Главные новости

Майже 200 тис. грн зарплатні та квартира в Києві: декларація мера Первомайська

4.5K

Роботу мера Первомайська неодноразово піддавали критиці та навіть звинувачували Людмилу Дромашко у корупції. Подана декларація за 2016 рік демонструє скільки і де коштів вона встигла заробити та витратити. 

Відповідно до поданих даних, Дромашко задекларувала квартиру загальною площею 60,2 м2 у Первомайську та житловий будинок в 50 мв Лисій Горі. Крім того в 2012 році мер міста придбала квартиру в 83,4 м2 в столиці. В 2013 році Дромашко стала власницею земельної ділянки площею 55600 мв Довгій Пристані.

В автопарку Людмили Григорівни ВАЗ-21102, випущений у 2003 році. Також Дромашко є власницею 52520 акцій ПАТ «Завод «Фрегат», що коштують 13130 грн.

За минулий рік мер отримала 178 тис. грн зарплатні, та отримала 9700 грн за надання майна в оренду, 1490 грн відсотків по депозиту, 14019 кредиту та 1163 грн профспілкових виплат.

На банківських рахунках у Дромашко 8579 грн.

11 Комментариев

  1. Бандерлог

    Апрель 6, 2017 at 1:42 пп

    Да эту информацию уже не однократно публиковали , все тут понятно , а где информация остальных 35 депутатов что у них и как ??? наверно все честно. так же как и про Людмилу Григорьевну пишите опубликуйте 35 депутатов кто ? за что ? и как ? дышит в сторону обогащения. не рейтинг влиятельных людей , не информацию про хорошие деяния , а то что кто это выкладывает значит имеет доступ к информации про всех депутатов, так не стесняемся выкладываем и все обсудим так же как и про мэра. верю что всех это интересует !!!! To Be Continued .

    • Барській

      Апрель 6, 2017 at 7:51 пп

      У мене грошей немає, все переписано на жінку, і бази таксі в мене не має. Я бідний і борюся за права трудящих.

  2. Тiкай з села

    Апрель 6, 2017 at 3:30 пп

    Люди добрi — як було добре жити домайдану, а ще краще докравчука…не було той злоби — а всi мали долари по 6 та 8, коммуналка не напрягала так — всi були веселi — повернiть те життя……

    • Тiкай з села

      Апрель 6, 2017 at 3:34 пп

      А на базарi аж гуло — люди купували все, пройти по рядам — кругом навiть Черги — а зараз пусто………..

      • Тiкай з села

        Апрель 6, 2017 at 4:10 пп

        ПЕРЕМОГА! дали безвiз — тепер я поеду в Парiж, але спочатку влiзу у кабалу кредит у банку, бо маю 200 евро, тiльки побачити Париж та померти, хоча вистачить випити чашку кави та пончик.Та треба було для цього зруйнувати неньку та лякатися кремля……..?

        • Тiкай з села

          Апрель 6, 2017 at 4:15 пп

          та вбивали один одного тiльки за те, що не хтiв думати як iншi та майданутi? Менi буде 20 незабаром — та для военкомату я не годний — на менi нема кровi, але боляче за все.

    • Л.І.П

      Апрель 6, 2017 at 9:58 пп

      Долар був і по 1 грн.78 коп.

      • Ех, молодеж!

        Август 29, 2017 at 1:42 пп

        Угу-угу! Але зарплата тоді була 150 грн.

  3. Бандерлог

    Апрель 7, 2017 at 10:43 дп

    Знаешь пиши ??? !!!!, а то ветер гоняют и паруса губами надувают ,пишем не стесняемся. про сказочных персонажей из фильмов уже хватит говорить , а то Оркам пообещали цетадель отдать, пришли под стены орать , а их стрелами и копьями накормили и ушли во свояси .так вопросы не решают!!!! мораль не обещайте то чего у вас нет ,и не стройте войну за счет другого государства у них свой бюджет!

  4. Бандерлог

    Апрель 7, 2017 at 10:46 дп

    Знаешь пиши ??? !!!!, а то ветер гоняют и паруса губами надувают ,пишем не стесняемся. про сказочных персонажей из фильмов уже хватит говорить , а то Оркам пообещали цетадель отдать, пришли под стены орать , а их стрелами и копьями накормили и ушли во свояси .так вопросы не решают!!!! мораль не обещайте то чего у вас нет ,и не стройте войну за счет другого государства у них свой бюджет!

  5. Гришка АТОШНИК Волошин

    Апрель 8, 2017 at 11:06 пп

    Я ваш друг, мене звать Гриша. Хочу з вами познайомитися для серьозних фінансових атношеній!
    Звоніть в Правий Цектор, там есть мої коордінати!

  6. Бандерлог

    Апрель 9, 2017 at 11:06 дп

    Такого друга не знаю ! отношения с вами мне не интересны!!

  7. астанавитесь

    Август 29, 2017 at 9:06 дп

    да….у горисполкомовских шестерок кризис,в коментах общаются сами с собой,к доктору сходите,проверьте голову.