Выборы

Мэр Первомайска Дромашко официально идет на выборы от «Нашего края»

3.2K

Еще девять мэров городов из шести областей Украины заявили, что пойдут на местные выборы от партии «Наш Край», которая объединила региональных лидеров. Среди них и нынешний мэр Первомайска Людмила Дромашко.

Об этом сообщает пресс-служба политсилы.

Отмечается, что к «Нашему краю» присоединились трое городских голов из Винницкой области: Ладыжина — Валерий Коломейцев, Козятина — Александр Гвелесиани, Ямполя — Александр Кульбаба, а также мэр закарпатского Тячева — Иван Ковач, Ржищева Киевской области — Николай Спичак, Новомиргорода Кировоградской области — Яков Немировский, и.о. городского головы г.Счастье Луганской области — Александр Богиня, а также мэр города Первомайск Николаевской — Людмила Дромашко.

60 Комментариев

  1. Наталія Волошина

    Август 26, 2015 at 2:40 дп

    А що це за партія така винирнула? Яка у неї програма? Хто її члени? Бувші регіонали? Так регіоналів, як і комуністів, бувших не буває…

    • Юлия Звягинцева

      Август 26, 2015 at 10:54 дп

      А Капралов не бувший регионал? А Корнацкий как просился в партию регионов!

      Проблема в том, что нет альтернативы! Да и лучше Наш край чем Партия Порошенко, который обещал АТО в два дня прекратить, а в итоге АТО превратилось в войну! Или не правда?

      • Наталія Волошина

        Август 26, 2015 at 5:06 пп

        Так регіонали і розв’язати війну… Чи тобі мало?

        • :)

          Август 28, 2015 at 7:11 пп

          ага, при регіоналах Україна ціла була і людей не вбивали, тільки тобі там плохо було, бо таких як ти там нагинали добре. Похвалися «здобутками» цієї влади, за останній рік.

        • Алегро

          Август 30, 2015 at 7:36 дп

          Ну знав, що у наталії не все в порядку з головою, але не думав що вона наскільки клієнт пси диспансера.
          Де регіонали були, коли Донбас громити почали? Такі як ти війну і розв’язали! Судити вас треба!

          • Алёна

            Август 31, 2015 at 4:48 дп

            Талпу забыли в тотализатор включить. Рейтинг у этого чмоши будет минусовый. Витя, ты меня помнишь? И я тебя не забуду! Я буду самым страшным твоим проклятием.Ты помнишь как ты со мною поступил?

          • Бондарчук Сергій

            Август 31, 2015 at 1:04 пп

            Я нерозмію і ніколи не зрозумію людей котрі дозволяють собі ображати інакодмців. Наталія Волошина заслуговує на повагу не лише тому що вона чдовий фахівець, викладач, мати, а й за те що Вона людина глубоких націоналістичних переконань. НАжаль попри це Вона дже довірлива людина, яка нажаль вже розчаровувалась у своїх поглядах і ще я впевнений розчарується.

          • Бондарчуку

            Сентябрь 1, 2015 at 8:19 дп

            Если Волошина так часто меняет взгляды, то зачем другим морочит головы?

      • Еге ж

        Август 26, 2015 at 7:24 пп

        Еге ж. Оберемо може Л.Григірівну довічно — як он королеву Англії.
        І війна закінчиться, і шахти, заводи, фабрики, м’ясокомбінати, «Фрегати», «Дизельмаші», Цукровий завод відновляться та запрацюють на повну потужність.
        Населення знову в місті зросте до 82 тисяч осіб.
        Усі місцеві питання влада знову стане вирішувати тільки з урахуванням думки виборців…і ще багато іншого де чого може знову бути досягнуто, якщо оберемо дорогую нашу Л.Григірівну, яку ще на так давно мсудом несправедлитво було визнано корупціонеркою.
        А суддів усіх поміняємо за неврахування харошої думки народу щодо шановної Л.Григірівни.
        А ще краще обрати зразу двох мерів: одного того що буде відповідати за порядок в місті, а другого — хто буде керувати бардаком чи відповідати за нього.

    • Местный

      Август 26, 2015 at 11:35 пп

      Партия ,,Нам край»

    • Сексопатолог

      Сентябрь 11, 2015 at 5:45 пп

      И чем Вам Партия Регионов не нравится или коммунисты? Коммунисты, что хуже других работали, может они тупее вас были? Сомневаюсь! Не партия красит человека, а человек партию!

  2. Трибунал

    Август 26, 2015 at 8:51 дп

    Пожалуй это лучший вариант чем представители ПС и другая пиздота типа Капралова, Олексеенка и им подобных .

    • Юлия Звягинцева

      Август 26, 2015 at 10:55 дп

      Кстати, Олиексеенко просится в эту партию, хочет в депутаты облсовета пройти! Но его не берут!

      • Трибунал

        Август 26, 2015 at 1:07 пп

        А кто приветствует людей с двойными стандартами ???? …правильно «Предавший один раз,предаст дважды».

        • :)

          Август 26, 2015 at 8:17 пп

          Алексиенко еще мером хочет быть…

      • Горожанка

        Август 26, 2015 at 1:25 пп

        А разве Алексеенко не под флагами Батькивщины недавно бегал по центру? или я неправильно рассмотрела? подскажите, любопытно.

    • козак

      Август 27, 2015 at 7:25 пп

      просто ты из той самой пиздоты что и дромашиха

  3. Аноним

    Август 26, 2015 at 11:25 дп

    ГНАТЬ ИХ ВСЕХ НАДО КАК ПОГАНЫХ СОБАК!!!!))))))

    • Алегро

      Август 30, 2015 at 8:39 дп

      В духе времени — гнать легко. И поставить на должности кухаркиных детей! Давай, народ , зажигай! Кто был никем- тот станет всем!
      Игорёшка, ты из этой кагорты- копейку заработал на своём «бонасэра», 3 дэ, сына выучил за бабки тупорылого, ВСЁ, Ты — власть. Попробуй рукововодить , и через год мы тебе дадим оценку. А я могу и сейчас сказать — Химчак, ты ничего не стоишь! Брось понты. И твоя «крыша»( мягко говоря) с Лукашовки, тебе НИЧЕМ не поможет!

  4. Федя

    Август 26, 2015 at 1:50 пп

    Да пусть уже лучше останется Дромашко,чем Корнацкого шнырь жидок Шкитин!Шкитин вечный пьяница и скольких людей на бабки кинул и продажный,подлый,он готов свою мать родную за деньги продать.Так что думаем что Дромашко понимает что время уже чтото делать для города!Шкитин ты не пройдёшь ни в рай раду,ни в меры и твой Аркаша тебе не поможет,скоро вы оба будете перед народом отвечать за ваши преступные дияния,народ в городе быстро повстанет.

    • Наталія Волошина

      Август 26, 2015 at 5:11 пп

      Федоре, та невже у нас немає достойних людей? Чому ви зациклились тільки на Дромашко і Шкітіну? Висновки ще робити зарано, хто краще, а хто гірше… Коли будуть усі кандидати, тоді можна буде і висновки робити і свій вибір…

      • peas

        Август 30, 2015 at 12:21 пп

        Як ти достала! Хтось же ж тобі рота закриє як тій Сасі Падлівні з Кумар. І твоя черга прийде!

    • козак

      Август 27, 2015 at 7:27 пп

      А чем же лучше?

    • Сергей

      Октябрь 18, 2015 at 10:44 дп

      Что то делать начинают перед выборами.В переулок Бородина при вьезде с Урицкого какой то тупой сделал бордюр для удержания воды.Работы проведены не по стандарту.До и после бордюра уровень полотна не в одной плоскости в результате все машины цепляют днищем.Ну а водители вспоминают маты.Обращался в прошлом году к Дромашко.Ответ-обережно проехать можно.Сдесь можно достаточно случаев добавить о обещаниях.Вроде мелочи.Но с этими мелочами нам приходиться жить.

  5. Дума

    Август 26, 2015 at 2:52 пп

    Реально задрала это болтание нашего государства в говне. Давайте уже работать, а не флагами махать и орать какие все плохие, а сами при этом стырили пол города, а некоторые заставляют горожан дышать херней.
    Хватит воевать. Где обещанное завершение АТО за два дня? Петя всех наебал, делаем выводы. А вывод простой: Петя и Янык одного поля ягоды. Просто хотят стырить больше и все.
    Дромашко плохая? Ок! А кто вместо нее? Нет ответа!
    Так что заткнулись и работаем!!!

  6. виктор

    Август 26, 2015 at 4:06 пп

    да вы правы гнать нужно всех старых из власти и давать возможность молодежи себя реализововать.в первомайске очень много есть молодых людей которые действительно патриоты своей страны

  7. Справедливость

    Август 26, 2015 at 5:35 пп

    Слышал что Дырдин собирается .

  8. Аноним

    Август 26, 2015 at 8:58 пп

    ахаха,цікаво нащо вона надіїться ? чи думає що просто так все забудуть ? ще буде теліпатись на гиляці перед виконкомом.

    • Алегро

      Август 28, 2015 at 10:56 пп

      Игорь, а ты техническую документацию на ставочок сделал(инфа для РДА).? И твой сыночек пьяный ездит на машине с номерами 77-83 ( инфа для Кобры).А ты всё кого — то судить берёшся. С себя начни

  9. Радикальный

    Август 26, 2015 at 10:43 пп

    Умный город, а коменты дебильные. Откуда Юлия знает, что «Наш край», лучше других партий и что Олексеенко просился в эту партию? Вы тоже член этой партии, или адвокат этой партии? Вы пишите , что Капралов бывший регионал? Вы забыли, кто много лет в нашем городе возглавлял партию регионов? Дромашко не надо было предавать свою партии и сейчас пытаться перекраситься и идти на выборы от жопаблока.

  10. Местный

    Август 26, 2015 at 11:33 пп

    Наш край или Нам край?

  11. Инсайдер

    Август 27, 2015 at 11:49 дп

    «Наш Край» — это чистейшей воды проПРЕЗИДЕНТСКАЯ ПАРТИЯ!!!! Так что ОБОСЦАЛИСЬ И ПРОДАЛИСЬ рыги с потрохами!!! Досадно что ПороШОК (тот что президент) в очередной раз людей разводит и кидает и врет людям, хотя что от него ждать он обычный гнилой еврей!!! Понимает, что его БПП это просто шваль и прихлебатели. А рыги хоть как-то мало мальски «управлять» умеют, а он ними очень легко может управлять т.к. у них рыльце в пуху!!!

  12. Кам"яна Балка!

    Август 27, 2015 at 5:16 пп

    Кажуть що пан Корнацький готує на вибори кандидатуру в селещну раду межканця Кам»яной Балки,Катеренчука Вадима,котрий має магазин на територии сел. ради.А бувшого голову Кульчицького в!дправив в АТО як в!дпрацьований матер!ал.Пан Корнацький вербує людей для свого статку.

    • Аноним

      Август 31, 2015 at 9:04 дп

      Кто тебе сказал этот бред? Корнацкий никого не отправлял и всегда поддерживал Кульчицкого!!

  13. Житель города

    Август 27, 2015 at 7:44 пп

    Уважаемая Наталья! Напоминаю порошенко тоже «бывший» регионал, а это значит что он подсидел своего хозяина. Вот и живем по крысяче. ОЛИГАРХАМ СЛАВА!

    • Наталія Волошина

      Август 28, 2015 at 4:57 пп

      Жителю міста!!! Дякую за інформацію… Порошенко приймав безпосередню участь у створення партії регіонів!!! Ви не відкрили мені таємниці!!! Я це знала, тому і сама не голосувала за Порошенко і родина моя також за нього не голосувала і Корнацького я перестала підтримувати з тієї причини, що він протягував Порошенка на президентських виборах…

  14. ПЕВ

    Август 27, 2015 at 9:45 пп

    Офіційно то заявилась на вибори, однак неофіційно пролетить, бо краще вже немати нікого, ніж таких довгограючіх ніхтоків, ніяківських, пустоквітків.
    А ні то може провести загальні зборои громадян міста та зпроасити якогось мера за контрактом з закордону ближнього чи дальнього.
    То з того хоч за контрактом спитати можна буде.
    А з цих оббиранців народу хіба спит може бути.
    Ледь шо, так зразу ж: «Я обраний/на народом».
    Тобто сами ж тепер і відповідайте за мене.

  15. Горожанка

    Август 28, 2015 at 2:06 пп

    Головчанский, Сычева, Гниденко, Пшенишнюк… Напомнить, как при Головчанском учителя бунтовали? Сычева кроме красивых резолюций ни чего не умела. Гниденко — абсолютно некомпетентный, Пшенишнюк — вечно больной, зато его жена здоровая и умела красиво грести под себя… Может, и прав тот, кто говорит, что надо молодым дорогу уступать, но все таки с приходом Дромашко хоть какое-то шевеление в этом городе было. Начали кой-где улицы освещаться — при Дромашко, стадион — при Дромашко, а городские праздники? Дом культуры — это Дом культуры, а не рыгаловка капраловская, в парке — пожалуйста, на любой вкус: хочешь с деткой погулять — отдельно, пива попить — отдельно. Она хоть как то культуру расшевелила, хотя, конечно, Олишевскую давно надо гнать — абсолютно инертное существо. Я сейчас не агитирую, может, оно и правильно было бы Дромашко просто уйти. Но давайте друг другу правду говорить — она лучшая из того, что мы имели.

    • Наталія Волошина

      Август 28, 2015 at 5:58 пп

      Пані «Горожанка», а ми ще не знаємо, ЧТО МЫ ИМЕЕМ… Висновок ХТО КРАЩИЙ можна буде зробити тоді, коли будуть відомі всі кандидатури… Особисто я не пробачу ніколи ДромашкО БЕРКУТ ПІД 132 ОКРУГОМ, ЯКИЙ ПО ЗВІРЯЧОМУ БИВ ЛЮДЕЙ!!! Люди виходили на мітинг місяць!!! За місяць вона жодного разу не вийшла і не поспілкувалась з людьми… ТО ЩО ЦЕ ЗА МЕР, ЯКОГО НЕ ЦІКАВИТЬ ДУМКА ЛЮДЕЙ? Коли Дромашко зібрала терміново засідання депутатів міської ради, я думала, що когось запросять з мітингувальників… Але я дууууже помилилась… На засіданні заслухали інформацію прокурора і нач. міліції, які називали людей, що вийшли на мітинг проти фальшування виборів, злочинцями… Сама Дромашко зверталася до суду, щоб суд виніс рішення про заборону мітингу… А Шурко взагалі назвав людей МУРЛОМ ІЗ МУХОСРАНСЬКА!!! І ЦІ, РИГІВСЬКІ ГИДОТИ, ДУМАЛИ, ЩО ВОНИ ПРИЙШЛИ навічно, тому що кишенькова журнашлюха від газети Всесвіт, повідомила навіть у газеті Всесвіт про це, обізвавши первомайців брудними словами… Я пам’ятаю, як Дромашко дала команду позабирати лавки з під міськвиконкому, щоб людям, які виходили на мирний мітинг, не було де сісти… І УЧАСНИКИ ВІЙНИ НА МИЛИЦЯХ стояли і не мали де сісти… Правда, коли я позвонила Людмилі Григорівні з мобільного телефону і висловила з цього приводу своє обурення, вона вийшла до людей… Підійшла до інваліда на милицях і запитала, чому він стоїть… Він їй відповів, що стоїть, бо ніде сісти… А в міськвиконком не пускають менти, які стояли на дверях з вівчаркою… Після цього, дромашко змушена була дати команду знову винести лавки на вулицю… Особисто я прийматиму рішення голосувати за МОЛОДИХ і ПАТРІОТИЧНИХ ЛЮДЕЙ!!! ДОСИТЬ УЖЕ МІШАТИ ТУ ЗАЯЛОДЖЕНУ КОЛОДУ КОРУПЦІОНЕРІВ, ХАБАРНИКІВ І ВОРОГІВ УКРАЇНИ!!! ТРЕБА ДАВАТИ ДОРОГУ МОЛОДІ!!!

      • жительница города

        Август 29, 2015 at 6:53 пп

        Наталія Волошина мабудь хоче свою доньку розумничку Настю бачити мером. Бо маму Волошину вже взятки з учнів бухгалтерів не задовольяють її «пишних» потреб

        • Наталія Волошина

          Август 30, 2015 at 1:38 дп

          Жительнице города: Ти мене трошки насмішила… ))))))) Чула дзвін, та не знаєш де він… Настя — це моя онучка, а не дочка… Вона дійсно розумна дівчинка, але для мера вона ще маленька… І ти розумна дівчинка, але мушу тобі сказати, що в українській мові немає слова «взятка», а є слово «хабар»… Ну, а з приводу моїх «пишних» потреб, то я дууууже бажаю тобі міцного здоров’я і дожити хоча б до мого віку… та, звичайно ж, немати «пишних» проблем, а бути вічно молодою і красивою!!!

        • Наталія Волошина

          Август 30, 2015 at 1:41 дп

          Жительніце города: мої студенти дуже добре знали бухгалтерський облік, краще за усі дисципліни разом взяті, тому їм не було потреби платити мені хабарі…

        • Наталія Волошина

          Август 30, 2015 at 1:45 дп

          Жительнице города: Красненько дякую за увагу до моєї персони. Хоч в обговорюваній статті не про мене йдеться, але мені все одно сподобалось, що ти не оминула мене своєю увагою, незважаючи на свою колосальну зайнятість… Тому, ще раз: ДЯКУЮ!!!

      • :)

        Август 29, 2015 at 9:18 пп

        А чого ви пхалися до Дромашко, селюки? Вибори нардепа по округу та міський голова це різні речі. Як вона відмінила б голосування по селам та містечкам. Ніколенка та Круглова беріть за… знаєте що 🙂 Нинішня влада вам в допомогу 🙂

        • Наталія Волошина

          Август 30, 2015 at 3:01 пп

          А до Дромашко ніхто і не пхався… просто в приміщенні міськвиконкому було розміщено ОВК по 132 округу… Це Дромашко пхалася до нас… ))))))))))

      • упс

        Август 31, 2015 at 11:00 дп

        Наталія волошина! Ти всіх достала! Коли на вулиці тобі будуть плювати в обличчя, не дивуйся.

    • Погребнюк Дмитро

      Август 29, 2015 at 12:36 дп

      В мене таке враження, що люди знову згодні обирати одну з 10 кучок лайна. І обанювати себе, що вона «Краща».
      Лайно не буває хорошим, скільки не обирайте!!!

      • Бондарчук Сергій

        Август 31, 2015 at 1:25 пп

        Дмитрику є чудова розповідь про лайно, коли взимку воробей від холоду на дорозі помирав, а проходяща поряд корова наваляла на нього, після чого воробей зігрівся і коли збирався летіти його кіт дістав та зїв. Мораль даної історії в тому, що не кожен ворог, що на голов насере і не кожен товариш хто тебе з лайна витягне. Що взагалом ситації проблема насправді не у кандидатах а саме в виборцях. Після розпаду Радянського союзу люди втратили політчну свідомість і освіту том останні 20 років продаються або ігнорють своє виборче право.

  16. Горожанин

    Август 28, 2015 at 7:38 пп

    Дромашко и правда лучшая. Так нагло и так много как она и её команда не воровал ни Головчанский, ни Сычова, ни Гниденко, ни Пшенишнюк. Стадион как мне помнится оплатили предприниматели, а не Дромашко!!! За освещение оплатили предприниматели, и городские праздники олатила ни Дромашко а предприниматели. Кстати те праздники партии «Регионалов» тоже оплатили за счет украденных денег у Украины! Хватит брехать и обливать людей грязью. Дромашко до Сычовой, Головчанского и Пшенишнюка как до Москвы рачки.

  17. Альберт Петрович

    Август 29, 2015 at 11:43 дп

    Про Пшеничнюка не совсем справедливо сказано,хотя мог бы сделать намного больше если б жену меньше слушал.

  18. Альберт Петрович

    Август 29, 2015 at 11:47 дп

    Про Пшенишнюка не совсем справедливо сказано,хотя мог бы сделать намного больше, но жена своими советами не давала этого сделать.

  19. Бандера

    Август 30, 2015 at 11:32 дп

    щось пропав нік ,пишу під «анонімом»,ригіські тролі дромашко навіть увагу не звертають, цікаво на що надіється наша алкоголічка ? хто там пише що вона розумна ? якби в неї був розум вона вже давно втекла з міста ,бо майбутнє в неї дуже погане,так само як і в депутатиків від ригоанальної банди.

    • Альберт Петрович

      Август 30, 2015 at 1:43 пп

      А це ще попереду.Вона і її однопартійці втратили відчуття реальності, але життя обовязково разставе все по заслугам

  20. Правда...

    Август 30, 2015 at 8:40 пп

    А я и мои все друзья будем голосовать за Талпу!По крайней мере он не выполнил преступных приказов Корнацкого по тем землям,которые Корнацкий оформил незаконо и пытался помешать в районе разрывать заброшеные шахты от ядерных ракет,после которых люди начали болеть и вымирать.он не поддался соблазну и большой сумме денег которую ему предлагали,вот только после этого и можно судить человека,который не поддался корупции как шнырь Сирота от дупутата Корнацкого.Сирота тупо нагрел бабки на райне и славо богу что козла посадили на жезл и выгнали с позором.А пан Корнацкий всех выгоняет кто не выполняет его преступные действия,один только жид Шкитин топит людей,дурит их с Аркашей разводит на бабки.Михаил Талпа нормальный человек,а вот этих гадёнышей как Корнацкий и его команда шестёр пора гнать и проверять ген.прокуратуре на предмет законости его Агро фирмы.Корнацкий а что теперь людям своим с Чаусово2 будешь рассказывать?Ведь Суд принял законно решение и селяне были обмануты тобой и остались без земли!Что опять будешь запугивать селян?Ну ничего осенью тебе они сами гайки зажмут.

  21. Житель города

    Август 31, 2015 at 2:29 дп

    Як щоб бабі хер то дідом булаб

  22. скала

    Август 31, 2015 at 8:02 пп

    федя ты был гандоном так ним остался как твоя дромашко скоро будет пиздец твоей дромашке кто тебе будет бабло платит

  23. Кия

    Сентябрь 1, 2015 at 4:15 пп

    Дрожащего нечего хорошего или заметного не сделала.К власти суеться потому что больше она не вернется к старой своей жизни.Таких эгоистов как она нужно истреблять.Видно не зря у нее нет ни мужа ни детей.

  24. Кия

    Сентябрь 1, 2015 at 4:17 пп

    Дромашко нечего хорошего или заметного не сделала.К власти суеться потому, что больше она не вернется к старой своей жизни.Таких эгоистов как она нужно истреблять.Видно не зря у нее нет ни мужа ни детей.

  25. Жива

    Сентябрь 4, 2015 at 10:17 пп

    После длительного отсутствия в городе, могу вам сказать, что создается очень печальное впечатление: город грязный, неухоженный и какая-то обреченность. Ничего лично не имею против Пани мера, но…. Может всё-таки молодежь привлекать к управлению городом?

    • Сексопатолог

      Сентябрь 11, 2015 at 5:24 пп

      Мэр города должен иметь поддержку большинства депутатов городского Совета.Не будет поддержки- не будет нормальной созидательной работы!