Новости

Адвокат обвиняемого в разгоне студентов с Евромайдана Максим Дырдин получил от Дромашко медаль «За заслуги перед Первомайском»

2.7K

Адвокат экс-главы Киевской городской государственной администрации Александра Попова, который во времена правления Виктора Януковича организовал избиение и разгон участников Евромайдана в Киеве, Максим Дырдин получил от мэра Первомайска Людмилы Дромашко медаль за заслуги перед городом. Об этом сообщает интернет-издание «Мой город».

Согласно распоряжению мэра Дромашко № 309-р от 2017-09-14 «О награждении медалью «За заслуги перед городом» Дырдина удостоили награды за добросовестный труд, активную общественную позицию, весомый вклад в социально-экономическое и культурное развитие города Первомайска, высокий уровень профессионализма и по случаю 341 годовщины основания города Первомайска.

Как известно, кроме должности главного советника гендиректора предприятия «Санта Украина», Дырдин занимается адвокатской деятельностью. Известно, что он является адвокатом скандального Александра Попова, которого обвиняют в разгоне Евромайдана в столице Украины.

Стоит отметить, что отец Максима Дырдина Евгений Дырдин подписался под требованием созвать внеочередную сессию Певрмайского горсовета, на которой хотят выразить недоверие мэру Дромашко.

Как сообщает издание УНН, Генеральная прокуратура Украины инкриминирует экс-главе КГГА Александру Попову пособничество правоохранителям во время разгона Евромайдан в 2013 году. В частности, его подозревают в совершении уголовных преступлений , предусмотренных ч.2 ст.28, ст.340 (незаконное воспрепятствование проведению собрания, митингов, которое было совершено должностным лицом, по предварительному сговору группой лиц, с применением физического насилия) и ч.5 ст .27, ч.3 ст.365 УК Украины (пособничество в превышении власти работниками правоохранительных органов, что сопровождалось насилием, применением специальных средств, болезненными и оскорбляющими личное достоинство потерпевшего действиями, которые повлекли тяжкие последствия).

17 Комментариев

  1. Сергій

    Сентябрь 22, 2017 at 4:33 пп

    Мажорка выросла у Женьки еще та.

    Жаль мозгов мало.

  2. Амон Туркай

    Сентябрь 22, 2017 at 4:56 пп

    Якщо вже геть згідно закону, то Олександра Попова потрібно було судитии за те, що своєю бездіяльністю допустив злочинну недбалість, в результаті якої той Майдаун все-таки розрісся з рівня невеличкого мітингу до реального запізднілого побоїща з жертвами з обох сторін.

    Якщо не забули, то першими жертвами лягли 3-4 рядових беркутівця строкової служби: від рук «миролюбивих» студентів та молоді, озброєних уламками арматури та угольників і каменюками.
    Це вже потім беркутівці зірвались з запобіжника та понесли тих «студентів та молодь» гумовими кийками.
    А ще пізніш пішли в хід пальба з різних досі незрозуміло чиїх перших стволів.
    Ще й досі нормальному суспільству ті наслідки Майданські, в сенсі призначення МВСівців та виконання ними своїх функцій з підтримання правопорядку — відригуються.
    Скільки вже показували та й у нас в місті було неодноразово, коли кучка хуліганів бешкетує, лупить перехожого чи кількох перехожих, а менти стоять і лише спостерігають.
    Або згадайте тіж сміттєві люстрации, які ті ж хулігани організовували та знущались у такий дермократичний спосіб над своїми жертвами, під спостеріганням тих же ментовців.

  3. РРР

    Сентябрь 22, 2017 at 6:03 пп

    Папка купил очередную грамоту сыну) Что тут удивительного?

  4. Бульба

    Сентябрь 22, 2017 at 11:19 пп

    Дырдин вообще збрендил?
    А как людям в глаза смотреть после такого выкрутаса? Типа ему на людей насрать лишь бы сынок был с медалькой?

  5. Володимир Питомець

    Сентябрь 22, 2017 at 11:37 пп

    О……. як коріння іноді виходять на зовні ! )))))) Тоді я розумію чому і для чого було продавленно з грубим порушенням пані Дромашко Л.Г. в 2015 році звання «Почесний громадянин» пану Дирдіну Є.М. Людмила Григорівна просто була непохитною, та не скоренною в цій справі ! Голосувати за звання «Почесний громадянин» впродовж чотирьох ( якщо я не помиляюсь) позачергових сесій які відбувались з порушенням законодавства про МС з інтервалом менш ніж 24 години, тобто чотири дні підряд ( а згідно законодавства МС термін між позачерговими сесіями міськради не менш 24 години , а рішення не прийняте на першій позачерговій сесії по наданню «Почесний громадянин» пану Дирдіну Є.М. повинно було пройти знову комісії та обговорення і тільки потім внесине на чергову сесію . ) Тож, що не зробиш, щоб задовільнити своє «Я»!!! Штепа відпочиває напевно !)))) А от лишилось не зрозумілим питання — за які такі ………. Согласно распоряжению мэра Дромашко № 309-р от 2017-09-14 «О награждении медалью «За заслуги перед городом» Дырдина удостоили награды за добросовестный труд, активную общественную позицию, весомый вклад в социально-экономическое и культурное развитие города Первомайска, высокий уровень профессионализма В чому саме така заслуга ?? Чомусь конкретики мало !

  6. Вадим Чеботар

    Сентябрь 22, 2017 at 11:38 пп

    Дромашко відправляла тітушок,голосувала за силовий розгін на сесії,…так шо все нормально…

  7. Максим Дырдин

    Сентябрь 22, 2017 at 11:38 пп

    Володимир Питомець, ви подайте запит до міської ради з питаннями, які вас цікавлять щодо нагороди.

  8. Володимир Питомець

    Сентябрь 22, 2017 at 11:38 пп

    Нагороди Вам , пане Максиме?

  9. Володимир Питомець

    Сентябрь 22, 2017 at 11:39 пп

    Ну звісно поцікавлюся ! Приємо просто порадіти За Вас пане Максиме ! Ми як би вже ж не чужі ! Користуючись нагодою мої вітання Вам !

  10. Ігор

    Сентябрь 23, 2017 at 11:47 дп

    А хто такий В.Питомець: певна реальна особа чи якийсь нік-нейм?
    Бо за інфою, якою оперує, то як начебто або якийсь «народний журнапліст», якому «дещо стало відомо з джерел, які просили їх не розкривати».
    Або й справді журналіст (грамітно пише ж) типу: просто жовто-фантаст.

  11. Ольга Зинченко

    Сентябрь 23, 2017 at 8:43 пп

    Володимир Питомець Ну,пояснюю…по перше жовтi пресi,це павлу первомайському…брехлива пресса теж треба…бо завдяки поганому пiару—людей взнають по його гарних справах..а так .як наша брехлива преса дизинформувала людей..то поясню…подання на нагороду було зробленно ,хлопцями .якi вже демобилiзувалися..та е членами нашой органiзацii,ще з перших днiв заснування..по друге..так як влада ,нагорожджувала.це е процедура влади…а ми з передовой привезли нагороду Максиму .Дирдiну.за його велику допомогу для захистникiв в зонi АТО але про це ,чомусь не виклали..як каже брехливий павло..?..Уся ciм»я .Дирдiних не стоiть осторонь в допомозi….По трете…адвокат ,як лiкар…повинен лiкувати ,як чесну людину,так i вбивцю..так ,що звинуватити адвоката в захистi того.або iншого …це нонсенс..про ,це преса теж знае..але не пише..пише ,те …за що заплатили кошти…так от продажня пресса..брехлива ,яка несе дезiнформацiю…це саме найперше,що в нас iснуе….ось .нагорода .яка була .ще надана Максиму Дирдiну…

    • Знаюший

      Сентябрь 24, 2017 at 12:28 дп

      О, сепарша появилась. дромаха тебе ещё даёт бабло?

  12. Володимир Питомець

    Сентябрь 23, 2017 at 8:44 пп

    Ольга Зинченко По трохи стає прозорішим причина нагороди . Дякую О. Зінченко за пояснення с приводу ПОДЯКИ від колективу 36 окремої бригади морської піхоти пану Дирдіну М.Є. Позиція , як громадянина заслуговує на подяку ! З цього приводу тільки гордість ! ,

  13. Ольга Зинченко

    Сентябрь 23, 2017 at 8:44 пп

    Володимир Питомець дякую за порозумiння..

  14. Володимир Питомець

    Сентябрь 23, 2017 at 8:45 пп

    Ольга Зинченко Та мені то за, що дякувати ? Подяка тим хто небайдужий до людської долі ! В свою чергу моя подяка за прозорість та пояснення ! Люди повинні знати своїх героїв ! Хотілось би також знати і про саму нагороду ! Тож скористаюся порадою Максима !

  15. Павел Первомайский

    Сентябрь 23, 2017 at 10:47 пп

    Ольга Зинченко, хватит упражняться в пустых обвинениях! Зря вы! Материал написан согласно документу который есть на официальном сайте Первомайского городского совета. Информация о том, что Дырдин Максим является адвокатом Попова — факт! так в чем соврали? Видимо ни в чем! Если у вас есть доказательства, что мы взяли у кого-то деньги за данную публикацию, просим их предоставить! Мы их обязательно опубликуем! А пока вы занимаетесь пустословием и враньем! Надеемся, что вы лишь словами врете, не хотим ставить под сомнение ваше волонтерство! Что сделал для города Дырдин Максим нам тоже не известно! Удачи вам, Ольга, во вранье!