Новости

Директор школи на Миколаївщині лупцювала не лише дітей, але і вчителів

1.1K

Первомайський міськрайонний суд Миколаївської області поставив крапку у справі агресивної директорки школи у селі Мигія Первомайського району.

Діти та вчителі стверджували, що стали жертвами Олени Порхун. Захисту від неї шукали навіть у «Правому секторі». Першим постраждалим став 6-класник Роман. Його під час уроку прямо в кабінеті відлупцювала директор за іграшку «лизун». Ним на перерві діти гралися у коридорі. На уроці директор дістала його з коробочки і розмазала на голові хлопцю. Ще й надавала йому ляпасів на очах у однокласників. Після того дитині надавала допомогу медсестра.

Також, директор вдарила по щоці вчительку математики. Зробила це прямо перед дверима кабінету торік, напередодні новорічних свят. Вчителька зняла побої та написала заяву до міліції. Після того, кажуть вчителі та діти, в школі стало ще страшніше. Учні переводилися до інших шкіл, а педагоги звільнялися. Директор все заперечувала.

Суд повірив учню та вчительці. Директорку визнали винною у побитті учня та вчительки математики та засудили до 200 годин виправних робіт. Також, директор має сплатити компенсації за моральні страждання потерпілим – по 4 тис. грн.

Комментарии

комментарии

12 Комментариев

  1. Ниро Вульф

    Декабрь 20, 2015 at 11:20 пп

    А начальником у этой с..и была С.А. Вовк которая подруга талпы и депутат от бпп, а недавно еще и стала главой райрады. Это же надо, у нее директор избивает учеников и учителей, они пишут заявы в милицию и суд, вызывают каналы снять сюжет, а эта работая начальником оттдела образования ни куёт ни мелит. Как такая роботница может быть головой, у нее будет бардак в райраде, а она будет сопли жевать? Вот вам и житы по новому с талпой и вовк.

  2. ЁПТ...

    Декабрь 21, 2015 at 12:00 дп

    Это была провокация Пьяной секты!

  3. Аноним

    Декабрь 21, 2015 at 12:18 дп

    Причём ТАЛПА и ВОВК а порхун пусть сама отвечает за свои поступки мырон вульф не пиши бред посмотрим кто и что будет жувать или сосать

    • Ниро Вульф

      Декабрь 21, 2015 at 4:02 дп

      Вовк была у этой преступницы руководителем и за все время ее не выгнала. А мигея это село в котором живет вовк и не знать о этом ужасе в школе она не могла, а значит зная, покрывала. Это понятно? Продолжаем дальше, эта же вовк абсолютно игнорируя обращения учителей и родителей учеников о нарушениях директора, которая является ее подчиненной не предпринемала никаких действий. Другими словами просто покрывала преступницу, а если откровенно то не просто, а за какой то интерес. А теперь складуем дальше- такая же преступница вовк талпой подбирается в партию бпп из чего можно определить уровень качества партии, а потом такими же депутатами изберается главой райрады, вот это точно»жити по новому». А теперь для особого любителя талпы и вовк, вопрос,-будет ли она защищать интересы района и боротса за его развитие если она забивала на проблемы людей когда могла решить вопрос одним звонком своей подчененной?

    • Аноним

      Декабрь 21, 2015 at 12:23 пп

      Ну как, вовчица не причём,ведь она непосредственный начальник порхун и должна уходить в отставку,а не идти на повышение,хоть и выборное.Кстати в раёне не только в Мигиевской школе бардак,а и во многих других то же и на протяжении нескольких десятилетий.Так что дело не только в фамилиях,а и в самой системе.

  4. Лиза

    Декабрь 21, 2015 at 12:23 дп

    Комментарий:директора школы мигеи убрать с работы без права востановления за такой беспридел нужно в асват закатать

  5. Наташа

    Декабрь 21, 2015 at 12:34 дп

    Правосексы получили заказ тогда от Сукалова. Эта директриска Мишку не пустила в школу во время выборов на встречу с коллективом.

  6. Имя

    Декабрь 24, 2015 at 12:29 дп

    Гуманнішого суду як в нашому Первомайську я ще в житті не відвідувала ,лише на показах заляканих дітей,та колег які,стверджували,що на їхню думку директорка могла вдарити учителя ,але ніхто не бачив,суд виніс рішення виплатити моральну шкоду вчительці,яка винна кучу грошей за побудоване 3D!Ну звичайно треба ж борги віддавати!

    • Голуби летят над нашей зоной

      Декабрь 24, 2015 at 8:08 пп

      Шановне, Имя. Ти вже якось впорядкуй свої думки. То ти ходило по селі і кричало, що події у Мигіївській школі — це рейдерський захват, то проплачена «Правим сектором» акція, то вчителька купила суди тепер приплело якесь 3D! Хоча, й так все зрозуміло, що ти і весь твій сімейний підряд, який відбиває бабло на школі (слова заробляє до вашої родини застосовувати не можна), боїться втратити роботу, як ті 40 людей, які вигнала директорка. Имя, смачний тобі хліб на людських сльозах?

      P.S. І передай “паханкі Лєні» — «сколько веревечке не виться, а конец будет»!!!

  7. Голуби летят над нашей зоной

    Декабрь 24, 2015 at 8:42 дп

    Имя, ти — великий гуру в оцінюванні діяльності судів, та аналізі причин по яким директор школи стала «паханка Лєнка»

    • Петро

      Декабрь 31, 2015 at 10:22 дп

      з новим роком!

  8. #!#!#

    Декабрь 27, 2015 at 9:41 пп

    Да, в наш час дiти й батьки розумнiшi за всiх, батьки хочуть щоб iх дiти були й розумними, слухняними, гарно вчились, були вихованими ТIЛЬКИ!!! щоб вчителi не смiли дiткам щось заперечувати,робити зауваження, сварити, вимагати знання, дивитись на них НЕ ТАК ЯК подоба€ться дiткам i батькам!!! i таке iнше. А дiтки в свою чергу можуть говорити й витворяти все що захочуть!!! До чого ми котимось? Нема€ поваги у дiтей до батькiв я мовчу вже про вчителiв! Я згодний, пiдiймати руку вчитель не ма€ права, але ж i дiти не мають права не поважати старших, в тому числi й вчителiв. Ми батьки самi виннi багато в чому. Хоча й погоджусь з вищим судити в деякiй мiрi брехню не нам.