Новости

Аркадій Корнацький знову затіяв будівництво без документів і дозволів, на цей раз – в селі Грушевка

546

Бізнесмен-аграрій Аркадій Корнацький споруджує в селі Грушевка Первомайського району будівлю площею більш як 250 кв.метрів без документів, що надають право виконувати такі роботи, а також без затвердженої проектної документації.

Про це редакції «Первомайськ-ІНФО» повідомило джерело в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Миколаївській області.

Джерело повідомило, що після перевірки, проведеної інспекцією в селі Грушевка, нею був складений протокол та ініційовано питання про накладення штрафу на забудовника – фізичну особу-підприємця, в сумі більше 41 тисяч гривень.

Також інспекцією був складений протокол про адміністративне порушення щодо забудовника будівництва – Лілії Корнацької, дружини первомайського бізнесмена-аграрія А.Корнацького, та ініційоване питання про накладення на неї штрафу в сумі 8500 гривень.

«Л.Корнацька своїми діями порушила ч.1 ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ст.ст. 7,9 Закону України «Про архітектурну діяльність», — зазначив працівник інспекції. Окрім протоколів про адмінпорушення, наголосив він, інспекцією внесено припис про негайне зупинення виконання будівельних робіт.

Пізніше, розглянувши справу про адмінпорушення, інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Миколаївської області винесла постанову про стягнення з Лілії Корнацької восьми з половиною тисяч гривень штрафу.

Джерело підкреслило, що це не поодинокий факт зведення членами родини А.Корнацького будівель без відповідних дозволів. «Не зрозуміло, яким чином Аркадій Корнацький хоче працювати як законодавець в разі перемоги на виборах до Верховної Ради, якщо сам він порушує закони на кожному кроці», — обурюється держслужбовець.

Так, раніше, 16 вересня поточного року Первомайський міськрайонний суд виніс рішення, яким зобов`язав Корнацьку Клавдію Павлівну (мати А. Корнацького) знести самовільно збудоване зерносховище в селі Чаусово-2.

2 жовтня п.р. Первомайським міськрайонним судом винесено рішення, яким К. Корнацьку зобов`язано знести інше зерносховище в тому самому селі, а також станцію технічного обслуговування і будівлю, в якій розміщено офіс ТОВ «Агрофірма Корнацького». Всі споруди теж були зведені самовільно, без відповідних документів.

Також, за непідтвердженими офіційно даними, А.Корнацький під прикриттям відновлення начебто спортивного комплексу для дітей відбудовує в місті Первомайську розважальний заклад (ресторан), на земельній ділянці, яка належить до комунальної власності, та також без дозвільної документації.

Автор:  Іван Піддубняк

 

Статьи по теме:

Корнацкий оградил от людей сеткой-рабицей речку в селе Чаусово-2

Меньше сотни людей пришло на митинг Корнацкого

Оппозиционер Аркадий Корнацкий, будучи гражданином России, осуществляет там предпринимательскую деятельность

19 Комментариев

  1. Баштанская республика (независимая)

    Октябрь 7, 2013 at 5:55 пп

    Корнацкий вор и прохиндей. И все его слова, что он не был властью — ложь! Он был заместителем губернатора, за его тогдашние делишки сидит Никиткина.

    Почему он перестал дружить с Балогой? Да потому что и с ним сумел поругаться из-за денег.

    Нам, жителям Первомайска, все равно кто выиграет. Нам уже это надоело! Хватит! Нам вообще эти выборы не нужны!

    • Ваня Первомайський

      Октябрь 29, 2013 at 1:15 пп

      «Нам, жителям Первомайска…», — пише Баштанська республіка…

      • Ваня Первомайський

        Октябрь 29, 2013 at 1:17 пп

        «Чую дзвін… не знаю де він…» — при чому тут Людмила Нікіткіна… За які «тогдашніє дєлішкі»? Ідіот? Дуже шкода, що тобі все одно. Але є ті, кому не байдуже…

  2. Цвяточек

    Октябрь 7, 2013 at 5:59 пп

    а хуле, там такеи места красивые/ нахера еще разрешения брать, он сам себе режиссер

    • Петруха Первомайский

      Октябрь 7, 2013 at 6:05 пп

      Места там очень красивые, вот Корнацкий и рвет сраку, что бы себе все подгребсти. Он действует по принципу: нагребу, застрою, а потом решу что делать и власть не открутится, ей придется узаконить то, что я настроил.

      Но сейчас Круглов очень прижал Дромашку к стенке, и та не может как раньше сотрудничать с Аркадием. А раньше такая любофф была)

      • Ваня Первомайський

        Октябрь 29, 2013 at 1:21 пп

        Бля… Вам обом романи писати… У нас не таке велике місто, щоб так відверто брехати… Хто що настороїв? Кого там хто притис? З ким любов?
        …»Коля і Поля — ідіоти і дауни», — Л. Подерв’янський

  3. Правда!

    Октябрь 7, 2013 at 6:12 пп

    Здорово, что любовь Дромашко к Корнацкому видят многие. Оно и понятно, как за такие деньги, как дарит Корнацкий его не любить? Вопрос, почему Круглов стал так плохо видеть? Может возрастное, а может просто жадность. Какая разница от кого деньги приходят, они же не пахнут.

    • Коротченко

      Октябрь 7, 2013 at 7:01 пп

      Какие деньги? У Аркадия сейчас очень большие проблемы с лавэшечкой! От него отвернулись: Оппозиция, народные депутаты, местная ячейка партии Батькивщина. Причина: Аркадий сразу платил нардепам, что бы те приезжали и тявкали в его пользу, а теперь не платит, те и не едут!

  4. Реалист с Фрегата

    Октябрь 7, 2013 at 6:56 пп

    Правда, Дромашко с Аркадием в десна цемались. Если бы не цемались, то у Аркадия не было бы гостиницы, и еще парочки точек недвижимости в центре города. Аркадий часто приезжал к Дромашко прямо в кабинет и долго там засиживался, это знали все работники горсовета. Периодически и Людмила ездила в Чаусово, но она ездила лишь по корыстным вопросам, когда Аркадий ей ее проценты с их общего бизнеса не отдавал. Тогда Людмила была вынуждена брать свою большую Ж и везти ее в Чаусово.

  5. Мер-Регіоналка Дромашко Люда

    Октябрь 7, 2013 at 7:06 пп

    Я не розумію що ви мене вплутуєте в ці ваші опозиційні ігри. Я не люблю коруаршину і не навиджу вашого Яйценюка. Аркадія знаю бо це було б дивно аби я його не знала, але, якшо з Шурком ми куми, то з Аркадієм нас повязує лише бізнес.

    А за свого кума Шурка буду стояти до останього, навіть проти Круглова!

    • новатор

      Октябрь 8, 2013 at 10:34 дп

      Подпишись своим настоящим именем,что слабо!Неужели мы поверим что в переписку вступила Дромашко?Хватит обливать грязью городскую власть.А что касается гостиницы то ее продал Пшенишнюк.

  6. Голта

    Октябрь 7, 2013 at 7:19 пп

    Я не розумію, чому російського шпигуна реєструють в ЦВК? Це просто пряме порушення закону. Таке враження що людям що працюють в ЦВК начхати на Конституцію України, я вже мовчу про закон про вибори! Хіба можна так паклюжити нашу державу? Де це бачили що російський агент з паспортом громадянина іншої держави є кандидатом в депутати?

    Чому мовчить ВО «Свобода»7 мабуть і вони взяли від нього грошенят та позатикали свої язики як найдилі, бо також чхати хотіли на нашу державу!

    Дивлячись на оппозицію, просто в шоці: одна просрала національні інтереси мухлювала з газом а тепер не розуміє за що сидить! Зрозуміло за що сидить, ще й за кіотські гроші їй згадати треба. Інший педик (Ляшко), ще один КГБіст. І що вони хотять? Нащо нам така оппозиція?

  7. надежда

    Октябрь 7, 2013 at 9:09 пп

    ВОР ДОЛЖЕН СИДЕТЬ В ТЮРЬМЕ,НЕ ТАК ЛИ ВОПИЛИ РЖАВЫЕ!?

    • нео

      Октябрь 8, 2013 at 9:32 дп

      Так что ж тогда местная первомайская власть тормозит?

  8. завхоз

    Октябрь 7, 2013 at 9:56 пп

    Он лузер. Я голосовал за него. Но он в этом году сказал что денег не даст. Пол села обманул. Разве это так нужно делать чтобы за тебя голосовали?

  9. Тетельбаум

    Октябрь 8, 2013 at 3:01 пп

    Корнацкий-человек с гипертрофическим чувством своего достоинства.Он считает ,что только ему холопы должны кланяться за мешок комбикорма!А вот сам вовремя не поклонился и не поделился.Теперь мироеды доедают мироеда.Доедаемый мироед изображает из себя оппозицию ,борца за справедливость и народное благоденствие!Люди!Помогите Аркаше отстоять свои амбары!Голосуйте и кидайтесь на ОМОН!А он вам ,кормилец ,комбикорма отвалит,кушайте отпуза!

  10. Вадим

    Октябрь 8, 2013 at 7:40 пп

    Знаете,дело здесь не в Корнацком.А в том,что построить что-то любому предпринимателю законно без отката просто невозможно.И откаты уже официально называются: на развитие инфраструктуры.Прямо в лоб тебе говорят сумму.Не заплатишь,годами оформляться будешь.И с землёй проблемы не у людей,а у государства.Вот к примеру в селе Степовое Первомайского района люди вобще никогда своей земли не увидят.Государство не выделило денег на распаёвку,а потом приняли закон,о том,что не затребованные земли будут считаться собственностью государства,а люди их должны выкупать или арендовать.Ни один дом продать легально невозможно.Построиться тем более,если у тебя нет документа на землю.А в нашем земельном что твориться?

  11. Ленинец

    Октябрь 12, 2013 at 10:37 дп

    Закон таков, что в любое мгновение любого можно сделать Нищим. Поэтому все скрывают доходы и прячут сразу за Кордон. Все заложники заграничных Хозяев. Умно так: Пусть Богатеи мошенники всё построят. А потом их пинком под зад -))

  12. Ваня Первомайський

    Октябрь 29, 2013 at 2:58 пп

    Цікавий факт — звідки з’явились «документи», про які останнім часом трезвонять масмедіа та суспільні діячі на чолі з Лук’яненком..? Хто «спільними сПРавами» з ПР так яро намагається очорнити А.О. Корнацького, і яке має відношення до цих «піарщиків» Соколов?