щоб залишитись в складі СССР за умови повної її цілісності. Хочу для особливо «майданутих» (це також новий український сленг) зауважити в складі СССР а не новітньої Россії. І ще це йпамятник кимось робився, кимось ставився — чиїмось синами, батьками…. Це просто памятник, а дії ПС нещо інше як спосіб привернути до себе увагу.

          • Молодчина

            Август 28, 2015 at 2:39 дп

            Молодец! Кто бы ты не был, но ты настоящий мужик, который не только умеет жить, но и делает это осознанно. Удачи тебе!

  5. Пряник

    Август 21, 2015 at 2:07 пп

    Самый больший раб тот, кто считает,что он свободен. Правосеки, это про вас, какая нафиг свобода на Украине, о чем вы шепчете, у нас сейчас как в совке 30х годов, тотальный контроль, одна линия правящей партии, шаг влево, шаг вправо-растрел)).Свободные вы наши, давно так не смеялся

  6. Пряник

    Август 21, 2015 at 4:24 пп

    Если вы на Майдане «выборолы» свободу, то почему вами продолжают править олигархи? Если вы живёте в свободной стране, то почему её верховная власть принадлежит американскому посольству? Если вы свободный народ, то почему затаптываете друг друга в драках из-за бесплатных сосисок и гречки, которые вам кидают с барского стола как кость ваши олигархи? Если вы свободные люди, то почему вас как скот отлавливают на улицах военкомы и отправляют на убой в АТО? Почему власть за вас решает, что вам можно/надо читать, слушать, смотреть и думать? Почему вы безропотно платите грабительские тарифы на коммунальные услуги? Почему до острых приступов диареи боитесь грабителей, убийц и садистов из разнообразных «добровольческих батальонов»? Если вы свободные люди, а не рабы, то почему считаете за счастье чистить сортиры в Европе?

    Ведь вы же свободные люди! Но почему же вы ведёте себя как рабы?!

    • Наталія Волошина

      Август 24, 2015 at 2:51 дп

      А ЩО ВИБОРОЛИ ВИ?! І ДЕ?!

  7. :(

    Август 21, 2015 at 5:38 пп

    Я Ленина не защищаю , но он ведь тоже революционер , который за деньги Германии сделал революцию, уничтожал церкви но не только на территории нынешней Украины по всему бывшему советскому союзу, тем самым уничтожая веру в Бога! Только умер он в 1924 году. А в каком году был голодомор, в каком году были репрессии , при ком строился ГУЛАГ разве не при Сталине? Режим которого был в последствии всего был осуждён! Как и приговорён к смертной казни Берия который больше всех виноват в массовых расстрелах и репрессиях. Просто перед тем как что то разрушать, может для начала что то надо построить! И для начала надо построить правовое государство , в котором есть права и обязанности граждан Украины, потому что на сегодняшний момент у нас только обязанности! Что бы в последствии, что бы что то сносить надо спросить мнения других людей, провести опрос а потом уже делать выводы! А что касается коммунизма так он в нашей стране уже изжил сам себя , но и до капитализма нам ещё очень далеко!!! А вот анархия процветает!!!

    • Наталія Волошина

      Август 24, 2015 at 5:42 пп

      Ти не уважно прочитав… Пам’ятники зносила громада с. Лиса Гора за рішенням селищної ради і в інших населенних пунктах також… Тому не побивайся ти так… Все відбувалося за вимогами закону…

      • ХХХ

        Август 26, 2015 at 2:29 дп

        Классные законы, это за этим вы стояли мерзли на площади?

      • Сергій Бондарчук

        Август 26, 2015 at 10:41 пп

        Декілька пронаціоналістичних патріотів — це не громада села хочу Вам зауважити. Ми втратилі інститут громадскості в момент отримання незалежності.
        Коли були всі комуністами та приймали колективні рішення — це була думка громадської більшості, а те що робите Ви — вандалізм.

        • Молодчина

          Август 28, 2015 at 2:41 дп

          В точку!

        • Наталія Волошина

          Август 29, 2015 at 12:35 дп

          Комунсти розстріляли більше людей і заморили голодом та в концтаборах, чим їх загинуло у 2 світовій війні… Почитай Солженіцина «Гулаг»

          • Сергій Бондарчук

            Август 29, 2015 at 8:37 пп

            Я читав Карла Маркса і багато інших визначних людей, письменників радянської влади і захоплююсь їх творчістю. Що стосується репресій, голодоморів це частина історії про яку ВИ укрнаціоналісти (як Ви самі себе назвали бендерівці) постійно згадуєте. Так це є факт. Однак врятовано життів було набагато більше радянська влада у часи свого невеликого розвитку зробила стільки для України що наші народні обранці вже 20 років ніяк розворувати невзмозі. Однак хто б з нас що не казав — це історія, для когось ганебна, для когось навпаки… Однак радикальні дії учасників майдану яки силовим шляхом змінили лигітимну владу на богзна що призвели до громадянської війни в країні скільки справжніх патротів загинуло за псевдодемократію та незалежність? І це діяння вашої ідеї, і це сучасність яку можна змінити, а ви дієте гірше тих псевдокомуністів котрі допустили гулагуа та голодомори…

  8. Якщо

    Август 21, 2015 at 5:47 пп

    Якщо пам’ятник з бронзи, то мотивація мабуть більш мабуть меркантильна, а ніж націополітична.
    Бронза зараз у ціні, а якщо «оловьяниста бронза» то їй ціни нема.
    Забирать промисловці на виготовлення паливної апаратури для дизельних ДВС, аж на — ура, чи по нашому: аж на — «Слава Україні».

    • Наталія Волошина

      Август 24, 2015 at 5:44 пп

      Ні, пам’ятник був не з бронзи… І це добре видно на знімках… Протри очки і подивися )))

    • Наталія Волошина

      Август 24, 2015 at 6:13 пп

      https://www.youtube.com/watch?v=RJ840a08odQ На цьому відео видно «бронзу» з пам’ятника Леніну на цукровому заводі… Подивись, потім говоритимеш… А то став посміховиськом на весь Первомайськ і Первомайський р-н… Від твоєї жадності аж очки засвітилися… А даремно… Не віриш, піди перевір і повизбируй залишки «олов’янистої бронзи» … Ти, я бачу, спеціаліст по бронзі… ))))))))))))))))))))))

      • КПСС

        Август 25, 2015 at 3:33 дп

        А Ви я бачу спеціаліст з історії та ідеології? Даремно, бо руйнувати це не будувати. Чи може хтось із Ваших підопічних якими Ви захоплюєтесь щось колись путного побудували? Знаю точно, що ні — адже Ваше кредо це руйнувати вщент — що матеріальне, що людське. Вам має бути соромно, бо де-які з прихильників Ваших поглядів, які не дожили до цього часу були б дуже засмучені побачивши те, що Ви підтримуєте та пропагандуєте. Але звідки буде сором, якщо навкруги панує фанатизм і безглуздя.

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 2:48 пп

          Дякую Сергію, за чергову політінформацію… )))))))

          • Не за что

            Август 25, 2015 at 10:31 пп

            Завжди радий вам допомогти)

  9. Константин

    Август 22, 2015 at 3:06 дп

    Гореть вам в аду, ублюдки. Предатели рода человеческого. Грязь и позор. Глядя в зубы кукловодам, как шавки на хозяина, вы не услышите стук колес собственного приближающегося поезда. Как только земля вас носит. Но каждый за всё рано или поздно ответит, если не здесь то там. А там вас будут ждать те которых вы предали и те которых вы угробили. И не будет вам покоя нигде, ибо так устроена жизнь, и до и после неё. Я вам не завидую.

    • Дзвінок

      Август 22, 2015 at 5:05 пп

      Дзвінили тільки шо з цукроварного посьолка сказали шо там також біля контори заводцької пам’ятника Леніна повалили і набрали тони 2-3 бронзи чи лутуні з нього.А з постаменту просто металобрухту взяли тоже з півтони.
      Ото хтось заробив на поваленому соціалізьмі чи комунізьмі.
      А коли ті Пам’ятники закінчаться — то тії герої, від чи під Правим сектором, підуть по хатах та квартирах де одинокі немічні старики проживають, які той соціалізьм колись будували та невдало передали своїм онукам та правнукам і у тих стариків ордени та медалі під приводом дикокомунізації будуть відбирати, а потім з аукціонів продавати, бо вони ті гиральдикові всякі нагороди кажуть багато стоять у грошах особливо на закордоні.
      Хто вони є ті виродки потворні оцінить саме життя, оцінить доля, і не тільки їх особиста.
      Гітлер теж себе всевишнім вважав, мільйони людей на крематорії відправляв і своїх, і чужих.

      • Наталія Волошина

        Август 24, 2015 at 2:57 дп

        Дзвінок, а мені дзвонили з цукрового заводу і сказали що ти Ощадбанк пограбував…. Так мільйончиків з 10, то може поділишся?! )))))

        • Не знаю

          Август 24, 2015 at 4:43 пп

          Не знаю як стосовно ощаду, але стосовно бувшого м’ясокомбінату і вас у якості заступника директора дуже багато чув…

          • Наталія Волошина

            Август 25, 2015 at 2:52 пп

            Ти погано слухав (чи слухала)… Я на м’ясокомбінаті ніколи не працювала… А заступником директора я працювала на ПТАХОКОМБІНАТІ… Тому перевіряй інформацію..

          • Вибачте

            Август 25, 2015 at 10:37 пп

            Вибачте, але це суть не міняє, результат все одно незмінний. До того ж це стандартна реакція людини. Якщо було б написано «ПТАХОКОМБІНАТІ», тоді ви б написали що не були заступником директора і тому подібне. Це є стандартним, нічого нового. Перевіряти й нетреба, бо ви самі вже півмісту про це розповіли, з де-якими поправками по типу «мене підставили». Але це не для превселюдного обзору, тому далі нічого писати.

          • Наталія Волошина

            Август 26, 2015 at 3:06 дп

            Мене ніхто і ні в чому не підставляв!!! І дуже багато ти не міг чути, бо ти ще стільки на світі не прожив, скільки я вже не працюю на птахокомбінаті… Однак, мені приємно, що ти так переймаєшся моєю долею, що навіть досліджуєш мою автобіографію!!! Дякую за люб’язність… )))))))))))))

          • Вибачте, не знав

            Август 26, 2015 at 11:42 пп

            Взагалі-то я не досліджував вашу біографію, тому що ви людина публічна і дана біографія створюється переважно вами, завдяки саме публічності. Просто якщо є придурки у мережі, як ви вважаєте, не звертайте на них уваги, усе лайно з людей не вичистити. Ви людина поважна, тому не добре реагувати на те, що ви вважаєте відвертою нісенітницею. Для де-кого цей стиль спілкування є нормальним, а для вас це не є добре, наприклад, в моїх очах це принизливо. P.S. Вибачте за можливі помилки у написанні.

          • Вибачте, що не знав

            Август 27, 2015 at 12:03 дп

            Чесно кажучи, я живу значно довше ніж ви не працюєте на птахокомбінаті))

    • Наталія Волошина

      Август 24, 2015 at 2:55 дп

      Ти прямо як Кисельов з Російського телебачення «вєщаєш»… )))))))))

      • Киселев

        Август 24, 2015 at 4:40 пп

        Уважаемая, то что вещал Киселев год назад мы видим это сейчас. Скажите, это он сглазил? По-моему это не совпадение. Лично мне плевать на Киселева, как в принципе и на всяких типа «сознательных». Но вы (не лично вы) отлично дополняете картину эпохи разрушений века этак 15-го. Все идет циклично, и на каждом этапе любая вошь воображает себя Цезарем. Посмотрел бы сильно ли каждый распинался о беззаветной любви по ту сторону за этой самой линией. Там, поверьте, на всех Киселевых и не хватит. С праздником вас!

    • Наталія Волошина

      Август 24, 2015 at 5:47 пп

      Згодна, кожен за все відповість і сповна!!! Кожен, Констянтине!!! І ти також… Молися тільки Богу щоб самому довелося відповідати… Щоб не постраждали за твої діяння твої діти і онуки…

      • Пастыр

        Август 24, 2015 at 6:50 пп

        А Вы кто, священник? Не воспринимайте, пожалуйста, так близко это к сердцу, ни к Вам же конкретно это ведь относилось. Или Вы имеете к этому какое-то отношение? Если да, то Бог ВАМ судья, и всем Вашим нащадкам. Аминь.

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 2:55 пп

          І вам та Вашим нащадкам також ДОБРА І ЗДОРОВ’Я!!! АМІНЬ!!!

          • Пастыр

            Август 25, 2015 at 10:54 пп

            Честно говоря, против вас ничего не имею личного. И мне очень жаль и больно от того что происходит вокруг. Я также искренне (действительно искренне) желаю мира, добра, здоровья и благополучия вам и вашим близким. Многие тут пишут почему кто-то из ваших близких не в АТО. Лично я считаю это низким. Не разделять взглядов оппонента, это еще не дает повод потенциально желать смерти человеку. Лично я, хоть и имею полностью противоположные взгляды отличные от ваших, всем сердцем не желаю чтобы кто-то из ваших родных видел войну и участвовал в ней. Важно всегда оставаться самим собой и никогда не переходить черту которая отделяет нас от зверей — это всех касается — и вас, и ваших последователей, и меня. С моей точки зрения, одно вы делаете правильно — не даете прорости «демократии» в нашем городе, которая чреватой войной как это было на Донбассе — это единственное что я поддерживаю на 100%, но методы которые при этом, к сожалению, оставляют желать лучшего. Берегите себя.

    • Наталія Волошина

      Август 26, 2015 at 5:36 пп

      Від імені усіх до кого ти звертався, ДЯКУЮ тобі Костянтине, за гарні побажання!!! І тобі та твоїм діткам дай Боже здоров’я на довгі-довгі роки життя!!!

      • Константин

        Август 28, 2015 at 3:13 дп

        Скажу откровенно, но не больше чем позволяет сеть. Этот вопрос относительно личного характера, и он конкретно не отображен в данном блоге. Но когда я узнал об одном свершившимся факте, меня это реально очень сильно задело, задело лично, так как это касается самых близких мне людей. Поэтому комментарий не относился к содержанию данного блога. Это предназначалось только тем людям, которые об этом знают, знают о чем я имею ввиду. И конкретно Вы тут совершенно ни при чем. Я вам уже ранее ответил под «пастырем». Удачи вам. P.S. За пожелания спасибо, я вам тоже искренне того же желаю.

  10. ХТО

    Август 23, 2015 at 1:01 пп

    Хто завалив цукроварню, той завали скоріш за все й Леніна.

    • 1234

      Август 23, 2015 at 6:52 пп

      Мабуть так, бо «почерк» роботи схожий. Мабуть це і є демократія. Думаю завтра хтось вигадає культ, наприклад, «зірки давида», або «чорного оселедця» і тоді усі массово почнуть змінювати і руйнувати — почнуть трощити вивіски київстара (бо зірка не та), вітрини парикмахерських (бо на жінках і чоловіках не зображені оселедці), або ж додатково під шумок введуть новодію — на світлофорах при займанні зеленого кольору буде грати гімн, щось в цьому роді, або ж взагалі змінять кольори.

    • БуВш ДИРЕКТОР ЦУКРОВАРНІ

      Август 23, 2015 at 11:26 пп

      Тільки не нада на мене ще й Леніна валити.

  11. Житель города

    Август 24, 2015 at 12:46 дп

    Слава Україні! Олігархам слава!

  12. Богдан

    Август 24, 2015 at 1:44 пп

    Ну тип строчит, с разных ников одни и том же бред!!! Американская армия в три раза превосходит все армии мира. Про какую месть можно говорить? Американская армия со своими абрамсами и джовелингами должна быть на территории Украины еще год назад. Зачем мы отдали свое ядерное оружие? Загради того что бы весь мир было «занепокоєний». Если бы у нас было ядерное оружие, карлик с Кремля и не рыпался.

    • богдану

      Август 24, 2015 at 4:53 пп

      так надо было тебе и купить одну ядрёную боеголовку — сидел бы сейчас дома и никто к тебе и не посмел бы сунуться. насчет амер. армии если ты и вправду так считаешь — то уточни данные из открытых источников. а отдали ядерное не «мы», а руководство страны, тебя бы об этом никто и не спрашивал, также как и меня, и не «наше» оно с тобой было, а государственное, а от тебя или меня зависило только то где галочку поставишь на тогдашнем референдуме, оно и предрешило насчет всякого оружия, да и с галочкой думаю могли бы за тебя и меня решить, нужно было просто быть активнее тогда, а не сейчас — сейчас уже поздно — тут уж выбор невелик или молот или наковальня без вариантов, а тогда еще можно было поменять — брать знакомых всех и ехать пи..ть тех кто собирался все валить, но это уже глубоко позади, опоздали лет на 15.

    • Наталія Волошина

      Август 24, 2015 at 5:53 пп

      Богдане!!! За таку відповідь я взагалі тебе ЦЬОМИКИ-ЦЬОМИКИ!!! МОЛОДЕЦЬ!!! 100% ПРАВИЙ!!! Я такої ж думки!!! Американці виступили гарантами, тому зобов’язані забезпечити цілісність України!!! Інакше і бути не може!!! Інакше можуть вважати тільки рашистські фашисти, які є ВОРОГАМИ УКРАЇНИ!!!

      • Наталці

        Август 24, 2015 at 7:09 пп

        Фашистами були німці у Велику Вітчизняну. А зараз це є націоналістичні групи у різних країнах світу. Американці мабуть в ваших очях не фашисти, а от Хусейн був фашистом, Башар Асад мабуть також у вас фашист, або в’єтнамці були фашистами, або японці на яких збросили дві атомні бомби, у минулому Радянському Союзі (за часи якого ви нажилися развалюючи м’ясокомбінат, який будували не для того щоб де-кілька осіб нагріли на цьому руки) — теж були фашисти. За те той народ який разом з нашими людьми в Вітчизняну війну визволяв нашу землю від «європи» ви, шановна, називаєте фашистами. Мабуть це є особливості характеру і феномен психології якому підвласті особистості (а ви є значною особистістю) масового викревлення свідомої реальності, з трансформуванням фактів у «своєподібну модну істину». Вашим рідним, які колись воювали і будували країну, яку ви називаєте фашизмом і злом, було б соромно за вас. Вони віддавали життя і здоров’я для того щоб їхня нащадка через де-кілька десятеліть воспівувала те, від щого тут було горе і війна, а все те за що вони гинули, те що вони будували і те що відстоювали — вона називала злом. Вам має бути соромно за це. Хоча мені байдуже. Доля з часом усе разставляє на свої місця. Піски часу зітруть і цю позорну пляму з нашої історії, бо як то кажуть «якщо зорі спалахують, то мабуть так комусь треба».

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:18 пп

          Не перекручуй моїх слів!!! І не добавляй мені того, про що я не писала!!! ТАК, РАШИСТСЬКІ ФАШИСТИ І НАШІ ДМОРОЩЕННІ СКАЦАПІЛІ ХОХЛИ ХОЛУЇ ЗРИВАЛИ УКРАЇНСЬКІ ПРАПОРИ В КРИМУ І НА ДОНБАСІ!!! НАТОМІСТЬ ЧІПЛЯЛИ ТРЬОКОЛЬОРОВІ ГАНЧІРКИ ВІДІБРАЛИ В УКРАЇНИ КРИМ І РОЗВ’ЯЗАЛИ ВІЙНУ НА ДОНБАСІ, В ЯКІЙ ГИНУТЬ НАЙКРАЩІ СИНИ УКРАЇНИ!!! ТАК РАШИСТСЬКІ ФАШИСТИ ВБИЛИ ДЕПУТАТА МІСЬКОЇ РАДИ ЗА СПРОБУ ПОВІСИТИ УКРАЇНСЬКИЙ ПРАПОР НА ПРИМІЩЕННЯ МІСЬКРИДА НА ДОНБАСІ!!! ПРИ ЧОМУ ВБИВАЛИ ГІРШЕ ФАШИСТІВ: ПЕРЕРІЗАЛИ ГОРЛО І РОЗПОРОЛИ ЖИВІТ, ПІСЛЯ ЧОГО КИНУЛИ У РІЧКУ!!! ЯКЩО ТИ ТАКИХ НЕЛЮДІВ НЕ ВВАЖАЄШ ФАШИСТАМИ, ТО МАБУТЬ ТОМУ, ЩО ТИ ОДИН ІЗ НИХ!!! http://ok.ru/profile/553369448482/statuses/64170112068386 Подивись на фото Володимира Рибака, якого РАШИСТСЬКІ ФАШИСТИ ВБИЛИ НА ДОНБАСІ ТІЛЬКИ ЗА ТЕ, ЩО ВІН НАМАГАВСЯ ПОВІСИТИ ЗІРВАНИЙ НИМИ УКРАЇНСЬКИЙ ПРАПОР НА БУДІВЛІ МІСЬКВИКОНКОМУ… А ще подивися в інеті є відеролик про те, як українцю відрубали руку за те, що на ній було татуювання українського герба… ТО ТИ ЦЕ НЕ ВВАЖАЄШ ФАШИЗМОМ?! ТОДІ ТИ САМ ФАШИСТ!!!

          • Федот

            Август 25, 2015 at 8:52 пп

            А в Одессе ,как сами же выражались, ,,поджаривали коллорадов,, 50 человек убили!!! Вот это и есть фашизм!
            Люди в Крыму сами захотели, провели референдум и оказались в россии.И судя по лайкам под комментариями, в Первомайске тоже бы большинство предпочло бы что бы во главе государства был Путин ,а не Петя американская проститутка!
            На Донбассе вышли люди с оружием потому что им тоже эта фашистская власть не нравилась, и они хотели больше полномочий.Но с ними не стали разговаривать,захотели придушить силой, направили войска против своего же народа!!!Назвали АТО,этим и развязав войну.
            Я не ненавижу вас свидомых, я просто считаю вас извращенцами, которые все перекрутили!Которые приветствие фашистских прихвостней используют-,,Слава украине,, , и при этом других называют фашистами.
            Но это не удивительно, в Японии последний вопрос вообще показал что большинство считает что Хиросиму бомбил СССР а не америка.Так работает пропаганда.

          • Наталці

            Август 25, 2015 at 11:12 пп

            Мені дійсно байдуже. Байдуже що ви людина з величезним життєвим і професійним досвідом і так глубоко помиляєтесь. Не стосовно фактів, а стосовно того — що і головне — навіщо усе це відбувається. Хочу сказати лише що у кожній людині є свій дар. У вас є дар безмежної щирої любові до рідної землі і це є дуже правильно. Але мені сумно що істина насправді у всьому цьому інша, і що люди і головне їхні таланти безбожно використовуються для більш примітивних речей. Усе що відбувається останні 25 років і більше насправді дуже прості речі які поєднанні між собою у всьому світі. Якщо хочете зрозуміти істину — дивиться ширше. Усе у світі закономірно — так говорив один наш спільний знайомий, якого вже немає в живих.

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:21 пп

          Мені байдуже, чи їх Бог простить,
          Та я орду ніколи не пробачу,
          За Україну, що в вогні горить,
          І на колінах за синами плаче!

          Я не пробачу, я їх прокляну!
          Щоб захлинулись у пролитій крові!
          За підлу і приховану війну,
          Розв’язану з «братерської любові».

          Їх прокляну за сльози, кров і біль
          Замучених, скалічених та вбитих,
          За те, що в Україну звідусіль
          «Бабла» кацапи пруться заробити!

          За ці потоки бруду і брехні,
          Словесне, нескінченне божевілля,
          Горіти вам в пекельному вогні,
          Конати від кривавого похмілля!

          Це не народ! Це стадо, звірина!
          Захланна, хамовита, кровожерна.
          Життю там завжди була гріш ціна
          Лише у п’янстві й матюках майстерна.

          На нашім горі, крові і смертях
          Це бидло щастя хоче збудувати!
          Куди у них гріху подівся страх?
          Чому їм дозволяє Бог вбивати…?

          Мені байдуже чи їх Бог простить,
          Та я їм цього не прощу ніколи,
          І вже прийдеться так довіку жить
          З гріхом в душі, а в серці жити з болем…

          06.04.2015 р.
          ID: 572356
          Рубрика: Вірші, Громадянська лірика
          автор: Мирослав Вересюк

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:24 пп

          Болить мені… Ти знаєш як болить?
          Болить біда, що зараз в Україні.
          Ця рана душу втомлену ятрить,
          І сліз не можу втримати я нині…
          Війна… Неоголошена ніким,
          Вбиває і калічить українців.
          І це наш брат? Та і чи був він ним?
          Щоб убивати нас прислав чужинців.
          Цей маразматик воювати звик.
          Бо ж не своїх дітей кидає в пекло.
          За хворий мозок, за імперський бздик,
          Життя вже не одне навіки смеркло.
          Болить мені…Ти знаєш як болить.
          Ця рана не дає мені спокою.
          І ця неоголошена війна,
          Розв’язана «братерською» рукою
          Ліна Костенко

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:26 пп

          Ти стягом російським махав за 100 гривень,
          А я чоловіка чекаю з війни,
          Ти хотів ЛНР, ДНР в Україні…
          А зараз на Сході гинуть сини.
          Сидиш, наче щур, у своєму підвалі,
          Коли брат із Росії встановлює «Град».
          Ті самі «бандери» твій зад захищають,
          І мій чоловік теж «бандера-солдат»!
          Ідуть в домовинах зі Сходу «двохсоті»…
          Щодня Україна ховає синів.
          Гинуть за тебе палкі патріоти,
          Гинуть, бо ти ж у Росію хотів.
          Вилазь із підвалу. Не йдеш? Тобі страшно
          Вийти на вулиці зони АТО?
          Ти ж за 100 гривень стояв так відважно,
          Ніби не знаєш, що Путін …
          Ти продався як пес, ти продав свій народ.
          Ти продав матерів за паршиві 100 гривень.
          Ти собі ще в труну візьми триколор.
          От буде Росія – і будеш щасливим.
          ///Ярослав Демьяненко///

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:29 пп

          Приводом для написання цього віршу став сюжет ТСН про молоду жінку, в якої народився син через добу після загибелі її чоловіка в зоні АТО.
          » … На місячній доріжці зустрілись дві душі,
          Одна — до Бога пішки, а інша – в грішний світ.
          Одна – душа солдата, загиблого в бою,
          А інша – немовляти, народжена в Раю.
          І так би розминулись… але душа бійця
          На іншу обернулась: знайоме щось з лиця.
          Сказала: «Гей, малеча, а нумо, хлопче, стій!
          А як ім’я, до речі, матусеньки твоїй?»
          Душа же немовляти була як чистий сніг:
          «Мене чекає мати, аби я вчасно встиг…
          Казав Господь, Галина — таке її ім’я,
          Ось-ось народить сина, а син її – то я!
          Мене на Землю жити господь благословив,
          Я маю народитись… ти вже там пожив?»
          — Так у бійця спитало майбутнє немовля
          (Воно ще знань не мало: що то таке – Земля?)
          А той боєць «Галина» повторював ім’я …
          Та це ж його дружина чекала немовля.
          Сплили перед очима щасливі ті роки:
          Як він, ще був хлопчина й просив її руки…
          Весілля і навчання, І пристрасті потік…
          Він всі її бажання виконував, як міг.
          Усе було чудово: вагітність – добрий знак!
          І взяв він з жінки слово, що родиться козак!
          А потім…сум в родині… в країну зло прийшло.
          Галини очі сині зробилися мов скло.
          «Не йди – вона просила – Бо смерть гуляє там.,
          Скількох вже покосила, та їй тебе – не дам!»
          Та він своїй дружині сказав приблизно так:
          «Як друзів я покину, який же я козак?
          Як гляну в очі сину, що з’явиться в цей рік?
          Скажу, що в злу годину я за спідницю втік?»
          Поцілував Галину і рушив на війну…
          А потім..постріл в спину.. і запах полину….
          Згадав боєць те стрімко й до немовля сказав:
          «Ти бережи Галинку що краща буде з мам.
          Пробач мені, дитино, вас з мамою підвів.
          Та буду я невпинно з тобою з перших днів!
          Дивитимусь із неба, як швидко ти ростеш,
          А все що буде треба в житті ти сам знайдеш.
          Обнімемося ж, сину, тобі час йти в життя
          А я прикрию спину тобі із небуття»
          На місячній доріжці невпинний душ потік:
          Одні – до Бога пішки, хтось – в протилежний бік.
          Народжуються діти, в воєнний час страшний,
          І щоб їх захистити хтось винен йти у бій.
          Але допоки в серці в жіночому любов,
          Життя не перерветься, відроджуючись знов!
          Автор: Людмила Лєгостаєва

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:30 пп

          Це сон жахливий чи химера?!
          Страшна картина і гірка:
          В диму блукають мародери
          Серед уламків літака.
          Могутній «Боїнг» збитий «Буком»…
          Нудотна стелеться імла,
          Розбиті речі. Ноги. Руки.
          Страшні обпалені тіла.
          Безмежне, моторошне горе.
          Застигло у скляних очах…
          Та — гляньте! Що це за потвори,
          Зухвало риються в речах?!
          Що їм дитячі мертві тільця?
          Що їм важкий мертвотний дух?!
          Кредитні картки. Гроші. Кільця.
          Сережки, вирвані із вух…
          Радіють нелюди зухвалі,
          Їм невідомий біль і жаль —
          Сьогодні доля їм послала,
          Розкішний, щедрий урожай!
          Це сон жахливий чи химера?!
          Мутанти. Нелюди. Вовки…
          Це — громадяни ДееНеРу.
          І наші з вами земляки…
          Олексій Мервинський

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:31 пп

          Вже ніколи ти не будеш братом,
          Названим,тебе не назову,
          Як злодюга в хату з автоматом
          Вліз вночі в оселю ти мою.
          Говорив:-Прийшов вас захищати
          Від бандитів,різних «секторів».
          Лиш мене забувся запитати
          Допомогу ту чи я хотів.
          Й загуло.Заголосила мати.
          Кров по лікті на твоїх руках.
          На моїй землі ревуть гармати.
          Не забуду те тобі в віках.
          Ти ж боїшся подивитись в очі,
          Вуха,ніс,обличчя заховав,
          В спину ніж встромляєш ти охоче,
          Думаєш,що я про те знав.
          Назбирав по світі цілу зграю
          Недолюдків,вбивць і палачів.
          Почекай,тобі я пригадаю
          Як ту нечисть в край ти мій привів.
          Не назву ніколи тебе братом.
          Діти й внуки,люди проклянуть,
          Ні не братом, ти зробився катом
          Порадію,як тебе уб’ють.
          Віктор Гала

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:33 пп

          Перечитай все, що я тобі надіслала… Може хоч щось зрозумієш… Хоча я дуже в иому сумніваюсь… Але про всяк вмпадок зробила спробу… Краще шкодувати про те, що зроблено, а ніж про те, що міг зробити, а не зробив…

          • От ВСЕХ ватников Украины;)

            Август 25, 2015 at 11:54 пп

            У вас «сознательных» существует прямо какой-то психологический комплекс неполноценности, это видимо психологическая схожесть такая. Вот что мы вам скажем — надо было не валить Союз вместе со всеми их (Союза) вами (сознательными) надуманными притеснениями, если конечно вы не имеете ввиду АТО в западной против лесной братвы которая убивала украинских людей за язык и веру после окончания ВОВ. Если бы не тот позорный развал — жили бы сейчас как у Лукашенко, а теперь благодаря «сознанию» мы все живем теперь «по-новому». На территории Лукаша кстати тоже порядком осталось «чертей» — и ничего выловили, а теперь живут себе нормально. Вообщем вердикт такой — был бы нетронутым «ваш» ненавистный СССР вы бы первые были в дамках, как это уже случалось раньше, так что не нужно тут причитать, любовь любовью (к земле), а кушать хочется всегда, духовным сыт не будешь. И еще относительно притеснения — к «сознательным» подходит пословица — сколько волка не корми все равно в лес смотрит. Другими словами — вам всегда будет плохо, даже если вы будете устроены круче всех в том же Союзе, и при этом для вас Союз — это как красная тряпка для быка — так же тупо и бессмысленно (как сказано в первом комменте). Так что если бы не «сознательность» был бы сейчас Союз и был бы сейчас мир на нашей украинской земле. Дальнейшие комментарии больше не уместны. Низкий ВАМ поклон от ВСЕХ ватников Украины;)

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:35 пп

          А ЩЕ РОСІЯ ВІДКРИЛА МЕНІ ОЧІ НА ТИХ, ХТО ЖИВ І ЖИВЕ З НАМИ ПОРЯД…. ВИЯВЛЯЄТЬСЯ, ЩО МИ, УКРАЇНЦІ, ЖИВЕМО НА СВОЇЙ ЗЕМЛІ В ОТОЧЕННІ ФАШИСТІВ, ЯКІ НЕНАВИДЯТЬ НАС І НЕНАВИДЯТЬ НАШУ НЕНЬКУ-УКРАЇНУ…, ЯКІ ГОТОВІ НАС ВБИВАТИ ЗА УКРАЇНСЬКУ МОВУ, ЗА ГАСЛО: СЛАВА УКРАЇНІ!!!! ГЕРОЯМ СЛАВА!!!! ЗА ВИШИВАНКУ… ЯКІ НАВЯЗУЮТЬ НАМ СВІЙ ЯЗИК…. СВОЇ ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ…. СВОЇ УМОВИ ПРОЖИВАННЯ З НАМИ…. І ЯКЩО НАМ ЦЕ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ, ТО ВИЯВЛЯЄТЬСЯ МИ МАЄМО ЗАЛИШИТИ УКРАЇНУ…. ЩО БАГАТО УКРАЇНЦІВ СТАЛИ МУТАНТАМИ, У ЯКИХ ВІД УКРАЇНСТВА ЗАЛИШИЛОСЬ ЛИШЕ ПРІЗВИЩЕ УКРАЇНСЬКЕ…. МЕНІ БОЛЯЧЕ ВСЕ ЦЕ УСВІДОМЛЮВАТИ….. МЕНІ БОЛЯЧЕ УСВІДОМЛЮВАТИ, ЩО ЖИВУ В ОТОЧЕННІ ВОРОГІВ…, ЯКІ ВСТРОМЛЯЮТЬ НАМ НОЖА В СПИНУ, У СЕРЦЕ, РВУТЬ І НИЩАТЬ НЕ ЛИШЕ НАШІ ПРАПОРИ, А Й НАШУ НЕНЬКУ-УКРАЇНУ… РВУТЬ І НИЩАТЬ НАС НЕ ЛИШЕ ФІЗИЧНО, А Й НА ДУХОВНОМУ РІВНІ… РВУТЬ МЕНІ ДУШУ… ПЛЮЮТЬ МЕНІ В ДУШУ… ЯК ЖЕ МЕНІ ПРИ ЦЬОМУ ДОТРИМУВАТИСЬ ЗАПОВІДІ ГОСПОДНЬОЇ: ПОЛЮБИ ВОРОГА СВОГО?!

          • No pasaran

            Август 25, 2015 at 11:27 пп

            Странно почему Мексика не восстает против США — они друг-друга не любят, еще и этот неродной испанский язык который им навязан был извне и теперь еще и государственный, бесконечные беглые англоязычные преступники — у них уйма повод начать войну за независимость от США. А забыл — там же жили раньше ацтеки, которых полностью всех перебили… Погодите, тут же раньше у нас жили скифы. Нужно поискать может кто есть из их нащадков, или кто-то из древлян, полян или русичей тут остался… А Крым? Он ведь татарский (или турецкий, Бог его знает), при чем тут «наш»? А с какого вообще времени идет отсчет и кто после ВОВ конкретно тут кого угнетал? Или это речь про «лесных братьев» и обезглавленных русских, простите, советских украинских граждан, в западной? Сейчас за русский язык гражданина Украины, т.е. меня, вы наверное тоже обзовете фашистом. Там комментарий «рожей» (смыслом) не вышел, здесь за язык + смысл. Adieu! Bonne chance!

          • От ВСЕХ ватников Украины;)

            Август 25, 2015 at 11:53 пп

            У вас «сознательных» существует прямо какой-то психологический комплекс неполноценности, это видимо психологическая схожесть такая. Вот что мы вам скажем — надо было не валить Союз вместе со всеми их (Союза) вами (сознательными) надуманными притеснениями, если конечно вы не имеете ввиду АТО в западной против лесной братвы которая убивала украинских людей за язык и веру после окончания ВОВ. Если бы не тот позорный развал — жили бы сейчас как у Лукашенко, а теперь благодаря «сознанию» мы все живем теперь «по-новому». На территории Лукаша кстати тоже порядком осталось «чертей» — и ничего выловили, а теперь живут себе нормально. Вообщем вердикт такой — был бы нетронутым «ваш» ненавистный СССР вы бы первые были в дамках, как это уже случалось раньше, так что не нужно тут причитать, любовь любовью (к земле), а кушать хочется всегда, духовным сыт не будешь. И еще относительно притеснения — к «сознательным» подходит пословица — сколько волка не корми все равно в лес смотрит. Другими словами — вам всегда будет плохо, даже если вы будете устроены круче всех в том же Союзе, и при этом для вас Союз — это как красная тряпка для быка — так же тупо и бессмысленно (как сказано в первом комменте). Так что если бы не «сознательность» был бы сейчас Союз и был бы сейчас мир на нашей украинской земле. Дальнейшие комментарии больше не уместны. Низкий ВАМ поклон от ВСЕХ ватников Украины;)

        • Наталія Волошина

          Август 25, 2015 at 3:38 пп

          Це про тих, хто разом з українцями колись боровся проти німецького фашизму- ЦЕ НЕ МОЇ СЛОВА… АЛЕ Я З НИМИ ЦІЛКОМ ПОГОДЖУЮСЬ!!!: «Пока ты, Россия, не начала нам «помогать», мы не знали многих вещей.
          Мы не знали, как расстреливают снайперы мирных людей.
          Мы не знали, что такое диверсионные операции.
          Мы не знали, как выглядит терроризм.
          Мы не знали, что наш самый страшный враг — на востоке и наивно видели в россиянах наших братьев.
          Мы не знали, что твои, Россия, братья, не Украина, а: Судан, Зимбабве, Беларусь, Армения, Боливия, Куба, КНДР, Никарагуа, Сирия, Венесуэла, Афганистан, поддержавшие аннкесию Крыма.
          Мы не знали, что наши братья: Великобритания, Германия, Италия, Канада, США, Франция, Япония, Болгария, Венгрия, Греция, Ирландия, Нидерланды, Польша, Румыния, Словения, Чехия, Азербайджан, Молдова, Австралия, Албания, Аргентина, Босния и Герцеговина, Индонезия, Республика Корея поддержавшие целостность Украины и не признавшие вероломного захвата Россией нашего Крыма.
          Мы не знали, что такое фашизм с 1945 года. Ведь это Россия богата на проявления антисемитизма, гомофобии, расизма, ксенофобии. И это в России по состоянию на 2010 год существовало более 150 неонацистских группировок (данные Всероссийского научно-исследовательского института (ВНИИ) МВД России).
          Мы не знали, что мы бандеровцы.
          Мы не знали, что русско-язычных украинцев многие годы притесняли в Украине.
          Мы не знали, сколько в нашей крови патриотизма.
          Мы не знали, что россияне, живущие в Украине, могут быть настолько украинцами и патриотами, насколько они оказались в ответ на агрессию России против Украины.
          Мы не знали, что друг, брат, родственник, живущий в России, будет верить тому, что расскажут об Украине Путин, Киселев, Чуркин, Лавров и прочая нечисть из зомбоящика, а не нам, украинцам, близким людям и просто свидетелям и участникам событий.
          Мы не знали, что россияне, по первому зову Вовы Путина, готовы взять оружие в руки и прийти нас грабить и убивать, особенно в тот момент, когда мы пытаемся подняться с колен.
          Мы не знали, что СССР сталинских времен до сих пор существует, правда, аббревиатура сократилась до двух букв «Р» и «Ф»
          Мы не знали, что великую русскую нацию, исторически, культурно и духовно богатую, десятки миллионов людей, можно лишить воли и способности мыслить критически и заставить оставаться в коленно-локтевой позиции.
          Мы не знали, насколько высок процент продажных пропутинских шлюх среди деятелей российской культуры и искусства. Надежда Бабкина, Геннадий Хазанов, Федор Бондарчук, Михаил Боярский, Сергей Безруков, Валерий Гергиев, Николай Расторгуев, Андрей Могучий, Олег Газманов, Олег Табаков в открытом письме поддержали Путина и его действия в адрес Украины.
          Мы не знали, что в России есть патриоты Украины и чистокровные бандеровцы, которых мы любим теперь еще больше: Армен Джигарханян, Лия Ахеджакова, Борис Акунин, Олег Басилашвили, Наталья Фатеева, Юрий Шевчук, Борис Гребенщиков, Сергей Юрский, Андрей Макаревич, Валентин Гафт, Андрей Мягков, Михаил Жванецкий, Сергей Гармаш, Марк Захаров, Елена Яковлева, Галина Волчек, Владимир Гостюхин, Федор Добронравов, Леонид Броневой, Александра Яковлева, Александр Балуев, Юрий Стоянов, Станислав Садальский, Александр Розенбаум, Даниил Гранин, Марат Башаров, Сергей Маковецкий, Дмитрий Харатьян, Михаил Кокшенов, Эманнуил Виторган, Леонид Куравлев, Эльдар Рязанов, Андрей Кончаловский.
          Теперь мы знаем. Спасибо за науку, Россия.
          Гори в аду, Вова… после смерти. А при жизни — ПНХ!»

          • От ВСЕХ ватников Украины;)

            Август 25, 2015 at 11:53 пп

            У вас «сознательных» существует прямо какой-то психологический комплекс неполноценности, это видимо психологическая схожесть такая. Вот что мы вам скажем — надо было не валить Союз вместе со всеми их (Союза) вами (сознательными) надуманными притеснениями, если конечно вы не имеете ввиду АТО в западной против лесной братвы которая убивала украинских людей за язык и веру после окончания ВОВ. Если бы не тот позорный развал — жили бы сейчас как у Лукашенко, а теперь благодаря «сознанию» мы все живем теперь «по-новому». На территории Лукаша кстати тоже порядком осталось «чертей» — и ничего выловили, а теперь живут себе нормально. Вообщем вердикт такой — был бы нетронутым «ваш» ненавистный СССР вы бы первые были в дамках, как это уже случалось раньше, так что не нужно тут причитать, любовь любовью (к земле), а кушать хочется всегда, духовным сыт не будешь. И еще относительно притеснения — к «сознательным» подходит пословица — сколько волка не корми все равно в лес смотрит. Другими словами — вам всегда будет плохо, даже если вы будете устроены круче всех в том же Союзе, и при этом для вас Союз — это как красная тряпка для быка — так же тупо и бессмысленно (как сказано в первом комменте). Так что если бы не «сознательность» был бы сейчас Союз и был бы сейчас мир на нашей украинской земле. Дальнейшие комментарии больше не уместны. Низкий ВАМ поклон от ВСЕХ ватников Украины;)

        • Федот

          Август 25, 2015 at 8:18 пп

          Голос разума!

        • Наталія Волошина

          Август 28, 2015 at 6:48 пп

          А це з приводу сучасних фашистів, які розв’язали війну в Україні, написала поетеса з Донбасу з м. Горлівки Тетяна Малахова:
          Снова пишут, звонят из России
          И толкают гуманные речи,
          Чтобы мы россиян простили,
          Чтобы сделали шаг навстречу!

          Говорят, что Россия брат,
          С коим пройдено много дорог!
          …Как же сделает шаг солдат,
          Если нет у солдата ног?

          Как сказать россиянину «друг»
          И обняться по-братски при встрече,
          Если нет у солдата рук?
          Оторвало по самые плечи…

          Этот «друг» в нас кидал гранаты
          И разжег в Украине костер.
          Не хочу я такого брата.
          Не хочу я таких сестер…

          Ну, допустим, оставят Донбасс,
          Голоса наши станут теплее.
          Только завтра им крикнут: «Фас!»,
          И опять они вцепятся в шею!
          Тетяна Малахова г. Горловка

      • От ВСЕХ ватников Украины;)

        Август 25, 2015 at 11:52 пп

        У вас «сознательных» существует прямо какой-то психологический комплекс неполноценности, это видимо психологическая схожесть такая. Вот что мы вам скажем — надо было не валить Союз вместе со всеми их (Союза) вами (сознательными) надуманными притеснениями, если конечно вы не имеете ввиду АТО в западной против лесной братвы которая убивала украинских людей за язык и веру после окончания ВОВ. Если бы не тот позорный развал — жили бы сейчас как у Лукашенко, а теперь благодаря «сознанию» мы все живем теперь «по-новому». На территории Лукаша кстати тоже порядком осталось «чертей» — и ничего выловили, а теперь живут себе нормально. Вообщем вердикт такой — был бы нетронутым «ваш» ненавистный СССР вы бы первые были в дамках, как это уже случалось раньше, так что не нужно тут причитать, любовь любовью (к земле), а кушать хочется всегда, духовным сыт не будешь. И еще относительно притеснения — к «сознательным» подходит пословица — сколько волка не корми все равно в лес смотрит. Другими словами — вам всегда будет плохо, даже если вы будете устроены круче всех в том же Союзе, и при этом для вас Союз — это как красная тряпка для быка — так же тупо и бессмысленно (как сказано в первом комменте). Так что если бы не «сознательность» был бы сейчас Союз и был бы сейчас мир на нашей украинской земле. Дальнейшие комментарии больше не уместны. Низкий ВАМ поклон от ВСЕХ ватников Украины;)

        • Наталія Волошина

          Август 29, 2015 at 1:17 дп

          РОЗРУХА В ЛЮДСЬКИХ ГОЛОВАХ
          Регіонал, чи комуніст –
          По суті то, нема різниці!
          В обох брехні, грабунку хист,
          Обом їм не подам правиці!

          Як все чудово на словах,
          Слова би ці, та Богу в вуха!
          Розруха в людських головах,
          Хто знову їх прожекти слуха!

          Цинізму повно у словах,
          Брехні відвертої і фальші!
          Людська лякає тупість! Жах,
          А дурні вкотре вірять дальше!

          Чому цей люд так отупів,
          Дає себе вважати бидлом?
          На це немає в мене слів,
          Але й терпіти остогидло!

          18.02.2013 р.Мирослав Вересюк

          • ВАТНИК

            Август 30, 2015 at 3:29 пп

            Это вы про «свидомых»? Браво, не ожидал, такая самокритика, будем вас уважать больше.

    • Федот

      Август 24, 2015 at 6:02 пп

      Если бы у нас было ядерное оружие, майдан бы за час разогнали и не допустили бы такого беспредела как счас

    • Федот

      Август 24, 2015 at 6:16 пп

      если было бы ядерное оружие, майдан бы никто не допустил, разогнали бы за час

  13. дзяшок

    Август 26, 2015 at 12:23 дп

    Ну Наталка Волошина чем тебя подкормили столько навоза наложила что и целому стаду коров не в силах вот где твое призвание стань навозной кучей и народ к тебе потянется навоз нынче в цене

    • Наталія Волошина

      Август 26, 2015 at 3:19 дп

      Останній москаль — в Україні це свято.
      На кого він схожий, чечен чи бурят?
      А скільки їх було? Та було багато,
      Та вже не повернуться до своїх хат.

      То прикро, що так люди в світі зникають.
      З чужої землі не наїжся, синок!
      Царі не завжди царями бувають,
      Як правда не може складатись з пліток.

      Таке відбулося у нас в Україні,
      Віками знущалися з нас москалі,
      І як з’ясувалось, що ми не безсилі,
      Вони нам ніколи не були брати.

      А правда є правда, її не сховати,
      Весь світ вже побачив до чого це йде,
      Неможна людей нізащо катувати,
      Бо кара злочинця повсюди знайде.

      І скільки б історія людство не вчила,
      І знову з’являються десь москалі,
      Але Україна їх не просила,
      Вона не віддасть їм своєї землі.

      Останній москаль — це у світі вже свято,
      Ми маємо скласти цей іспит в віки,
      І будемо битись за волю завзято,
      Щоб більш не з’являлись на світ москалі.
      15квітня2015р. Федір Шишман

  14. Прозрел и угарнул.

    Август 26, 2015 at 2:11 дп

    Стишки всё объясняют: САТАНИСТЫ-СЕКТАНТЫ!!! ))) Ещё чуть-чуть нам вас терпеть…

  15. Прозрел и угарнул.

    Август 26, 2015 at 2:13 дп

    Стишки многое проясняют: сатанисты и сектанты, человеконенавистники!!! Ну ничё — не долго Вам осталось…

  16. Наталія Волошина

    Август 26, 2015 at 3:21 дп

    Ця теж колись закінчиться війна,
    Позаростають бліндажі, окопи…
    А в душах наших виросте стіна,
    Відділить тих, хто нас назвав – «Укропи»!

    Стіна не на кордоні – в головах,
    З імен полеглих складені цеглини,
    Їх поминати будуть в молитвах,
    Навколішки стрічали домовини…

    На крові розчин і сльозах сиріт,
    Замішаний на муках, болі, горі.
    Від нас назавжди відгородить світ
    В якому зомбі і психічно хворі.

    Там, за стіною, нечисть, звірина,
    Отруєна і збочена бидлота,
    Там «руССкій мір» і «братская страна»,
    Що рівноцінно значенню гидота!

    Це не народ, що ненавидить всіх
    Біснується в рашистській істерії.
    Вбивати інших – подвиг, а не гріх, —
    Обличчя сатанинської Росії.

    Прогрес і час не змінять цю орду
    Тому потрібно жити без ілюзій, —
    Вони одвічно несли нам біду
    І там ніколи в нас не було друзів.

    Ми зовсім різні – небо і земля
    І прірва з часом шириться між нами.
    То ж те, що було зорями Кремля
    На вежу табірну подібне з ліхтарями.

    Нехай живуть у смороді своїм,
    Нехай конають в п’янім перегарі.
    Ми більше їх не впустимо в свій дім,
    В світлиці ж бо немає місця тварі.

    14.03.2015 р.

    ID: 566670
    Рубрика: Вірші, Громадянська лірика
    автор: Мирослав Вересюк

  17. Наталія Волошина

    Август 26, 2015 at 3:23 дп

    Болить мені… Ти знаєш як болить?
    Болить біда, що зараз в Україні.
    Ця рана душу втомлену ятрить,
    І сліз не можу втримати я нині…
    Війна… Неоголошена ніким,
    Вбиває і калічить українців.
    І це наш брат? Та і чи був він ним?
    Щоб убивати нас прислав чужинців.
    Цей маразматик воювати звик.
    Бо ж не своїх дітей кидає в пекло.
    За хворий мозок, за імперський бздик,
    Життя вже не одне навіки смеркло.
    Болить мені…Ти знаєш як болить.
    Ця рана не дає мені спокою.
    І ця неоголошена війна,
    Розв’язана «братерською» рукою
    Ліна Костенко

  18. Наталія Волошина

    Август 26, 2015 at 3:25 дп

    Чужа мова – діло таке непросте,
    Але, попри те, хай і мучусь,
    Іспанську я вивчу, принаймні, за те,
    Що putin іспанською – сучка!
    А putа – повія, він – теж із повій:
    Де більш політична повія!
    Bandera ж – іспанською – стяг бойовий!
    І тим переможемо змія!
    Іван Левченко, 18 січня 2015 року

  19. Наталія Волошина

    Август 26, 2015 at 3:26 дп

    Ти не любиш нашої мови,
    А ні музики, ні землі…
    Прапор кинув ти наш під ноги
    І спалив його у вогні.
    Але хто ти такий, чужинцю?
    Та який був у тебе рід?
    І не рівня ти українцю,
    Бо таким був і прадід, і дід!
    Забирайся, іди додому
    І руйнуй там у себе все!
    А той прапор, що кинув додолу
    В нас дитина мала піднесе!
    Галина Гайвась

  20. Наталія Волошина

    Август 26, 2015 at 3:27 дп

    Болить мені все те, що відбувається,
    Коли я чую, що домівки хтось цурається…
    Коли святим себе хтось подає,
    Насправді ПІДЛО БАТЬКІВЩИНУ ПРОДАЄ!!!
    І хочеться кричати: «ЗУПИНІТЬСЯ!!!»
    Вас Бог створив ЛЮДЬМИ!!!
    ВИ — НЕ ТВАРИНИ!!! СХАМЕНІТЬСЯ!!!
    Галина Гайвась

  21. Наталія Волошина

    Август 26, 2015 at 3:28 дп

    “По ставленню кожної людини до своєї мови можна абсолютно точно судити не тільки про її культурний рівень, але й про її громадську цінність. Істинна любов до своєї країни немислима без любові до своєї мови. Людина, байдужа до рідної мови, — дикун. Вона шкідлива за самою своєю суттю тому, що її байдужість до мови проявляється найповнішою байдужістю до минулого, теперішнього і майбутнього свого народу». Костянтин Паустовський

    • Аноним

      Август 27, 2015 at 12:00 дп

      Любов до мови — це не головний показник культурного рівня людини, і не головна частина любові до землі. Тому не можу повністю погодитись зі словами Паустовського. Тому що ставлення до мови — це вже наслідок і при чому не головний. Если например мой родной язык — русский, это не значит что я не люблю этот город и страну. Любить страну — это тоже понятие абстрактное. Я люблю людей которые живут на нашей земле. Люблю за их открытость, доброту, душевную щедрость и многое другое. Я люблю природу нашей земли — реки, степи, леса, и даже большие рукотворные города, небольшие городки вроде нашего, села, поселки. Чтобы это все любить — мало чувствовать, нужно еще и многое понимать, и для этого нужно самосознание, основанное на определенных знаниях и навыках. Но чтобы соединить знания и любовь — нужно главное — память. Именно память и является основой и фундаментом между самосознанием и любовью — это явление соединяет духовное и материальное, прошлое и настоящее, это то, что помогает предопределить будущее. Как-то давно нашел одно высказывание Лихачева Д.С., которое наиболее полно отражает всю суть происходящего: «Совесть — это в основном память, к которой присоединяется моральная оценка совершенного. Но если совершенное не сохраняется в памяти, то не может быть и оценки. Без памяти нет совести.» Хочу додати — саме тому — руйнування пам’яті (історії) призводить до матеріально-духовного колапсу.

      • Наталія Волошина

        Август 29, 2015 at 12:48 дп

        Коли до серця крадеться тривога,
        За долю України я боюсь,
        З молитвою звертаюся до Бога
        І мовою вкраїнською молюсь.
        Прошу для України в Бога щастя
        І захисту для всіх її дітей,
        А мова українська, мов причастя,
        Теплом своїм торкається грудей.
        О Боже мій Великий, Всемогутній!
        Мою вкраїнську мову порятуй
        І в світлий день пришестя,
        в день майбутній,
        Вкраїні Царство Боже подаруй.
        Коли до серця крадеться тривога,
        За долю України я боюсь,
        З молитвою звертаюся до Бога
        І мовою вкраїнською молюсь.
        Вікторія Нич.

        • Мені тринадцятий минало...

          Август 29, 2015 at 1:19 пп

          Мабуть своїми словами, у вас би вийшло краще, а ніж цитата на цитаті. Ви ж самі добре пишите, чого б тоді не друкувати.

          • Наталія Волошина

            Август 29, 2015 at 6:32 пп

            Ваше зауваження (критика) — безпідставні, бо я багато пишу і своїми словами… Вірші наводжу, щоб достукатись до сердець своїх опонентів по дискусії… Якщо мені це не вдається — не біда… Інші почитають вірші, яких, можливо, раніше ніколи не читали… Маю надію, що роблю це не даремно…

          • Наталія Волошина

            Август 29, 2015 at 6:40 пп

            А ще я беру поетів собі на підмогу, тому що людей, які би боронили від тітушок та йовбаків Україну та українців в цих обговореннях дуууже мало… Здебільшого це інтернет видання (Первомайськ. інфо) приголубило на своїх сторінках яничар України, які оспівують комуністів, Сталіна, ригіоналів… і всіляко паплюжать патріотів України, які намагаються змінити свою країну на краще…

  22. Наталія Волошина

    Август 26, 2015 at 5:46 пп

    ГРІХІВ СПОКУТА
    Настане день, наступить час,
    Душа покине тлінне тіло.
    Жила в якому, та не раз,
    Сміялась, плакала, тремтіла.
    Була щаслива і не дуже,
    Ховалась іноді у п’яти,
    Не була до жінок байдужа,
    Любила в келих заглядати.
    Гріхів спокута, та одного,
    Ніколи вже не замолити.
    Я Україну більше Бога Люблю…
    І буду вік любити.
    1992 р.Мирослав Вересюк

  23. Погребнюк Дмитро

    Август 26, 2015 at 11:39 пп

    Наталіє, пречудовійші вірші. Просто, слів не маю…

    • Наталія Волошина

      Август 28, 2015 at 6:45 пп

      Дякую, Дмитре!!! Вірш дійсно чудовий, співзвучний моїй душі…

    • Наталія Волошина

      Август 28, 2015 at 11:07 пп

      ГОЛОСІННЯ
      На кладовищі сьогодні ховали солдата.
      Мерзла земля аж рясніла від свіжих могил…
      Я ще ніколи не чув, щоб так плакала мати,
      Зовсім слабка, наче пташка, що вибилась з сил.

      Двоє бійців попід руки нещасну тримали,
      Щоб ненароком не впала до ями вона,
      Як голосила вона! Наче пісню співала!
      Тільки та пісня була неймовірно сумна…

      — Рідний синочку, журавлику ти мій рідненький,
      Що ж так ранесенько крилечка склав ти свої?
      Як же ж без тебе на світі цім житиме ненька,
      Хто ж тепер, синку мій, очі закриє мої?!

      Ой, як же сонечко лагідно сяє сьогодні,
      Глянь, мій синочку, яка в небесах чистота,
      Що ж твої рученьки, синку, тверді і холодні,
      Ой, та чому ж такі сині й холодні вуста!

      Ой, як би ж знала я, синку, що прийде це лихо,
      Краще б я зовсім на світ не родила тебе!
      Синку мій рідний, моя ти останняя втіхо,
      Сонечко ж сяє і небо ж таке голубе…

      Боже, за віщо моїм землякам це нещастя?!
      Котре століття нас мучить цей «братній» народ!
      Котре століття кладемо ми в землю найкращих
      Без монументів, без пафосу і позолот…

      Довго ще мати, мов чаєчка та, голосила.
      А побратими мовчали лише віддаля.
      Грянув салют і — труну опустили в могилу,
      І над героєм навіки зімкнулась земля…

      Господи, дай же нам мужності, дай же нам сили,
      Щоб не зламали наш дух ці страждання страшні,
      Щоб матері так знедолено не голосили,
      Кращих синів загубивши в цій підлій війні.
      Анатолій МАТВІЙЧУК (с)

    • Наталія Волошина

      Август 29, 2015 at 12:53 дп

      Забрали все, і волю й душу.
      Лишили біль й вогонь в очах.
      Та я скажу,бо знаю, мушу.
      Бог бачить все на Небесах!!!
      Вам Україну не здолати…
      За неї моляться сини!
      Гріхів своїх вам не сховати,
      Настане час відповісти!
      Бо біль в очах назовні рветься,
      А крик душі не заглушить!!!
      І ваше все до вас вернеться
      У першу слушну для нас мить!!!
      (вірш з інету)

    • Наталія Волошина

      Август 29, 2015 at 1:48 дп

      Діма, бачиш як багато я розмістила для тебе прекрасних віршів… Маю їх у своїй скарбничці силу-силенну… ОБОЖНЮЮ ГАРНІ ВІРШІ І ЧУДОВИХ ПОЕТІВ!!! Маю надію, що крім тебе, їх прочитають і інші первомайці… і також не залишаться байдужими…

  24. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 12:57 дп

    Немов в щілинах таргани,
    Набити тельбухи і в нори!
    Тупі, байдужі барани,
    Яких привчили до покори.

    Тому «розводять як котят»
    Крадуть, фальшують і грабують.
    Чому в нас стільки царенят?
    Бо владі спротиву не чують!

    Невже таки зробили з нас Німе,
    тупе, покірне бидло?
    Невже дух гідності погас,
    Що терпимо бандитське кодло!…
    Nelya Botova

  25. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 12:59 дп

    Як важко підніматися з колін!
    Ще важче — рабство з пам’яті зітерти…
    Цей страх, ця ницість, як собаки злі,
    готові й душу на шматки роздерти,
    а треба — встати! Важко встаємо…
    Ця клята нерішучість — остогидла!
    Чого ждемо? Щоб знову нас в ярмо?
    Щоб знову нами гейкали, як бидлом?!
    На ноги Всі! Прийшов наш БЛАГОВІСТ!
    Такого шансу — більш не буде зроду.
    ЯКИЙ КРАСИВИЙ ТИ НА ПОВЕН ЗРІСТ,
    мій зболений, принижений НАРОДЕ!
    Віктор Женченко

  26. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:00 дп

    ЯКЩО ОБРАТИ ПТАХА ДЛЯ ГЕРБА
    Якщо обрати птаха для герба,
    Я би обрав, без роздумів, лелеку!
    Любов до Батьківщини і журба
    Їх повертає до гнізда здалеку.
    Живуть лише біля людських осель,
    Це завжди наші бажані сусіди,
    З далеких їх чекаємо земель,
    Що їх приліт від нас відверне біди.
    Це символ України, оберіг,
    Їх кольори, як доля – чорне й біле.
    В нас спільний з ними батьківський поріг
    І наші долі, це єдине ціле!
    Мирослав Вересюк 03.09.2013 р.

  27. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:02 дп

    НАРОДЕ МІЙ! СТРАЖДЕННА ЗЕМЛЕ!
    Народе мій! Стажденна земле! Боже!!!
    Дай сили нам, терпіння і надію,
    Спасе любов, а віра допоможе
    Здійснити нашу віковічну мрію.
    Важкі гріхи, ще важча їх спокута,
    Слізьми і кров”ю сплачено за все.
    Земля сплюндрована, а мова позабута.
    За що цей хрест, що мій народ несе?
    За що спокута, за яку провину,
    Невже ми відійшли від твого вчення?
    Якщо це гріх — любити Україну,
    То грішні ми, немає нам прощення!!!
    01.1997 Мирослав Вересюк

  28. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:09 дп

    НАРОДУ СИЛА НЕЗДОЛАННА!
    Які ще треба потрясіння.
    Щоб врешті-решт народ повстав!
    І цей процес повільний тління
    Скінчився в полум’ї заграв.

    Щоб горе, сльози і прокльони,
    Вже увірвали той терпець,
    З колін піднялися мільйони
    І владі цій прийшов кінець!

    Щоб хвиля гніву – як цунамі
    З Печерських пагорбів змела
    Все бидло те, що править нами,
    Форпости зрадництва і зла!

    Щоб хвилі нового потопу
    Всю нечисть змили до ноги,
    І шлях розчистили в Європу,
    Який блокують вороги!

    Вони в Кабміні і у Раді,
    Хоч місце їм – лише за грати,
    Цій антиукраїнській владі!
    Не дай себе знов ошукати!

    Не думай, що вони здадуться
    І владу віддадуть без бою.
    За неї борються і б’ються,
    Тож піднімайся, нас вже двоє!

    Здійми угору це знамено
    Щоб кожен бачив, ми вже встали
    І переможем достеменно
    Раз боротьбу цю розпочали!

    Народу сила нездоланна,
    Сильніша тиранії, сталі.
    І Україна невпізнана
    Підніметься на п’єдесталі!
    05.08.2012р. М. Вересюк

  29. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:09 дп

    ЗАСІЛА НЕЧИСТЬ У СУДАХ
    Не Честь засіла у судах,
    Та ще й пошани вимагає!
    Яка там совість, стид і страх?
    Межі свавіллю вже немає!

    Засіла Нечисть у судах,
    Торгує всім і продається,
    Феміда-курва, на очах,
    Стоїть в пов’язці і сміється!

    У всього люду на виду,
    Торгують ніби на базарі,
    І правлять гроші за біду
    Продажні ці, нікчемні тварі.

    Це вже не судді – торгаші,
    Суди справжнісінькі борделі.
    Немає Бога в їх душі,
    А їх Богиня на панелі!

    Яка там Правда і Закон
    Яке до біса правосуддя.
    Вирішує все Телефон,
    І Вашингтонове погруддя.

    Тут Долар дійсно править бал
    І це вже оргія, не свято.
    Коли при владі кримінал,
    То і Христа було б розп’ято!

    12. 11.2012 р. М. Вересюк

  30. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:11 дп

    ЧОМУ, НАРОДЕ, ТИ МОВЧИШ?
    Чому народе, ти мовчиш?
    Надовго знов тебе приспали!
    Чому наругу цю терпиш?
    Невже хребет тобі зламали?
    Ледь животієш, не живеш,
    Працюєш каторжно і клято.
    Зароблене роками ждеш,
    Подачки в вигляді зарплати.
    Ти, як дитина, віриш всім,
    Отим хапугам-держимордам.
    Уже пора висіти їм,
    Вниз головою на бігбордах.
    Ти від зневіри охолов,
    Чекаєш, з”явиться Богдан,
    Я знаю, важко буде знов,
    Тебе підняти на Майдан!
    Мовчати будеш і сини,
    Твої роз”їдуться по світу,
    І мову іншої „страны”,
    За рідну будуть вчити діти!
    А сестри, доньки, матері,
    В борделях будуть заробляти,
    Щоб в Україну, дітворі,
    Заморську іграшку прислати!
    Ти цього хочеш, це вже є,
    І навіть ще страшніші речі.
    Вже все навколо не твоє,
    Твоє ярмо, що давить плечі!
    Тож не мовчи, вставай з колін!
    Негоже мовчки так вмирати!
    Давай щосили бий у дзвін,
    Пора країну рятувати!
    Мирослав Вересюк

  31. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:12 дп

    ПЕРЕВЕРТНІ В ПАГОНАХ
    «Бандит в законі», це ще розумію,
    Але в пагонах, це вже справді жах!
    Душа від цього терпне і німіє,
    Глибоко в груди заповзає страх!

    Озброєні, захищені і ситі,
    На наші з вами кровні копійки.
    В жорстокості своїй несамовиті,
    Перевертні в пагонах – бандюки!

    Вони страшніші, чим оті бандити,
    На боці їхньому система і закон.
    Життя зламати, навіть просто вбити,
    Для них немає в цьому перепон.

    Перетворили відділки в катівні
    І гинуть люди в них, як на війні.
    Садисти збочені, цинічні, агресивні,
    Людське життя, мораль, тут не в ціні.

    Система цих злочинців захищає
    Ні правди, ні управи не знайти.
    Від цього моторно і дійсно це лякає,
    Що потерпілим завтра станеш ти.

    Тебе із жертви зроблять винуватим,
    Підпишеш навіть, що розп’яв Христа.
    Кийком у зад людину зґвалтувати
    Для них ця справа звична і проста.

    Пакет на голову і ти вже наркоділер,
    Чи навіть той Пологівський маніяк,
    Ти вбивця, злодій, ґвалтівник і кілер,
    Заради звань, медалей і подяк.

    Уб’ють, скалічать і у їхніх діях,
    В черговий раз порушень не знайдуть.
    Віталій Запорожець з безнадії,
    Почав їх відстріл і у цьому суть!

    Насправді вже, давно пора настала,
    Почистити Авгієві конюшні.
    Якщо процес цей влада не почала –
    То зроблять запорожці відчайдушні!
    Мирослав Вересюк
    31.01.2013 р.

  32. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:18 дп

    СВОЇ
    Який же ми таки народ наївний,
    що нами досі правлять бандюки!
    Усі ми, кажуть, – діти України.
    А звідкіля ж беруться байстрюки?

    Тут кожен має на папері волю.
    За землю йдуть нерівнії бої.
    Свободу мають злодії в законі
    і кажуть вівцям, люди ми – свої.

    О, скільки ще в ментальності прогалин!
    По закутках співають солов’ї.
    І родичі вже стали ворогами –
    собраття і перевертні свої.

    Є влада – незалежна від народу.
    І зрадники, як водиться, свої.
    Та як же нам позбутися породи
    байдужих охломонів-холуїв?

    О, скільки люду ще клює на гречку!
    Солодкий цукор, та гірка ціна.
    Якщо ти не баран, чи не овечка, –
    тебе за гріш не купить сатана.

    О, скільки ще нам треба революцій –
    уроків у одвічній боротьбі?!.
    І звідки такі нелюди беруться?
    Потрібна ЕВОЛЮЦІЯ в собі
    (вірш з інету)

  33. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:22 дп

    Замість тюрми, вони пішли у владу,
    Тепер грабують, нищать, продають,
    Відкрито роблять злочини і зраду,
    Ще реформаторів із себе видають.
    Торгують оптом, вроздріб, на вагу,
    Ті, що в підніжжі, ті що на вершині.
    Мовчить Гарант і Рада ні гу-гу!
    Мерзенно жити у такій країні!
    Процес гниття завжди йде з голови
    І що спливає – у народі знають!
    Потік лай-на несе нас до Москви,
    Там з діркою від бублика чекають!
    Гірка брехня, що влада це від Бога,
    Її обманом підло захопили.
    В нас різні цілі, різна в нас дорога,
    Але, що терпимо, то дійсно завинили!
    29.01.2013 р.Мирослав Вересюк

  34. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:24 дп

    ПОЧНИ ІЗ СЕБЕ, ІЗ ДРІБНОГО
    Ми звикли все і всіх винити,
    Що це не то і те не так.
    А що ти сам зумів зробити?
    Бо кожен лаяти мастак!
    Мовчиш, коли країну хають,
    Схиливши голову сопиш,
    Коли хохлами обзивають,
    Вдаєш не чуєш і терпиш.
    А сам російською лопочеш,
    Дітей також російській вчиш.
    Тоді чого насправді хочеш?
    Без крил ніколи не злетиш!
    А мова для народу – крила,
    Його підносять і несуть!
    Життя не буде без Світила!
    Без МОВИ нас – у цьому суть!
    Почни із себе, із дрібного,
    Зміни це «Здрастє» на Добридень!
    Молитву вознеси до Бога,
    Святкуй Різдво, а ще Великдень!
    День Незалежності – як свято,
    Нехай в душі теж святом буде,
    Народ щоб разом об’єднати,
    Державу теж, соборній – бути!!!
    Шануй батьків, дітей навчай,
    Щоб були справжні патріоти!
    Якщо ти любиш рідний край,
    Тоді берися до роботи!
    Цінуй здобутки і звитягу,
    Примножуй славу поколінь,
    Щоб було в небі місце стягу
    – Як сонце і небесна синь!
    16.05.2012 р.Мирослав Вересюк.

  35. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:30 дп

    Народ України!Від сну пробудись!
    Що робиться в домі твоїм подивись!
    Кому доручив ти від дому ключі?
    Бандитам, що крадуть і в день і в ночі.
    Їх купка мала, та вони ненажери —
    Всі міліонери та міліардери.
    Вже все перекрали, лишилися хати.
    Взялися вже з хат нас виганяти.
    Тарифами душать, бо їм усе мало!!!
    Бодай би лиха їх година забрала!!!
    Та ще залишилася рідна земля:
    Степи і ліси, чорноземні поля.
    Планують з-під ніг у нас землю забрати.
    На чому ж, народе мій, будем стояти?
    Волю свою не приспіть, не дрімайте!
    Душу за гречку не продавайте!
    Вони поодинці нас в тюрми кидають.
    Якщо будем разом, то нас не здолають.
    Їх лише купка, а нас так багато.
    МИ СИЛЬНІ! МИ ВІЛЬНІ! І НАС НЕ ЗДОЛАТИ!
    Едуард Стріленко

  36. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:33 дп

    Підійміть свої голови й встаньте з колін,
    свіжий вітер Вам крила розправить.
    Годі бути рабами й терпіти цей гніт
    нас вже волі ніхто не позбавить!!!
    Хочуть вкрасти в Нас мову, зламати Наш дух,
    хочуть землю віддати чужинцю.
    Не приймайте дарів з закривавлених рук,-
    То запроданці, не Українці!
    Їхні душі гнилі та лукаві слова,
    Україна — для них то не мати.
    Годі жити в імлі. Як учив Нас Тарас –
    треба тії кайдани порвати.
    Сергій Апостолюк

  37. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:39 дп

    НАРОДУ СИЛА НЕЗДОЛАННА!
    Які ще треба потрясіння.
    Щоб врешті-решт народ повстав!
    І цей процес повільний тління
    Скінчився в полум’ї заграв.

    Щоб горе, сльози і прокльони,
    Вже увірвали той терпець,
    З колін піднялися мільйони
    І владі цій прийшов кінець!

    Щоб хвиля гніву – як цунамі
    З Печерських пагорбів змела
    Все бидло те, що править нами,
    Форпости зрадництва і зла!

    Щоб хвилі нового потопу
    Всю нечисть змили до ноги,
    І шлях розчистили в Європу,
    Який блокують вороги!

    Вони в Кабміні і у Раді,
    Хоч місце їм – лише за грати,
    Цій антиукраїнській владі!
    Не дай себе знов ошукати!

    Не думай, що вони здадуться
    І владу віддадуть без бою.
    За неї борються і б’ються,
    Тож піднімайся, нас вже двоє!

    Здійми угору це знамено
    Щоб кожен бачив, ми вже встали
    І переможем достеменно
    Раз боротьбу цю розпочали!

    Народу сила нездоланна,
    Сильніша тиранії, сталі.
    І Україна невпізнана
    Підніметься на п’єдесталі!

    05.08.2012р. М. Вересюк

  38. Наталія Волошина

    Август 29, 2015 at 1:44 дп

    Вожді до щастя строєм нас вели.
    Самі ж сьогодні збилися у зграї
    І жили з нас, сердешних, так мотають,
    Щоб не свої, то вже б і прокляли.
    Нам думається: трохи наберуть
    І вгомоняться, і про нас згадають.
    Хіба вже Україну доконають
    І нам по-людськи жити не дадуть?
    Хоч як би шахраї робили зле,
    Хоч би яка була у нас руїна,
    Чужинці правили — не вмерла Україна!
    І при своїх пройдисвітах не вмре!
    В. Іващенко