Новости

Посетив Мигеевский детский сад и школу глава Первомайской РГА Талпа был поражен увиденным [ФОТО]

3.6K

22 мая состоялся выезд председателя райгосадминистрации Михаила Талпы в учреждения образования села Мигея и поселка Подгородная.

Изучая социально-экономические объекты района глава райгосадминистрации Михаил Талпа  вместе с начальником отдела образования Вовк С.А. посетили с. Мигея и Подгородная.

Михаил Талпа

Посетив Мигеевский детский сад и школу, были поражены увиденным. Детсад имеет большую территорию, имеют современную материально-техническую базу, где вся территория и помещения оборудованы по современным требованиям с эстетическим вкусом. Общее количество детей составляет 83 ребенка.

Михаил Талпа

Находясь в Мигеевской и Подгороднянской школах, директора школ любезно показали помещения школ и рассказали об имеющихся проблемах. Обе школы создают комфортные условия для продуктивной, творческой работы, обучения и отдыха всех участников учебно-воспитательного процесса, результатом чего является достаточно высокий уровень знаний учеников школы.

Михаил Талпа

Кстати, в обеих школах и саду начинаются ремонтные работы, в которых представители образования и родители воспитанников собственными силами ремонтируют свои заведения. Также налажена работа с благотворителями района, которые часто помогают жизнедеятельности школ и садиков.

Комментарии

комментарии

193 Комментариев

  1. Вика

    Май 26, 2014 at 6:12 пп

    детский сад в мигее реально суперский,а вот школа потихоньку сдает… Еще лет 5 назад школа расцветала, после того как не стало Вовка она просто перевелась… Нынешний директор школы это просто гембель, учителя разбежались, некоторых уже нет на этом свете, молодежь приходит и уходит. Если Светлана Анатольевна Вовк не вернется и не возьмет весь процесс в свои руки, мы потеряем школу как таковую, останется только красивая обертка… печалька

    • Горисполком

      Май 26, 2014 at 10:32 пп

      Согласен. Сейчас это все еще держится. Но скоро будет крах.

  2. эльф

    Май 26, 2014 at 10:37 пп

    Школа не плохая. Нет досуга для деток.

  3. Даня

    Май 27, 2014 at 12:10 дп

    Без детей эти заведения вымрут. А без хороших преподов дети тупеют.

    • Аноним

      Май 27, 2014 at 5:12 пп

      согласна,

    • Аноним

      Апрель 29, 2015 at 7:21 пп

      сагласная. З вамі

  4. Аркандрон

    Май 27, 2014 at 10:50 пп

    Михаил, а вы такой же вор как и ваш хозяин? Ответьте, только честно. Спасибо.

    • вадим

      Июнь 12, 2014 at 5:08 пп

      это называется вежливое хамство

  5. Житель села

    Май 29, 2014 at 7:12 пп

    За два роки «правління» директор ВИЖИЛА зі школи понад 30 чоловік. Зараз в школі майже не можливо працювати. Багато батьків забирають дітей з навчального закладу, пишуть службові записки в районний відділ освіти, але на них ніхто не реагує. В селі більшості людей не подобається робота директора школи!!!

  6. Група однодумців

    Май 29, 2014 at 8:19 пп

    Диктаторський метод правління в Мигіївській школі — ганьба. В демократичний час це недопустимо. Слава Україні

  7. Живу я тут!

    Июль 3, 2014 at 10:46 дп

    Занадто мало коментарів! А, ще менше, точніше сказати — зовсім немає дій зі сторони тої самої Світлани Анатоліївни Вовк. Збудувала школу, так! Підняла школу до найвищих рейтингів області, так! Вкладала своє здоров’я, свої вміння та навички, свою душу в «споруду свого життя». І, що далі? Тепер спокійно спостерігає та ще й, виходить, керує руйнацією своєї школи. Чому всі мовчать? Учні, вчителі, працівники, батьки учнів і просто жителі села, де ваша гідність? Чому ви дозволяєте «поліцаю в спідниці » принижувати вас, ваших дітей? Поваліть цю «властную дамочку» ПОРХУН О.С., бо її дії добром не закінчаться. Те, що люди вимушено йдуть з роботи, це півбіди. А, от її «довгі» руки, які вона полюбляє чухати об дітей, треба відрубати!

    • Мама колишнього випускника

      Февраль 26, 2015 at 9:26 пп

      А чому Ви написали «поліцай в спідниці» в лапках?! Адже вся Мигія знає, що її родичі в свій час були поліцаями!!! Як викладач англійської мови, це взагалі повний нікчемний нуль! А дітям, які знають краще неї мову, відверто ставила дуже низькі бали! Та що там коментувати…продавчиня з магазину — це її поклик душі та професійний рівень))

  8. Мама

    Сентябрь 19, 2014 at 11:53 дп

    Это просто безобразие!!!!!! У меня сын ходит в школу, скоро еще двое пойдет, я и мой брат закончили Мигеевскую школу. Я помню уровень обучения 10 лет назад и то что творится сейчас меня приводит в ужас!!!! Мало того что Порхун Е.С. ничего для детей не делает, так она еще «сжырает заслуженых педагогов», которые фактически жизнь этой школе отдали!!!!! По отношению к детям, родителям и педагогам — ХАМКА!!!!!!(это еще мягко сказано). Вовк С.А. мало того что ничего не делает, но и создается такое впечатление, что покрывает ее.!!!!!Обращаться в администрацию смысла нет, потому что наш новый голова точно так же бездействует…. Они с Вовк уже давно знакомы довольно хорошо… Думаю и область вряд ли поможет… Но считаю что надо что то предпринимать, очень жалко что такая прекрасная школа убиваеться «продавцом с магазина»!!!!!!

  9. Я тут живу

    Сентябрь 19, 2014 at 12:19 пп

    Найгірше те, що більшість боїться відкрито протистояти цим людям, бо розуміють, що наша, так звана, влада нічого робити не буде, а діти та вчителі лише постраждають від цього….. У нас нещодавно був випадок, коли Порхун О.С. вигнала дітей з класу посеред уроку (м’яко кажучи не дуже ввічливо)лише для того щоб поговорити з вчителем, який їй не догодив….

  10. Я навчаюся в Мигіївській школі

    Январь 16, 2015 at 7:29 пп

    Прочитала коментарі ….. в шоці й досі.Які люди жорстокі …. поливати брудом тих людей, які навпаки стараються віддати все школі — це низько!Олена Сергіївна дуже хороший вчитель і чудовий директор,вона любить дітей,прикладає всі зусилля для того, щоб школа стала кращою. Не вона винна, що нинішнє покоління — тупе,вибачаюсь,але це чиста правда!І не потрібно її звинувачувати на рахунок вчителів! На мою думку, зараз в школі чудові вчителі,які в змозі дати учням ті знання, які їм потрібні!

    • Просто я.

      Январь 16, 2015 at 10:34 пп

      Да она ненавидит детей! Она хочет чтобы перед ней все стелились!!! А как она любит сплетничать, врать и поливать грязью..Она старается?! Милый человек спустись на землю, сними розовые очки!!! Какое она имеет право бить и не только детей но и учителей, а ?!!!! Угрожать, шантажировать, оскорблять… А Волк С. А. ее покрывает!
      Она уже зажралась. Моя бы воля я бы ее на кусочки бы порвала. Дерьмо она а не человек!!!

      • Анонім

        Январь 19, 2015 at 8:23 пп

        Просто ти…Боже милостивий! І цей коментар пише нормальна людина??? На кусочки порвала…Це кого ж вона била? Якщо «просто тебе», то мабуть тобі пора до психіатра… А можливо вже й запізно…

        • Просто я.

          Январь 20, 2015 at 9:19 пп

          Аноніме, а ти часом не лікар, що діагноз мені виписуєш?!!! Мені вона зробила дещо інше. Аноніме, ти запитуєш кого вона била? Я відповім тобі кого!!! Білецьку Оксану Валентинівну, Чижа Дмитра, Криленка Дмитра, Жупанова Володимира, Колосенка Романа, Криленка Євгена! Далі продовжувати список?!6 побитих — не забагато?! Вона не має права тягнути свої «граблі» до дітей та вчитилів!Вона не мала права обзивати Білецьку «гімном», Крищенко Оксану Сергіївну «тупою».А також в минулому році була така ситуація, коли, думаю АНОНІМЕ!, тобі відомо,як зі школи пішла учениця — Шевчук Наталка, через погрози та шантаж твоєї коханої Порхун О.С. І що ж зробила твоя директорка?! На запитання людей, «чому Наталка забрала документи?» Вона придумала брехню, що та завагітніла і тепер в Первомайську зі своєм хлопцем винаймають квартиру! Чому ж вона пустила плітки? Може від того який вона «ХОРОШИЙ ДИРЕКТОР»?!!! АНОНІМЕ, як гадаєш?!Якби я була на місці Наталки, я би вже їй якика вирвала за такі плітки! Порхун О.С. — це мерзенна, брехлива тварюка!

          • Я навчаюсь в школ1 )

            Январь 21, 2015 at 8:44 пп

            Якщо вам не подобається в школ1 зібрали монатки і свалили ,вас там ніхто не тримає !
            У вас є докази що Олена Сергіївна побила Оксану Валентинівну?
            Прошу вас ,закрити свої грязні ротяки !
            Учениця Мигіївської ЗОШ !

          • Я навчаюсь в школ1 )

            Январь 21, 2015 at 8:53 пп

            Повірте ,я добре знаю ці випадки !
            Колосенка і Криленка я б сама убила !
            Бо вони не вихованні ,і куди їхні батьки дивляться ,Наталка Шевчук ,забрала документи взагалі по-другим причинам !

          • Анастасия:

            Январь 21, 2015 at 9:07 пп

            Дуже цікаво. І по якій причині Наталка забрала документи?

          • Аноним

            Январь 21, 2015 at 9:12 пп

            А нервишки-то сдают!!!!! Уверенности, что не била — нет!!! «Забирай монатки», «закрыли грязные роты»!!! Да не учишься ты в Мигеевской школе, а работаешь. Стыд и срам таким работникам школы!!!

    • Проти брехні

      Январь 17, 2015 at 9:20 пп

      Ви скоріше не навчаєтесь, а працюєте у Мигіївській школі… Що це за вислів — «нинішнє покоління тупе». Діти не бувають тупими!!! Діти такі, якими їх зробило оточення дорослих!!! І великий відсоток впливу на дітей має вчитель!!!
      Чисто вимиті коридори і класи, зі смаком зроблені ремонти, технічно забезпечені класи у вчителів, які догоджають директору школи (є факто, що у класі однієї «неугодної» вчительки , навіть плінтусів немає, а коли батьки вирішили зробити ремонт вчителю влаштували терор, навіть закривали у підсобці з диктофоном, а потім з її уроку виганяли дітей, щоб там влаштувати «розбір польотів») — це ще не прояв любові до дітей та поваги до вчителів.
      Той духу(людяності, поваги, щирості, гордості що ти учень Мигіївької школи) , який панував у школі за часи керування Вавка Сергія Степановича, вщент знищений за роки правління нового директора.
      І «ЗЇДАЮТЬСЯ» вчителі, які розумніші за директора школи. Зараз цій школі творчість не потрібна. Потрібний лише примітив, який не перевищує розумові здатності адміністрації школи!!!
      Хочеться надіятись, що настануть зміни!!! І МИГІЇВСЬКА ШКОЛА ЗДОБУДЕ ГІДНУ РЕПУТАЦІЮ!!!

    • Учень школи

      Январь 21, 2015 at 11:34 пп

      Я учень школи але навіть до нас дойшли ці слухи як ви можете,ця ваша Вовк С.А мене чуть не вигнала на Контрольній роботі через те що я підсунув блжче до себе стульчик!!!

    • Наталі

      Февраль 26, 2015 at 9:29 пп

      Цей коментар порхун писала)))) Я впевнена)))

  11. Аноним

    Январь 17, 2015 at 9:18 пп

    Ви скоріше не навчаєтесь, а працюєте у Мигіївській школі… Що це за вислів — «нинішнє покоління тупе». Діти не бувають тупими!!! Діти такі, якими їх зробило оточення дорослих!!! І великий відсоток впливу на дітей має вчитель!!!
    Чисто вимиті коридори і класи, зі смаком зроблені ремонти, технічно забезпечені класи у вчителів, які догоджають директору школи (є факто, що у класі однієї «неугодної» вчительки , навіть плінтусів немає, а коли батьки вирішили зробити ремонт вчителю влаштували терор, навіть закривали у підсобці з диктофоном, а потім з її уроку виганяли дітей, щоб там влаштувати «розбір польотів») — це ще не прояв любові до дітей та поваги до вчителів.
    Той духу(людяності, поваги, щирості, гордості що ти учень Мигіївької школи) , який панував у школі за часи керування Вавка Сергія Степановича, вщент знищений за роки правління нового директора.
    І «ЗЇДАЮТЬСЯ» вчителі, які розумніші за директора школи. Зараз цій школі творчість не потрібна. Потрібний лише примітив, який не перевищує розумові здатності адміністрації школи!!!
    Хочеться надіятись, що настануть зміни!!! І МИГІЇВСЬКА ШКОЛА ЗДОБУДЕ ГІДНУ РЕПУТАЦІЮ!!!

    • Анонім

      Январь 19, 2015 at 8:18 пп

      Зміни неодмінно настануть, але після того, як Ви, шановна «вчителько» (яка не мала іншої дороги — пішла у педагоги), перестанете колотити і в колективі, і в селі. Якби Ви тільки знали, що про Вас думають розумні мигіяни, але вони не збираються опускатись до Вашого рівня і, замість того, щоб працювати, так як більшість вчителів (а Ви не звикли працювати, а директор змушує), розпускаєте всяку гидку брехню.

      • Аноним

        Январь 21, 2015 at 1:54 дп

        Уважаемый АНОНИМ, ВЫПУСКНИЦА МИГЕЕВСКОЙ ШКОЛЫ, ЖИТЕЛЬНИЦА СЕЛА или как там вас еще?.. Может СЕРЫЙ КАРДИНАЛ мигеевского коледжа (как вас там называют и по сей день из-за плетущих вами там интриг)? Или МАДАМ НИКТО в мигеевской школе? Цена вашего мнения, как и вклада в школу на сегодняшний день — 0,0…

  12. Анонім

    Январь 19, 2015 at 6:17 пп

    Школа хороша і директор також і я не бачу смисла продовжувати цей конфлікт тому що страждати будуть діти!!!

  13. От фанаря

    Январь 19, 2015 at 6:35 пп

    Директор супер!!!!!! Всі свята шкільні дуже гарно оформлені. Багато спортивних секцій. Та інших гуртків

    • Аноним

      Январь 20, 2015 at 5:27 пп

      О каких школьных праздниках вы говорите??? Они что там проводятся????? Разве что дети из творческого центра действительно красиво в этом году выступали. ТАК ЭТО НЕ ШКОЛА!!!

    • Аноним

      Январь 20, 2015 at 11:09 пп

      Какие праздники??? Кто их в школе проводит??? Разве что центр творчества!!!))))

  14. Випускниця Мигіївської школи

    Январь 19, 2015 at 6:43 пп

    Як вам не соромно так відчайдушно брехати? Навіщо поливати брудом школу, вчителів і директора? Директор школи Олена Сергіївна докладає усіх зусиль, щоби школа процвітала, щоб діти розвивалися, щоб кожній дитині було приємно вчитись у школі. В Мигіївській школі працюють дійсно талановиті вчителі, які дають дітям реальні знання. Про який занепад ви говорите? І взагалі, як можна писати такі ганебні та абсолютно безпідставні коментарі? Сором і ганьба людям, які брешуть і змушують інших вірити у цю брехню!!! Мигіївська школа була, є і буде найкращою, не зважаючи ні на що!!!

  15. Житель села

    Январь 20, 2015 at 1:00 дп

    я не розумію як можна так принижувати чужу гідність! За що!? Репутація школи на вищому рівні була завжди і є . Скільки розумних дітей навчаються в цій школі! Це заслуги талановитого колективу та Олени Сергіївни яка все віддає школі! А так відкрито обливати людину брудом це низько І нерозумно ! А я впевнена що тут висловлюють думки розумні люди!

  16. МАМА

    Январь 20, 2015 at 12:02 пп

    НА ЖАЛЬ ,СЬОГОДНІ МИГІЇВСЬКА ШКОЛА ПЕРЕЖИВАЄ НЕ НАЙКРАЩІ ЧАСИ.НОВИЙ ДИРЕКТОР ДОВЕЛА ДО АБСУРДУ,СВОЇМИ ДІЯМИ,ШКОЛУ ТА Й УВЕСЬ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ!!!ЗВИЧАЙНО, ТЕ ,ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ НЕ Є НОРМОЮ, АЛЕ В ЦЬОМУ ВИНОВАТІ І ВЧИТЕЛІ ТЕЖ!!!ЧОМУ ВЧИТЕЛІ ДОЗВОЛЯЮТЬ СОБІ ОБЗИВАТИ ДІТЕЙ ДИБІЛАМИ ТА ПЕРЕЛЯКАНИМИ!!! ЧОМУ??? ЧОМУ ВЧИТЕЛЬ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ СОБІ ЦЕ ДОЗВОЛЯЄ, НА ЄКСКУРСІЇЇ В М.УМАНЬ???ЗВЕРТАЮСЬ ОСОБИСТО ДО НЕЇ «ХТО ТИ ТАКА,ТИ ПЕДАГОГ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ ТА НІ ТИ ПРОСТО СВИНАРКА!!!ОТ КОЛИ ТИ ВИНОСИШ ПІД СЕРЦЕМ СВОЄ ДИТЯ,А ПОТІМ В ТЯЖКИХ МУКАХ НАРОДИШ ОТ ТОДІ І БУДЕШ НАЗИВАТИ ЙОГО ДИБІЛОМ ПЕРЕЛЯКАНИМ.І ДЯКУЙ ГУМАННОСТІ ОТИХ БАТЬКІВ,ЯКІ НЕ ПРИЙШЛИ І НЕ РОЗДЕРЛИ ТВОГО РОТА АЖ ДО ВУХ.ЗВИЧАЙНО,ЦЕ НЕ ПЕДАГОГІЧНО,АЛЕ ЛЮДИНА,ЯКА ПРОЯВИЛА НЕПОВАГУ ТА ДОЗВОЛИЛА СОБІ ОБРАЖАТИ МОЮ ДИТИНУ ВИЗИВАЄ,В КОЖНОЇ МАМИ,ЛИШЕ ВІДРАЗУ ТА НЕНАВИСТЬ!!!ТАКОЖ,НІ ДЛЯ КОГО НЕ Є СЕКРЕТОМ ТЕ,ЩО ШАНОВНА ВОВК С.А.ТЕЖ СОБІ ДОЗВОЛЯЄ БАГАТО СЛОВЕЧОК В АДРЕС НАШИХ ДІТЕЙ І НЕ ТІЛЬКИ.ТЕ ЩО ВОНА КИДАЄ УКАЗКОЮ ПО ДІТЯХ ЦЕ ВЖЕ ЗВИЧНА СПРАВА.А ПРО ТЕ, ЩО ДІЛЯТЬ ДІТЕЙ НА «ЧОРНИХ І БІЛИХ» ПРИ ЧОМУ МАЙЖЕ ВСІ ВЧИТЕЛІ В ШКОЛІ ДО ЦЬОГО ВЖЕ ЗВИКЛИ.І ЯКЩО ВЖЕ ЗОВСІМ ПО ПРАВДІ ТО ПРОБЛЕМИ НЕ ТІЛЬКИ В ШКОЛІ,А Й В ДИТЯЧОМУ САДОЧКУ,БАТЬКИ НЕ ЗАДОВОЛЕНІ КЕРІВНИЦТВОМ ЗАКЛАДУ,АЛЕ ЧОМУСЬ НІХТО НЕ РЕАГУЄ. А ЧОМУ???ТОМУ ЩО РУКА РУКУ МИЄ.ПОКИ БУДЕ НА ПОСАДІ ВОВК ПОКИ І БУДЕ НА ПОСАДІ КОПІЄВСЬКА РАЗОМ З ПОРХУН,І ПОКИ І МИ З ВАМИ ШАНОВНІ БАТЬКИ БУДЕМО ПИСАТИ АНОНІМ ЗАМІСТЬ ТОГО ЩОБ З;ЯВИТИСЯ В ШКОЛУ ТА ОБГОВОРИТИ ПРОБЛЕМУ.АЛЕ ВЖЕ ВСІ ЗНАЮТЬ,ЩО ПІСЛЯ ТАКОГО ВІЗИТУ ПОЧИНАЄТЬСЯ ПСИХОЛОГІЧНА «ДАВКА» НА ДИТИНУ.ОТЖЕ,ХОЧУ ВАС ЗАСПОКОЇТИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИТЬСЯ,ВСЕ КУПЛЯЄТЬСЯ І ПРОДАЄТЬСЯ В УСІХ Є ВОЛОХАТА РУКА.МУЖАЙТЕСЬ!А ВСІМ ВЧИТЕЛЯМ ХОЧЕТЬСЯ СКАЗАТИ НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ СОБІ ОБРАЖАТИ ЧУЖИХ ДІТЕЙ І, НЕ ДОВИДИ ГОСПОДЬ, ПІДНІМАТИ РУКИ.

    • Аноним

      Январь 20, 2015 at 5:21 пп

      ЗОЛОТЫЕ СЛОВА!!!

    • Анонім

      Январь 20, 2015 at 7:17 пп

      Люди добрі!!! Мигіяни, куріпчани чи гаєвці! Невже у вас немає інших проблем, крім обговорення такої бридоти? Звичайно, ви вірите своїм дітям, а не задумуєтесь про те, як поводять вони себе і в дитсадку, і в школі (на уроках і не тільки)? Вам мало негативних новин, то вирішили паплюжити школу. Схаменіться, люди добрі…

    • Бабушка

      Январь 22, 2015 at 7:49 пп

      Дитячий садок окупований Копіевськими, вже мохом покриті, а все мало. Все дуже зручно можна отримувати заробітну плату закриваючи та відкриваючи двері садка, а що все ж можна в нас волохата рука. Діти в садочку це лише показуха для «потрібних тьоть», які люблять заїжджати до садка , головне в садку — ремонт кожного року. Діти поділені на білих та чорних.
      Шановна завідуюча невже ви думаєте, що ніхто нічого не знає , вам також не завадить люстрація.

    • мама

      Январь 22, 2015 at 8:33 пп

      Копіевські окупірували садік, мохом покриті а все мало,нічого не роблячи лише закриваючи та відкриваючи двері садіка отримують заробітну плату. Воровство там процвітає, все можна, діти лише прикриття. завідуюча, не думайте, що ніхто нічого не знає,вам не завадить люстрація.»справи»ваші і ваших довірених осіб відомо далеко.

  17. Мама

    Январь 20, 2015 at 6:33 пп

    А що робити вчителю,коли ваша дитина на уроці чи в школі хамить ,зриває урок, говорить нецензурні слова,на уроці гавкає,співає, грається телефоном ? Чи по вашому психічно здорова ця дитина, чи це норма для вас ,бо це ваша дитина і їй все прощається?

    • Бабушка

      Январь 21, 2015 at 11:16 пп

      Найди другу роботу де не гавкають,не співають і не граються телефоном!

    • Аноним

      Март 7, 2015 at 4:30 дп

      Викликати, звісно, батьків до школи, невже вас цьому не навчали в ВНЗ? Як же діти можуть бути розумними біля таких викладачів, які не вміють себе поводити з дітьми, і взагалі відчувають себе на уроці, наче вперше бачуть немовля і не знають що робити. Отже кричати, принижувати перед однокласниками, бити, вчителі вміють, а нормально реагувати на дитину ні!!?? А уявіть собі, якщо після такого інциденту , принижена дитина щось зробить із собою, що ви тоді будете співати батькам?!!!

  18. МАМА

    Январь 20, 2015 at 11:42 пп

    ЯКЩО ЦЕ ДО МЕНЕ ТО Я ВІДПОВІМ! МОЯ ДИТИНА ВИХОВАНА І ЧЕМНА І НЕ ТОМУ,ЩО ЦЕ МОЯ ДИТИНА,А ТОМУ,ЩО ЦЕ ТАК І Є.МОЯ ДИТИНА НЕ ГАВКАЄ І НЕ ЗРИВАЄ УРОКИ І ПСИХІЧНО ЗДОРОВА І ВИ ШВИДШЕ ЗА ВСЕ ПРАЦЮЄТЕ В ШКОЛІ, ТАК НЕ ОПУСКАЙТЕСЬ ЩЕ НИЖЧЕ,А МОЖЕ НАЗВІТЬСЯ ,ХТО ВИ?А ПОТІМ НАЗВУСЬ І Я І ЖОДЕН ВЧИТЕЛЬ В ШКОЛІ НЕ СКАЖЕ ПРО МОЮ ДИТИНУ НІЧОГО ПОГАНОГО!!!ЧИ МОЖЕ ВИ ДУМАЄТЕ ЩО ПРОТИ ДИРЕКТОРКИ ЛИШЕ БАТЬКИ ДВІЄШНИКІВ НІ,ШАНОВНА,ВИ ПОМИЛЯЄТЕСЬ.ЯКЩО ВЧИТЕЛЬ БАЧИТЬ ОДИН ЄДИНИЙ ВИХІД ЦЕ ОБРАЖАТИ ДИТИНУ ЗАМІСТЬ ТОГО ЩОБ ПОЯСНИТИ,ПОГОВОРИТИ,ОБРАЖАТИ, ТО ВИБАЧТЕ,АЛЕ ЦЕ НЕ ВЧИТЕЛЬ. ПОВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ НЕ ДОПОМОЖЕ ПОТРІБНО БУТИ ВЧИТЕЛЕМ ВІД БОГА,І ШВИДШЕ ЗА ВСЕ ПРОБЛЕМИ З ПСИХІЧНИМ ЗДОРОВ;ЯМ У ВЧИТЕЛЯ І АЖ НІЯК У ДИТИНИ.ДО РЕЧІ,СЬОГОДНІ ДЛЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ БУЛА ПРОВЕДЕНА БЕСІДА НА РАХУНОК ЗАМОВЧУВАННЯ ЇНФОРМАЦІЇ ПРО ДАНИЙ САЙТ… АЛЕ КОЖНА ДИТИНА ПРИЙШЛА ДОДОМУ І РОЗПОВІЛА І НАВІТЬ ЯКЩО І НЕ ЗНАЛА ТАК ДІЗНАЛАСЬ.ДІЙСНО В НАШІЙ ШКОЛІ Є ДІТИ,ЯКІ МАЮТЬ ПСИХІЧНІ РОЗЛАДИ,ЯКІ ВЕДУТЬ СЕБЕ НЕ АДЕКВАТНО ТАК ПРИ ЧОМУ ТУТ НОРМАЛЬНІ ДІТИ ЧОМУ ВЧИТЕЛЬ ЗРИВАЄТЬСЯ НА ІНШИХ ДІТЯХ,ТО МОЖЕ НЕ ПОТРІБНО РОБИТИ ВЕДМЕЖУ ПОСЛУГУ І ДАТИ МОЖЛИВІСТЬ БАТЬКАМ ВИХОВУВАТИ ТАКИХ ДІТЕЙ САМИМ АБО Ж Є СПЕЦІАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ДЛЯ ТАКИХ ДІТЕЙ…

    • Аноним

      Январь 21, 2015 at 12:39 дп

      ВЫ СМЕЛАЯ И МУДРАЯ ЖЕНЩИНА!!!

      • Анонім

        Январь 29, 2015 at 7:25 пп

        Молодець «смелая и мудрая»! Сама собі написала?

        • Мудрец

          Март 7, 2015 at 1:35 пп

          Красавчик)Анонім)

  19. Анонім

    Январь 21, 2015 at 12:56 дп

    Коментарі супер!І паскудять і хвалять всі анонімно цікаво чому?Одні бояться гніву вчителів,інші бояться гніву своїх односельчан!Внесу і свої пять копійок по тій же причині анонімно!Шановні вчителі не чекайте подяки від державних установ,а тим більше від батьків діти яких і справді трошки не в ладу з собою, чи зі своєю головою,а такі в школі справді є,і директор сама собі риє яму коли прикриває таких дітей!Нетреба на них зриватися і виглядати неадекватно разом з ними,діяти відповідно до законодвавства і проблем буде менше,відрахування було би саме правельніше рішення!І думаю тоді зірваних уроків було би менше і пліток менше по селі про переляканих вчителів!А вшколі є і справді молоденька вчителька,яка не вміє знаходити спільну мову з дітьми,а надає перевагу методам залякування та погроз!Ось цим і займайтеся шановні вчителі вдосконалюйте себе і своїх колег!НЕ сормтеся поправляйте і підказуйте своїм неосвідченим колегам,щоб не ділили дітей на бідних і багатих,що кожна дитина це окрема особистість і відноситися до всіх треба по різному,а от вчити всіх однаково незалежно від того чи сильна дитина в знаннях чи ні!А право любити чи бити залиште за батьками!

    • Просто я.

      Январь 21, 2015 at 8:38 пп

      Аноніме, а що ж ти тоді не пишеш своє прізвище та ім’я?! Недоречно писати про те, чому всі підписуються анонімно, коли і ти сам підписався анонімно!

    • мама

      Январь 22, 2015 at 8:15 пп

      І мабуть досить розпивати каву на уроках та сидіти в інтернеті,коли йдуть уроки, Оксано Валентинівно, бо по тій причині і діти без знань і ви Валентино Миколаївно перестаньте обзивати дітей дибілами, не всім бути хіміками, а вчитель зарубіжної літератури краще взагалі хай перекваліфікується, школа,то не для неї. І взагалі любіть дітей, вони вам віддячать тим самим.

      • Аноним

        Январь 23, 2015 at 8:35 пп

        Оце пройшлась по всім!!! Хочеться відповісти, що розумнішого вчителя хімії в районі немає, і так, як готує до вступу у ВУЗи Валентина Миколаївна мало хто готує в районі. А на рахунок її висловлювань до дітей вона зробить висновок — вона розумна людина.
        Стосовно Оксани Валентинівни її кави і Інтернету… Що прям отак сидить і п’є каву? А про Інтернет ви хоч маєте уяву? У школі, що є WI-FI? Чи відкритий ноутбук на столі вчителя — це вже для вас Інтернет? Я думаю, що після цих ваших висловлювань вона теж відкривати ноутбук на уроці не буде, навіть, якщо там для дітей важливу презентацію захоче показати, щоб зацікавити їх предметом та краще пояснити матеріал. І каву пити не буде (ви ще про чай забули), навіть у тих випадках, коли від сильних нагрузок на горло під час уроків її душитиме кашель.
        А на рахунок Наталі Олегівни… Я не розумію, чому ви в неї вчепились. Вона розумний і цікавий вчитель. Поки ще молода і по своїй молодості робить помилки. А хто не помиляється??? Вона зробить висновки і теж не буде обзивати дітей. А ви шановні батьки вгамуйтесь!!! Вас не красить те, що ви анонімно розмазуєте її на цьому сайті… І не думайте, що ви робите розумний крок у вихованні своїх дітей обливаючи її брудом… та й взагалі всіх.
        А тепер уявіть, що теперішніх вчителів дійсно немає у Мигіївській школі… Уявили? Прийшли всі молоді, щойно після ВУЗУ? (Якщо прийдуть… Зараз у школі молодь працювати не хоче) Я так думаю, у ваших мріях вони відразу почнуть любити ваших дітей, віддаватись їм повністю? Хотілось би і мені у це вірити… Тільки чи буде це так? Чи можливо краще не принижувати вчителів, а знаходити разом спільну мову?

      • Аноним

        Январь 23, 2015 at 8:56 пп

        А ще, краще за все, шановні батьки, знаходьте час і приходьте без попередження на урок до будь-якого вчителя!!! Ви на це маєте повне право!!! І тоді зможете зробити висновки про кожного вчителя і про кожного учня школи!!! Дозволю собі нагадати всім батькам, що двері Мигіївської школи відкриті з 7:30 (а то й раніше) до 17:00 (а то й пізніше) з понеділка по пятницю (а то й у суботу й неділю). І після цього робіть висновки, про працю кожного вчителя! Та про при причини знань чи незнань ваших дітей, причини успішності чи неуспішності вашої дитини з певного предмету, варто чи неварто перекваліфіковуватись вчителю, для неї чи не для неї школа і люблять чи не люблять ваших дітей мигіївські вчителі. А не писато непристойні твори на тему «Які ж ганебні вчителі Мигіївської школи»

  20. мама учня школи

    Январь 21, 2015 at 7:47 пп

    Дуже добре,що з’явилась ця сторінка.Але хотілось щоб вона була для спілкування батьків і Вчителів в цілях співпраці і вихованні наших дітей.Я розумію батьків яким накипіло але не можуть сказати прямо в вічі і зараз вони висловлюються різко і некоректно,але ви Вчителі.Ви дозволяете собі вияснити своі професійні стосунки можна сказати на людях.Ці сторінки читають діти і про яку професійність ви говорите.По переписці зрозуміло де пишуть діти,де батьки,а де ви педагоги.Щодо змісту цих переписок.Зміни в нашій школі очевидні,дуже часто став змінюватись ,що вчителі,що робочий персонал дітям треба звикати то до одного, то до іншого вчителя, а вимоги в кожного своі.Не можна говорити ,що це помилка того чи попереднього директора ми всі знаемо ,що»кожна мітла мете посвоему».Але в цих перепитіях ми знову забуваемо про дітей.Я прошу в Вчителів лише одне-навчіть наших дітей писати слово Вчитель з великоі літери-душею,а не слова дибіли ,придурошні,тупіци. А ми батьки будемо робити все,що від нас залежить.

  21. небайдужий житель села

    Январь 21, 2015 at 8:12 пп

    Любі друзі! Патріотичні сили нвшого села підготувалмїи нові мусорні баки для люстрації. Чи настав час дій!!!?

  22. Анонім

    Январь 21, 2015 at 8:32 пп

    Вихід із ситуації один. Нехай Порхун О.С. визнає свою вину, більше не ганьбиться і піде з посади тихо.

  23. Колишня учиниця школи!

    Январь 21, 2015 at 8:50 пп

    У меня просто нет слов…. Что Что происходит! Да что власть делает с человеком!Ну да выучить 2 детей в Киеве очень трудно!Давайте будем требовать с мигеевских детей деньги!Когда меня принуждали сдать на нужды школы деньги,а то я не отдам тебе атистат.Так говорила О.С.Порхун. А документы которые подтверждают эти нужды не предоставила! я была в ужасе! Нужно просто все менять! Ее и ее шестерок! которые просто ей лижут жопу!

  24. Житель села

    Январь 21, 2015 at 9:48 пп

    Просто ганебно, що весь цей бруд вийшов за межі школи. Вважаю, що директор школи Порхун О.С. поступила не корректно, не професійно , і не розумно. Дуже шкода, що відчутя безкарності присутнє у директора школи. Сподіваю, що справедливість переможе, і всі мигіяни будуть гордитись і учнями , і вчителями, а особливо майбутнім директором школи.

  25. Я ЗА ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ!

    Январь 21, 2015 at 10:19 пп

    Хочу звернутися до Порхун О.С особисто до неї,передивіться дипломи своїх поварів уважно будь-ласка,мої свині від корита ніколе не тікають,а діти у вашій столові дуже часто залишаються голодними!Тому що їсти інколи те що готують у столові неможна лише понюхавши його,каша повинна бути варена,а не парена, котлети просмажені добре і чай хоча б приблизно нагадувати чай!Батьки часто між собою обговорюють проблему болю в животі у дітей після походу у столову, і повірте терпець урветься,прислухайтесь будь-ласка,тоді у вас проблем буде менше і нам буде спокійніше на душі за наших дорогих діточок!Цілую всіх міцно і надіюся на взаєморозуміння!

  26. Здоровий глузд

    Январь 22, 2015 at 11:03 дп

    Шановні працівники бюджетної сфери всіх рівнів ПАМ’ЯТАЙТЕ, що Ви на своєму робочому місці щоб допомогали ЛЮДЯМ! Коли Ви ПЕДАГОГИ, ВИХОВАТЕЛІ дивитесь на ДІТЕЙ — ПАМ’ЯТАЙТЕ, що завдяки їм у Вас є — робота, коли ВИ «БЮДЖЕТНИКИ»дивитесь на Дорослих — то ПАМ’ЯТАЙТЕ вони сплачуючи податки забезпечують Вас заробітною платою! Тому давайте Кожен виконувати свою роботу як найкраще та поводитись ГІДНО!

  27. Житель села

    Январь 22, 2015 at 11:32 дп

    Напевно жителям села час вмитись Йорданською водою та прозріти. Пока в селі буде кругова порука — районо, школа, садік, сільська рада, правди добитись важко. Но проковтнути таке- це зневажити себе, своїх дітей, родину. Тому до баків не далекий час.

  28. Аноним

    Январь 22, 2015 at 1:51 пп

    Назовите пожалуста имя настоящего учителя в этой школе?Нету ни одного.Начиная с младших класов ни одна учительница не занимается детьми как положено,что-то не понимаеш тебе никто не обеснит хочеш понять ходи на дополнительные уроки ПЛАТНЫЕ!Каждый учитель связан между собой.В этой школе самые умные дети это дети УЧИТЕЛЕЙ,ДИРЕКТОРА и СПОНСОРОВ!Так оно было,есть и будет!А учительница зарубежной литер.это вообще,это не учительница!

    • Анастасия:

      Январь 22, 2015 at 8:45 пп

      Почему же Гурова Валентина Николаевна хороший педагог.

      • Анонім

        Январь 24, 2015 at 12:06 пп

        Ахаха не смешите людей. Ей до хорошего педагога, как мне до луны.

        • я))))))))

          Январь 29, 2015 at 11:34 пп

          Да , на счет учителей, дорогие наши учителя хорошие, учите наших детей, а то других готовите к олимпиадам , а остальные дети сидят ждут на уроках когда прейдет учитель, а потом Вы хотите , что — то спросить с наших детей, как же они будут знать тему урока если, урока не было. задумайтесь и подпускайте к себе детей по их просьбе что -то обьяснить. ПРИЙМИТЕ ВО ВНИМАНИЕ ЭТО.

    • Папа

      Январь 24, 2015 at 12:22 пп

      Бред, бред, бред!!!!!в младшей школе там все отлично!

    • против корупции

      Февраль 27, 2015 at 11:41 дп

      А кто сейчас учительница по зар.литу??

  29. Выпускник

    Январь 22, 2015 at 3:21 пп

    Скажите чего хорошего могут научить в такой школе где директор с учительницой бьют друг другу морды? Это позор на всю Украину!А они ещё говорят что наши дети «тупые».Срочно надо поменять директора(только нивкоем случае не Вовк С.А её не только дети боятся но и взрослые)и всех учителей,(а то ети уже зажрались и дети им не такие)Поменьше подарки им дарить надо они их не заслужили!

  30. Учитель

    Январь 22, 2015 at 4:48 пп

    Уважаемые родители! Как хорошо, что можно узнать ваши мысли !!! Большое спасибо за открытость! Хочется верить, что каждый учитель сделает выводы и 10 раз подумает, прежде чем «откроет свой рот». И не будет в школе «дебилов», «придурков», «тупых» и т.д. Почти у всех учителей эта болезнь — обзывать детей. Но поверьте, родители, учителя стараются и выкладываются на уроках. И подарки нам не нужны. Это сказано не от обиды, а от чистого сердца. Самый лучший подарок — это ваши дети: веселые, озорные, послушные и не очень. Работая с ними забываешь про все свои горесть, молодеешь.И мы — учителя хотим быть такими, какими вы нас желаете видеть. Просто помогите нам, не озлобляйтесь на нас. Проверяйте уроки, интересуйтесь чем живет ваш ребенок, хотя б иногда прислушивайтесь к нам. И давайте вместе воспитывать надежное будущее нашей страны. Это не громкие слова — это ПРАВДА!!! Мы хотим быть в Ваших глазах людьми достойными учить Ваших детей.
    ДАВАЙТЕ ПОНИМАТЬ И ПОМОГАТЬ ДРУГ ДРУГУ!

  31. АНОНИМ

    Январь 22, 2015 at 6:39 пп

    ПЕРЕСТАНЬТЕ ВСЕ ДРУЖНО ПОЗОРИТЬ ЛЮДЕЙ ДЕТЕЙ И СВОЮ ДЕРЕВНЮ!!!МОЁ МНЕНИЕ ЧТО ВСЕГДА МОЖНО В ЛЮБОЙ СИТУАЦИИ НАЙТИ ВЫХОД…И ЕСЛИ ПРАВДА ЧТО ВАШ ДИРЕКТОР ТАКАЯ МРАЗЬ ТО ЕСЛИ У НЕЁ ЕСТЬ СОВЕСТЬ ОНА САМА НАПИШЕТ ЗАЯВУ И УЙДЁТ!!!!

  32. я живу в мигії !

    Январь 24, 2015 at 12:03 дп

    Шановні мої жител1 села ,хочу сказати пару слів в захист нашої школи і дитячого садочка !
    Ви безкультурні люди ,які можуть тільки ходити і пліткувати за спинами ,а щоб хтось один пішов і скказав це все в глаза ,що язик в одне місце залазить ?
    В садочку діти не діляться на білих і чорних !
    Всі діти рівноправнні між собою ,якщо вам щось не подобається ,так чому ви не заберете своїх дітей ?Я відповім чому ,тому що Первомайську всі дитячі садочки платні ,там тільки за місце беруть гроші ,я вже не говорю скільки в місяць треба здавати на потреби садочка !
    А ваших дітей в «Ромашку»беруть бесплатно !
    Ви не розумієте що на школу і на дит.садок видається малий бюджет !
    Так що давайте ви свою думку при собі ,або скажіть це все в глаза Порхун О.С і Копієвській Л.А !

    • Наталі

      Февраль 26, 2015 at 9:44 пп

      Пані Копієвська, як не вміла говорити, так і не вмієш грамотно писати((

      • Оля

        Март 7, 2015 at 5:03 дп

        Вот скажите мне, почему это я вдруг должна забирать ребёнка из сада или школы в своём селе и везти в соседний город? Что это за бред…. если в заведении детском работает неадекватной человек то мне нужно переезжать? Министерство образования обязанно следить за квалификацией работников образования, и если человека на пушечный выстрел к детям под пустить нельзя, то нельзя….

    • против корупции

      Февраль 27, 2015 at 12:49 пп

      мой ребенок ходил в один из лучших детских садов в Первомайске. в групе было 35 детей,так как мы перевелись в середине года,мне заведующая объяснила что с удовольствием возьмет в сад моего ребенка,но только до обеда,так как больше нету спальных мест для обеденного сна. Я предложила вариант покупки кроватки для своего ребенка.на следующий день кроватку купила и доставили в сад,я по своей инициативе передала ее в благотворительность саду.Это было единственное мое вложение и добровольное!!!!! Больше я ни копейки не платила на сад!!!! На выпуск мы с родителями сдали на ремонт групы всего по 20 грн. и по 150грн с человека на выпускной для детей. в эти 150грн входил и сладкий стол для детей и подарки от заведующей до охранников и уборщиц. Так что не нужно трепать бред что в городе дорогие садики!!!!

  33. ЗА СПРАВЕДЛИВІСТЬ!!!!!!

    Январь 24, 2015 at 1:54 дп

    Що Вам не подобається в дитячому садочку?
    Там завжди чисто,по-домашньому затишно.А якщо і ро-
    биться кожного року ремонт то це не для «потрібних тьотів»а для наших дітей.
    В цьому садочку виросли мої діти,зараз виховуються мої внучата і я дуже задоволена колективом дитячого садка, який роками згуртовувала завідуюча Копієвська.
    Замісь того,щоб водити плітки про Копієвську та її до-
    вірених осіб ми б усі разом зібралися і запитали б їх про проблеми та запропонували б свою допомогу,а не
    готували баки для люстрації.

  34. мама учня школи

    Январь 24, 2015 at 1:28 пп

    Я скажу про законодавство-пенсіонери на пенсію,безробітнім-роботу.А те ,що ви пишете які ви суперові і крім вас такого ніхто незробить,а ви дали можливості це показати.? Скільки достойних працівників доказати свою професійність .Дайте дорогу молодим.

  35. А це ми!

    Январь 24, 2015 at 8:40 пп

    Просимо! Залиште в покої Дитячий садок.В садку все нормально.Для дітей усе. Якщо є якісь питання підходьте до адміністрації ваші проблеми іпретензії будуть прийняті до уваги.Не руште стиль і процес роботи. Педагоги працюють добросовісно, стабільно вимог дошкільної установи. Дайте можливість спокійно працювати.Головне дітям в садку комфортно,діти всебічно розвиваються.Батьки частіше спілкуйтеся з педагогами.

  36. Педагог

    Январь 24, 2015 at 8:45 пп

    Шановний адміністратор сайту!Будь — ласка припиніть цей словесний безлад . В селі війна.

  37. А це ми!

    Январь 24, 2015 at 8:56 пп

    Просимо! Залиште в покої дитячий садок.Там все нормально. Для дітей усе. Якщо є якісь негаразди чи питання, звертайтесь до адміністрації.Ваші претензії будуть прийняті до уваги.Педагоги працюють добросовісно, стабільно, згідно вимог дошкільної установи.Головне дітям в садку комфортно,діти всебічно розвиваються. Будь — ласка не руште стиль і процес роботи.

  38. Аноним

    Январь 24, 2015 at 8:59 пп

    Шановний адміністратор, прибиріть один коментар «А це ми!»

  39. А це ми.

    Январь 24, 2015 at 9:07 пп

    Просимо! Залиште в покої дитячий садок. Там все нормально.Для дітей усе. Якщо є якісь претензії , звертайтесь до адміністрації, ваші питання будуть прийняті до уваги.Педагоги працюють добросовісно , стабільно вимог дошкільної установи.Дітям у садочку комфортно,вони всебічно розвиваються .Будь — ласка не руште стиль і процес роботи.

  40. я

    Январь 25, 2015 at 1:25 дп

    а когда ольга викторовна бьет и обзывает детей, это нормально? никто на это не обращаэт внимание.

    • Аноним

      Январь 25, 2015 at 12:07 пп

      Оце вже БРЕХНЯ про ОЛЬГУ ВІКТОРІВНУ!!!!! Довго, мабуть, думали кого обгадити? Видно міцно тримаєте руку на пульсі подій в селі… З вашого зауваження видно, що і ви дуже давно, хотіли вставити свої пять копійок, та не знали кого оббрехати. І ось, вирішили пропіаритись через імя Ольги Вікторівни, щоб потім у компанії, за столом Я-кати — «це я про неї написав»? А що написав? Для чого написав?.. І сам, мабуть, не знаєш!!!

    • Анонім

      Январь 25, 2015 at 12:37 пп

      Не повірю, такого не може бути!

  41. Людина

    Январь 25, 2015 at 11:19 дп

    Не суди-да не судим будешь!

  42. Анонім

    Январь 25, 2015 at 12:19 пп

    Сайт закривати не можна! Наше суспільство потрібно вчити говорити правду поки що анонімно. У нас демократія? Де ви її бачите? Наші чиновники села вибрали вигідну позицію: понатягували на себе шкури хамеліонів та прийняли статус»маріонеток». Герой!!!!! Вставила пару пластикових вікон і отримала міністерську грамоту!!!!! Та навіть дитина читає задачу і знає скільки тон зерна збирають з 1 га землі. Школа має до 40 га землі. І що всього 17 тис.грн????? Робіть висновки .

  43. Аноним

    Январь 25, 2015 at 3:34 пп

    Комусь дуже хочеться посісти керівне місце у дитячому садочку! Вирішив до свавілля, яке чинить Порхун О.С., приєднати прицепом і Копієвську Л.А. Шановні! Якщо директор школи заслужила негативні відгуки про себе, то завідуюча дитячого садочку — НІ!!! Вона користується повагою серед колег (Нікого не принижує і не бє), любить дітей (Не обзиває їх і не бє). А робить РЕМОНТ у дитячому садочку кожного року, лише з однією метою КОМФОРТ ДЛЯ ВАШИХ ДІТЕЙ.

  44. Аноним

    Январь 25, 2015 at 7:17 пп

    Сайт буде можна закривати тоді, коли за свої безчинства відповість по всім статтям директор школи Порхун О.С.!!! А відповідать їй є за що. І маю надію, що справу, яку розпочали 19 січня сміливі (бо правда на їхньому боці) жителі села Мигія буде доведено до кінця.
    Як сказано у відомому фільму «Вор должен сидеть в тюрьме»!!!
    Хочеться побажати бійцям за справедливість, ТРИМАЙТЕСЬ, ЙДІТЬ ДО КІНЦЯ, БОРІТЕСЯ І ПЕРЕМОЖЕТЕ!

  45. Житель села

    Январь 25, 2015 at 8:01 пп

    Шановний Анонім- зрозумійте,питання не в римонті кожен рік, а в моралі. Образно: коли зварили суп, то вийняли з нього окорок, його кусає деректор один чи другий, матушка, потім наближені- а дітям залишається юха, якщо не задоволені- то по пиці бо є криша. Хоча всі вони утримуються на податки батьків тих дітей, і компоненти для супу також придбані ними.

  46. мама учня школи

    Январь 26, 2015 at 1:10 пп

    Читаючи всі коментарі я вирішила для себе,що не буду більше брати участі в цьому словесному поносі,як вирішувала всі питання по навчанні сина з допомогою телефона з класним керівником так і буду.Але вчора мій син прочитав всі коментарі цього сайту і сказав пару слів після яких я вирішила написати ще один раз.Він сказав:»Да-діти після таких слів батьків, будуть посилати вчителів ще далі і відкрито».Дорогі батьки!!!Якими ми робимо своіх дітей?Після деяких зауважень вчителям-вони зроблять для себе висновки,а як нам бути з своіми дітьми,які зараз вважають,що вчитель-це неучь,який хоче чомусь іх навчити.В мене син навчаеться посередньо,поведінка,інколи бажае бути кращою,але нам краще прикритись сильною зайнятістю і спихнути все на вчителів,хай мов»виховують».В якомусь вище коментарі просили видалити цей сайт,нівякому разі.Як на мене ,мені він допоміг багато ,що зрозуміти.Раніше я думала,що в моеі дитини погано з англійською мовою,тому що кожен рік змінювався вчитель і йому тяжко звикнути до методик викладання,і допомагаю чим можу,але не то.Після цих зборів в школі ,я подумала,а чому ж Даші Толмачовій,яка приіхала з іншого села і вивчаючи там німецьку мову ,нічого не заважае займати призові місця на олімпіадах з англійськоі.А тому що іх бабуся ,нежалкуючи своеі пенсіі ,водила на додаткові заняття.Тому дорогі батьки,давойте не будемо всіх собак

  47. ЛЮБЛЮ СВОЮ ДИТИНУ

    Январь 27, 2015 at 1:07 дп

    ТАК Я ВЛЮБОМУ ВИПАДКУ ЛЮБЛЮ СВОЮ ДИТИНУ І ВІРЮ ЇЙ І ШАНОВНА ЛІКАРЮ ШКОЛИ ЇЖА ЩО ГОТУЇТЬСЯ В СТОЛОВІЙ НЕЗАВДИ ЯКІСНА,І СПРАВДІ НЕПОДОБАЇТЬСЯ БАГАТЬОМ ДІТЯМ І ЇХНІМ БАТЬКАМ ТОМУ ЗРОБІТЬ ВИСНОВКИ,ЗАМІСТЬ ТОГО ЩОБ ЗАЛЯКУВАТИ ДІТЕЙ КРАЩЕ САМІ ПОЇЖТЕ ЗАПАРЕНИХ МАКАРОННИХ ВИРОБІВ І ОБЖАРЕНУ ЗВЕРХУ ТІЛЬКИ КОТЛЕТУ,ПРОНОС ВАМ БУДЕ ОБЕЗПЕЧЕНИЙ І НЕ НА ОДИН ДЕНЬ,РАДЖУ ПІСЛЯ ВСЬОГО ВИПИТИ АКТИВОВАНОГО ВУГІЛЛЯ,ХОЧА ЙОГО В АПТЕЧЦІ У ВАС І НЕМА!зВИЧАЙНО БАГАТО ТУТ НАПИСАНО ЗАЙВОГО АЛЕ ДЕЯКІ КОМЕНТАРІ ДУЖЕ ПРОСТО ДОРЕЧНІ!хОЧУ СКАЗАТИ ЩО ВСІ МИ ГРІШНІ І КИДАЮЧИ КАМІНЬ В ОЛЕНУ СЕРГІЇВНУ ПОДУМАЙТЕ,ЗМІНИЛИ ПРЕЗИДЕНТА ВЛАДУ,ПАРЛАМЕНТ ТА ЩО ХІБА ЩОСЬ ЗМІНИЛОСЯ?зЯВИЛАСЯ МОЖЛИВІСТЬ АНОНІМНО ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ ШКОЛИ, ВИРІШУЙТЕ, А НЕ ЗЯСОВУЙТЕ СТОСУНКИ ОСОБИСТО!!І СПРАВДІ БРУДУ ЯК НА НОРМАЛЬНИХ ЛЮДЕЙ ТО ЗАБАГАТО НА СУСПІЛЬНОМУ САЙТІ!

  48. Я

    Январь 27, 2015 at 10:44 дп

    Люди, КОЛИ СУД???

  49. печаль

    Январь 28, 2015 at 6:53 пп

    який суд? як це не має хороших вчителів? погано готують поварі? не подобається Олена Сергіївна? Я вважаю, що цьому повинно настати кінець!Це все через одну вчительку! І саме її (а не когось іншого) потрібно звільнити ! Тому що це не вчитель,якщо привселюдно ображає, оббріхує гідність іншого вчителя!

  50. Правда победит

    Январь 28, 2015 at 10:45 пп

    Уважаемый печальный работник Мигеевской школы!!! Ничего себе, из-за одного учителя! Да на встречу с начальником милиции 19 января пришло достаточно много людей ( и далеко не все кто хотел рассказать о ее беспределе по отношению к ним или их детям — люди были заняты на работе) и рассказали, что творит в школе «многоуважаемый директор»!!! А кто врет (учитель или директор) докажут соответсвующие органы!!! На сколько я знаю, уже ОТКРЫТО УГОЛОВНОЕ ДЕЛО против директора Мигеевской школы. Скоро узнаем какая «гідність» у вашего директора!

    • печаль

      Февраль 10, 2015 at 1:03 пп

      І що ж робить директор ? А то я щось не знаю. Хах напевно ви не знаєте, що ви несете повну кримінальну відповідальність за наклеп, неправдиві вигадки, що ганьблять іншу особу…. і багато-багато іншого. Почитайте у вільний час.

      • Аноним

        Февраль 14, 2015 at 12:40 дп

        Так же как и вы? Ответьте, только честно, чем таким вас подкупила Порхун О.С.? Денег пообещала, или теплое место в стенах школы?

      • )))

        Февраль 14, 2015 at 12:41 дп

        Так же как и вы? Ответьте, только честно, чем таким вас подкупила Порхун О.С.? Денег пообещала, или теплое место в стенах школы?

  51. родитель30

    Январь 29, 2015 at 1:16 дп

    прочитав все «коменты» хочу тоже высказать свое мнение.Мой ребенок еще не ходит в школу ,но когда пойдет я буду требовать от учителей адекватности:»если есть притензии к моему ребёнку,вызывайте меня в школу и «песочте»по всем падежам»,а на месте решим кто «дебил»!!!А если ребёнка будут унижать,то я буду бороться…СЛАВА БОГУ на дворе не СССР… «Стучите и вам откроют…»благо дерей в наше время множество.А по поводу садика могу сказать:впринципе к заведующей претензий не много.Вообще она -молодец ,но ей пора «отпустить»садик уйти достойно на пенсию ,а садику с молодым руководителем-развиваться в ногу со временем.А еще в садике нужно обратить внимание на хоз. часть там реальный бардак. Готовят «помои»-дети в садике не едят и приходят домой абсолютно голодными а если чтото вкусненькое-то деребанят на такие малюсенькие кусочки что противно на это смотреть…интересно это для того чтоб себе больше досталось?!

  52. Для Оксани Валентинівної

    Январь 29, 2015 at 4:40 пп

    Оксано Валентинівна якщо ви вирішили що заручини з самими неадекватними дітьми зішколи ви робите велику помилку!Підтримуючи їхні дії ви наражаїте наших дітей,які менші і слабші за Рому і Женю,на небезпеку!Їхні дії постійно несуть загрозливий характер!Марина Володимирівна та Олена Сергіївна незавжди надають розголосу тому,що ці діти інколи говорять і роблять з іншими дітьми,але вони ростуть і з ними ростуть і їхні потреби і вони повірте не лише харчові,і мають нездоровий сексуальний напрямок,тому хочу вас попередити батьківський комітет школи буде вимагати встановлення відеоспотереження по всіх закутках школи,побачимо як тоді»діючий директор» буде випрадовуватися відносно того що колись горою йшла за зло і агресію!

    • МАМА

      Январь 29, 2015 at 5:51 пп

      Чому гудите Колосенка Романа та Криленка Євгена? Яке ви маєте право називати цих дітей неадекватними? Хто ви така чи такий? Ці діти для своїх матерів самі рідні, самі любимі і самі найдорощі. Запитайте у цих дітей, коли з ними розмовляла Олена Сергіївна чи Марина Володимирівна чисто,відверто або просто як рідна мати? В районному відділі освіти є психолог, запитайте скільки разів працювала психолог з ними? Найкраща тактика «вчительок» зробити цих дітей дебілами, придурками, неадикватними. Що для хлопчиків в школі було зроблено доброго? А руки простягати до дітей та колег,а потім жити з гнилою заячою душею — це стиль багатьох вчителів мигіївської школи! Вчіться до чужих дітей відноситись ,як до своїх рідних!

      • Для Оксани Валентинівної

        Январь 29, 2015 at 9:24 пп

        Раз вы здогадалися про кого мова значить,вам добре відомі подвиги цих «чудо-діток»,от нехай їхні батьки їх люблять і цілують хоть в попу а в мене чи в інших батьків обовязку терпіти і виховувати дітей які по відомих причинах ведуть себе як урвителі,немає!І наші діти не іграшки і не груші для побиття,кажуть що посієш те й пожнеш от і вони бючи інших дітей получають здачу!Директор давно повинна би відреагувати на їхні безчинства,та замість цього боючись втратити честь школи вона замовчувала про їхню поведінку ось і результат!

        • родитель30

          Январь 29, 2015 at 11:07 пп

          вообщето товарищи учителя и директор вы находитесь на своих должностях именно для того чтоб быть связующим звеном-ученикам и родителям,а вы как тяжелое ярмо,не помогаете решать а только усугубляете проблемы…Конечно,проще наорать на ребёнка зная что он не может ответить,чем вызвать родителей и объяснить им на что надо обратить внимание,с чем бороться,а если родители не реагируют то нужно не репутацию школы сохранять,а уведомлять соответствующие органы.Ваше замалчивание -это повод реализовывать ваш садизм и получать от этого удовольствие…Конечно не все учителя такие,никого не хочу оскорбить-это мое мнение!

    • Правда победит

      Январь 29, 2015 at 7:40 пп

      Почему-то при предыдущем директоре дебилов в школе не было и учителя были адекватными… Сам собою напрашивается вопрос:где зарыта собака, если в школе поменялся только директор? Ответ: какое нутро у директора — такой облик и приняла школа. А про ребят Рому и Женю — это еще одно вранье, выпущенное из этой же школы. Видимо заранее готовятся к суду сторонники директора и чтобы как-то реабилитировать себя в глазах жителей села Мигея обливают грязью мальчишек.Ибо то, что они творили с этими детьми тянет на приличную криминальную статью с лишением права работать в педагогической отрасли!!! А УГОЛОВНОЕ ДЕЛО УЖЕ ОТКРЫТО!!!

  53. мама 1

    Январь 29, 2015 at 8:01 пп

    Оббріхуючи дітей не змиєш того позору і безчинства, якого накоїв!!!

  54. ГІСТЬ СЕЛА

    Январь 29, 2015 at 9:30 пп

    Вдеокамери саме правельне рішення,раджу батькам скинутися грошима та встановити їх як можна швидше!Олено Сергіївно тоді в вас буде дуже велика кількість матеріалу який прикриє рота деяким батькам,які вважають що їх дітей ображали даремно!

    • я))))))))

      Январь 29, 2015 at 11:17 пп

      Шановний житель села!!!!!!!!! Може ви станите спонсором на відео камери, а то на плечах батьків і так дуже багато прохань на допомогу школи та ремонтів класу, пора прекратити цю вимагаловку з батьків у такий скрутний час, нехай директор школи трішечки замислиться над вимаганням від батьків коштів, у школи є 40 га. землі ,за які чомусь платять тільки 17 000тис., а чому не 50 — 60 тис. Ось і запитайте у директора

      • мда....

        Февраль 10, 2015 at 1:11 пп

        видно комусь муляє ті 40 га і 17 000

        • Аноним

          Февраль 16, 2015 at 7:35 пп

          Чуєш мда…!Та не муляє, а хватіт красти!!!!!!!!!!

  55. Для умных родителей

    Январь 29, 2015 at 9:34 пп

    Сначала пусть родители посмотрят на свое отношение к детям! Постоянно избивая детей дома и в школе при всех детях — разве можно их назвать РОДИТЕЛЯМИ! Не все родители занимаются воспитанием детей, а всё спихивают на учителей. Как родители относятся к учителям, так и дети, которые в результате матерятся на уроках и делают все что хотят. Дети же показывают пример родителей.
    А Вы Оксана Валентиновна сначала беспокойтесь за свою дочь, а не говорите про остальных, ей это нужнее.

    • МАМА

      Январь 30, 2015 at 9:05 дп

      Чого причіпилися до нашої вчительки. Свої умні мислі в коробочку. Всі проблєми люди должні рішати мирно а бити іі ми не розрішимо. Ви просто не знаїте мислі наших дітей класу.

  56. Житель села

    Январь 30, 2015 at 2:01 пп

    Всього цього бруду ми (жителі села, батьки дітей школи) малиб не знати і не читати, якби на своєму місці був директор школи. Своїм розумом і інтилектом, який мав би бути присутній у людини на такій посаді, повинна була вирішити виникший конфлікт на початковій стадії.А такі методи роботи директора на рівні барної стійки.

  57. Я

    Январь 30, 2015 at 2:29 пп

    ТА КОЛИ ВЖЕ СУД??? ЧИ ЙОГО НЕ БУДЕ???

    • Аноним

      Март 2, 2015 at 12:47 пп

      Та буде!!! Зрозумійте, є порука за порхун!! Але не переживайте,Януковича вигнали і її вигонемо і не тількиз школи!!!

  58. Людина

    Январь 30, 2015 at 6:43 пп

    Дуже розумні слова. Раджу звернути увагу директора на них. Всі розумні жителі села такої ж думки. Подумайте над своєю поведінкою і ставленням до людей. Можливо і ви буваєте неправі.Поверніться до людей обличчям і можливо вони змінять своє ставлення до вас.Й

  59. Житель села

    Январь 30, 2015 at 7:08 пп

    Уважно прочитавши сторінку, та не зі сторони знаючи проблеми в школі і взагалі в селі: це дуже добре що така сторінка є. в людей відкриваються очі, зявляється відповідальність за майбутнє, формується громада. Жителі села перестають бути населенням. Вихід напевне один, загальношкільні батьківські збори чи навіть сходка села ( хто памятає коли була остання) зі звітом влади, запрошенням деректорів та їхньої криші — хай поспілкуються з людьми.

  60. Для Порхун

    Январь 30, 2015 at 9:20 пп

    Если директор не поминяет свое отношение к людям, толку не будет.

  61. ЗА СПРАВЕДЛИВІСТЬ!!!!!!

    Январь 30, 2015 at 10:07 пп

    Осудите сначала самого себя,научитесь искуству такому, А уж после судите врага своего и соседа по шару земному. Научитесь сначала себе самому не прощать ни единной промашки,а уж после кричите врагу своему ,что он враг и грехи его тяжки. Не в других,а в себе побеждайте врага,а когда преуспеете в этом,не придётся уж больше валять дурака-вот и станете вы ЧЕЛОВЕКОМ!!!!!

  62. не должно волновать ок

    Январь 30, 2015 at 10:10 пп

    ви не маэте право таке говорити що ми сексуально домагатили ви мини скажить хоч одне жалиня батькив ок и покажить мини ий

    • Для всех особо умных!!!

      Январь 31, 2015 at 1:14 дп

      Выучите алфавит, а потом что то пишите! И Вам не помешает походить к учителям и научиться грамотности!!!

  63. Педагог

    Январь 30, 2015 at 10:52 пп

    ЗЛОСТЬ-ЭТО СОСТОЯНИЕ,В КОТОРОМ ЯЗЫК РАБОТАЕТ БЫСТРЕЕ МОЗГА. Шановні батьки! Мабуть вистачить бруду на дитячий садок?То вам завідуюча не подобається,то в господарчій частині бардак.У садочку завжди відкриті двері для всіх бажаючих взнати як живе ваша дитина протягом дня.Замісь того щоб залишати «коменти» на цьому сайті допомогайте вирішувати щоденні проблеми.

  64. Прохання

    Январь 31, 2015 at 12:20 дп

    Звертаюся до всіх, хто живе в нашому красивому мальовничому селі, до людей, які беруть участь у цій переписці,читачів.
    ШАНОВНІ МИГІЯНИ !
    Центром культури,моральності,духовності,порядностів в нашому селі на сьогоднішній день є дитсадок «Ромашка». Це щира відвертість. Велика заслуга в цьому Лариси Андріївни і всього колективу.
    Прошу всіх жителів села шануввти працю людей, які дійсно заслуговують на шану!!!

    • Для всех особо умных!!!

      Январь 31, 2015 at 1:34 дп

      Лариса Андреевна освободите место молодым или будьте попроще, это же село а не Киев.
      И о каком центре культуры вы говорите, пообщайтесь с заведующей а потом делайте выводы!

      • Батьки

        Январь 31, 2015 at 10:06 дп

        Ми судимо по ділах, а не по словах.Не кожна людина може красно говорити. А дитячий садок дійсно на вищому рівні і це заслуга завідуючої.
        Директором школи вже молоду поставили, хочете, щоб і в дитсадку був такий бардак?

  65. Для всех особо умных!!!

    Январь 31, 2015 at 1:16 дп

    А Вы Лидия Владимировна не бросайте сильно умными словами, что бы на уровне села сильно не отличались!!!

  66. Для всех особо умных!!!

    Январь 31, 2015 at 1:21 дп

    Лена Сергеевна признайте свои ошибки и проводите «реформы» или освободите место директора.
    Оксана Николаевна хватит быть марионеткой!!!

  67. Для всех особо умных!!!

    Январь 31, 2015 at 1:25 дп

    Оксана Валентиновна хватит «строить погоду» на селе!

  68. Для всех особо умных!!!

    Январь 31, 2015 at 1:27 дп

    Уважаемые педагоги, в частности директор Вам не стыдно что дети и родители перемешались в этой грязи, на этом сайте.
    Делайте выводы!!!

  69. просто

    Январь 31, 2015 at 7:08 дп

    Вже одній молодій дали місце директора в школі! Хочете, щоб і в дитячому садочку ще був такий самий дурдом?
    А дітей своїх контролюйте, щоб на сторінках переписки дорослих нешастали!

  70. Батьки

    Январь 31, 2015 at 7:51 дп

    Шановна Олена Сергіївна, читаєте ці коментарі і смієтеся з них як з дитячих анікдотів. Але це чиста правда про вас.
    Батьки ніяк не можуть зрозуміти як можна умудритися із 6 тисяч грн зібраних на школу витратити більше 4 тисяч грн на миючі матеріали?
    Чемодан вокзал ла-ла-ла-ла-ла-ла…

  71. родитель30

    Январь 31, 2015 at 12:44 пп

    А я чето не пойму,учителя в школу ходят на роботу-учить детей наукам,или контролировать как плохо родители воспитывают своих чад?!?!Вы,учителя,делайте свою работу-преподавайте,а если кто не хочет учиться:так экзамен спросит где учебный год был!

  72. Родитель

    Январь 31, 2015 at 2:35 пп

    Моя дитина також ходе у дитячий садок,я не раз спостерігала та поки мовчу про збирання коштів то на групи то на ще щось, та по поводу їжі, не раз бачила які баули несуться із садочка і ким.

  73. родитель30

    Январь 31, 2015 at 2:38 пп

    Может я и не умный родитель?!Я чето не понимаю,для чего преподаватели ходят на роботу?!Вы,учителя,должны преподовать,а вы только контролируете как»плохо»родители воспитывают своих чад!Вы обязаны учить детей наукам,а если кто не хочет-екзамен спросит где учебный год был…

  74. родитель30

    Январь 31, 2015 at 2:44 пп

    Вообще-то,я хотела ответить»для умных родителей»,думала первый коментарий не «ушел».СОРИ за повтор…

  75. родитель30

    Январь 31, 2015 at 3:01 пп

    Извините,конечно,но судя по «комементам»молодого директора назначили «по блату»,а не за особые заслуги или доверия колектива…

  76. я))))))))

    Январь 31, 2015 at 8:08 пп

    Люди! Не сваріться, давайте зробимо в селі майдай та все рішимо з директором та всима іншими, і все тоді буде добре.

    • дооооооо

      Февраль 10, 2015 at 1:22 пп

      заразом і з вами, оксана валентинівна !

  77. родитель30

    Февраль 1, 2015 at 12:42 дп

    хорошее предложение,только нужно присутствие незаинтерисованного специалиста,так сказать»рефери»,а то они начнут пользоваться «умными»словами и поставят нас в тупик.Все покричат и разойдутся ничего не добившись…

  78. ИНАКЕНТИЙ(Кеша)

    Февраль 1, 2015 at 1:25 дп

    Не стоит защищать хоз.часть ибо она храмает везде.Покажите хоть одного завхоза делающего ремонт у себя в квартире за свои «кровные»?!повара- имеющего пустой холодильник дома?!уборщицу-покупающую за свои деньги быт.химию?!директора и глав.бухгалтера-«не прикрывающих»все это и которые ездят на старых машинах.Но,не переживайте,вчера Г.О.:»ПРАВЫЙ СЕКТОР»,»БАТЬКИВЩИНА»,»СВОБОДА»инициировали люстрацию для всех в г.Первомайске,-дойдём и до района…СЛАВА УКРАИНЕ!!!!

  79. я)))

    Февраль 1, 2015 at 1:49 пп

    Так визвати всіх кого потрібно для майдану, правий сектор, та всих інших, тоді вони нікуди не дінуться, і підуть з позором.ГАНЬБА всьому керівництву на селі!!!!!

  80. Я

    Февраль 1, 2015 at 10:06 пп

    Слава Україні! Смерть ворогам!Люстрація люстрація і ще раз люстрація!!!

  81. А це я.

    Февраль 1, 2015 at 11:50 пп

    Пропоную, страйком зняти все керівництво в селі бо зних толку всерівно нема, особливо- школа , садік, сільрада.

    • мда....

      Февраль 10, 2015 at 1:27 пп

      а давайте ! вас керівництвом назначим разом з вашими «зних»,»садік»,»всерівно»

  82. гость

    Февраль 2, 2015 at 11:49 дп

    А в сельсовете какие недоработки?!С какими проблемами сталкивались?

    • мама

      Февраль 12, 2015 at 10:32 дп

      от де вже «працюють», то в сельсовете, шкарлупи від насіння познімайте з рота.

  83. кучка

    Февраль 2, 2015 at 4:30 пп

    мне вот интересно, почему все молчат за ‘колледж’? вот где и вправду дерьмовая власть и жуткие условия для детей и преподавателей .

    • )))

      Февраль 14, 2015 at 12:55 дп

      А вот это уже как:»Начали за здравие а кончили за упокой!». Милейшая «Кучка» какого черта ты плетешь сюда коледж? Здесь главная тема директор школы, понимаешь? Нет? Причем здесь коледж, садик, сельсовет? Люди, вы в здравом смысле вообще?! Где мозги когда они так нужны?…

  84. гость

    Февраль 2, 2015 at 8:06 пп

    Наверное,родители студентов или сами студенты не знают об этом форуме.Хотелось бы узнать какие страсти там кипят!..Дайте ссылку студентам пусть поделятся впечетлениями…

    • За колледж

      Февраль 2, 2015 at 10:18 пп

      Не занимайтесь ерундой!!! Колледж работает прекрасно!!! Все работники на своем месте!!! И не надо помогать нерадивым студентам сводить счеты с преподавателями. Пусть студенты учатся, а не занимаются сплетнями.

  85. А це я.

    Февраль 2, 2015 at 9:18 пп

    Нас техникум не интерисует, там наши дети не учатся, а ходят в школу и садик. Вот этим по интерисуйтесь

    • Батьки

      Февраль 8, 2015 at 8:11 пп

      Нннннннн

  86. читатель

    Февраль 7, 2015 at 9:40 пп

    Что притихли? Уже всех обсосали?

  87. Батьки

    Февраль 10, 2015 at 8:09 дп

    Це просто був такий піарчик!

  88. ))))

    Февраль 11, 2015 at 8:54 пп

    Дорогой учитель!!!!!!!!! Обсосали не всех, и что бы вас меньше обсасывали, надо учить детей, и принимать хоть какое- то участие в их учебной жизне, а не Лындать по школе когда у детей уроки, а дети сами сидят на уроках. И не оправдовывайтесь, что- вы хорошие.

  89. Я мама

    Февраль 13, 2015 at 10:29 пп

    Шановні поварі прошу передивіться свої дипломи,і кожного ранку готуючи їжу думайте про здоровя наших дітей,тому що під час люстрації перші опинитеся в мусорних баках а за вами і ваші кулінарні шедеври,від яких діти потрапляють у лікарню якщо подібне станеться з моєю дитиною я без попередження знесу вам голови!

  90. Живу я тут

    Февраль 15, 2015 at 11:03 дп

    Шановні батьки учнів, про що йде мова? Які дипломи у працівників їдальні школи? Вони навіть не знають, що значить поняття «диплом». Адміністрації школи і особисто директору вигідно тримати «під собою» неуків! Дуже погано, що у наш час всі стали продаватися за мідну копійку. Навіть така організація як бувша СЕС. Ни є таємницею, що Порхун їм «закриває очі» на недосвідчених шкільних кухарів вносячи мзду. Відносно відеоспостереження, його встановлювали, але нелегально! Мабуть, і до сих пір воно в учительській є. Там прославлена директорка вибиває зізнання з дітей в нескоєних порушеннях.

  91. Украиночка

    Февраль 15, 2015 at 11:12 дп

    Уважаемые! Нужно решать, действовать! Нельзя допускать, чтобы ваших детей унижали и били. Плохо, что люди в нашем селе живут сами по себе, по принципу «моя хата скраю». Только массово поднявшись мы сможем свалить эту диктатуру! ВОВК, ПОРХУН І ВОРОНІНУ ЗА ГРАТИ!

    • SOS!!!!!!!!!!!

      Февраль 16, 2015 at 8:39 дп

      Болять животи у дітей через те, що керівництво школи дозволяє технічкам працювати і в туалетах і в їдальні одночасно.Хто ви там на сьогодні в.о. невже у вас зовсім нема клепки!!!! Це ж люди, які не мають права працювати в їдальні категорично!!! Ну хто у вас не миє туалети, медсестра? От нехай не їде додому в час дня, працюючи на півтори ставки, а допоможе прибрати в їдальні. А технічки повинні мити ТУАЕТИ, а не ПОСУД В ЇДАЛЬНІ!!!!!!!!

  92. Февраль 18, 2015 at 4:29 пп

    Порхун, геть зі школи! ти не гідна називатися директором Мигіївської ЗОШ!

  93. мама та дружина

    Февраль 21, 2015 at 10:26 пп

    Хочеться відмітити селищну раду,БРАВО БРАВО БРАВО!!!Свою роботу по розносу повісток ви виконали в повному обсязі!!!Тільки «шановні» вам не колить і не болить ще!!! Тому що кожна мама та дружина прокляла вас за ту повістку дуже жаль що за вашу підлість будуть відповідати ваші діти.Десь жорстоко і не красиво,але ж своіх чоловіків та дітей ви не відправляєте на війну ну звичайно своя сорочка ближче та рідніше.ТОЖ «ЛОВИ ФАШИСТ ГРАНАТУ» за підлість та гниль потрібно буде відповідати перед людьми та Богом! І ще раз БРАВО підшестерили на 12 балів!!!

  94. житель села...

    Февраль 21, 2015 at 10:33 пп

    Згодна на 100%.Селищна рада вже давно втратила авторитет.Тільки тим і займаються,що збирають сплєтні та обсмоктують іх.Свого особистого жіночого щастя не має того і бігає по селі з повістками як в жопу раняний звєрь!!!

  95. Житель села

    Февраль 23, 2015 at 7:00 пп

    Вже тема «Порхун» не актуальна???!!!

  96. житель села

    Февраль 23, 2015 at 10:02 пп

    згодна з вами. Гнати «суперових «працівниць. Наглі, безсовісні,пригрілись і сидять, тільки людям в очі посміхаються і кістки» обсмоктують» всім. запитайте ,вони знають о котрій годині в них починається робочий день , або закінчується. Вони цього не знають, тільки знову нагло посміхаються, вони ж «сельсовета». Гнати і ще раз гнати. Всіх. Туди гидко заходити . смердить гидотою.

  97. Житель села

    Февраль 24, 2015 at 8:01 пп

    Тема Порхун актуальна,но підлість та лецемірство сельсовета,покровительство рай-ВОНО, — разом осине кубло намагається і надалі знущатись та надсміхатись над жителями села відчуваючи безкарність, но терпець не безмежний.

  98. Житель села

    Февраль 25, 2015 at 7:48 пп

    Будет актуальна, пока будет этот беспредел.Когда уже Порхун и Почтаренко поймут, что проблема именно в них и ихней «работе» и освободят свои места. Вот тогда и наступит покой и порядок.

  99. Мигіївський поет

    Февраль 25, 2015 at 10:43 пп

    Спить село не колишутся віти
    У Мигії до школи боятся йти діти
    Бо директор у школі матом кричить
    Через рік як росквітне калина
    Вчителів зі школи виженуть половина
    Під калиною хай посидять

    • мда.....

      Март 3, 2015 at 6:48 пп

      Потрібно було підписати себе не «Мигіївський поет » а «я римую як ідіот»

      • Аноним

        Март 4, 2015 at 9:57 пп

        Чуєш, мда…!!! Свій діагноз перевір!!!

  100. Мама колишнього випускника

    Февраль 26, 2015 at 10:07 пп

    Прочитала коментар, де про порхун написали — «поліцай в спідниці».Чому написали в лапках, адже всій Мигії відомо, що її рідні були поліцаями!!! Як викладач англійської мови — повний, нікчемний НУЛЬ! Дітям, які знали краще неї предмет — ставила відверто низькі оцінки! Дивуватися нема чому, адже її покликання та вузькі здібності — це продавчиня магазину! І взагалі забагато хвиль біля цієї пустої і не вихованої особи

  101. против корупции

    Февраль 27, 2015 at 1:09 пп

    как это вообще учитель английского языка стал директором школы????

    • Вообще

      Март 7, 2015 at 1:38 пп

      Я вообще не понимаю ЯК КОЛИШНЯ ПРОДАВЩИЦЯ В МАГАЗИНІ МОГЛА СТАТИ ДИРЕКТОРОМ???

  102. МАМА

    Март 4, 2015 at 3:05 дп

    Шановні вчителі та директор,зверніть будь ласка увагу на відвідуваність учнів! Невже не привертає увагу мала кількість учнів.Кому ви вичитуєте програму якщо така велика кількість дітей хворіє???Звичайно,в першу чергу це запитання стосується Вовк С.А.,чому школу не закриють на карантин???БУДЬ ЛАСКА,зверніть увагу і дайте можливість нашим дітям вилікуватись і повернутися в школу де здорові діти,а не хворі!!!Дякую за увагу і дуже сподіваюсь на розуміння!!!

  103. Оля

    Март 7, 2015 at 5:36 дп

    Моя дочь ещё ходит в детский сад, до школы пока не до росли, и если вдруг заболевает, то очень сильно расстраивается и плачет, из-за того что не идёт в сад. Для меня это самый лучший и важный показатель того что в детском саду все хорошо… Если ребёнок плачет за садом, этим все сказано….

  104. Оля

    Март 7, 2015 at 5:53 дп

    А школу эту сама окончила, и к сожалению Порхун О. С. преподавала мне английский. Рассказать могу многое, тогда она ещё и директором то не была, но эти все замашки уже были, она искренний любитель найти слабое звено в классе и унизить его окончательно, при этом наслаждаясь этим. По этому узнав что она стала директором я мягко говоря была в шоке, и стала сразу наводить справки в какую другую школу лучше отдать моего ребёнка…. О. С. нельзя вообще допускать к детям. Понятно что есть неугомонный дети, но ведь вы же дорогие преподаватели — педагоги, элита общества, как можно до такого вообще опустится? Да Вовк С. А. все в школе боялись, но при этом все уважали, а Порхун не за что уважать, она ноль, пришедший на все готовое, и пользующийся властью, как наши депутаты Верховной Рады…. Забрало упало на глаза и гребут, а ей тут ещё и попались дети, а кто им поверит, можно что хочешь делать…. Когда я училась, если бы такое произошло со мной, я бы своим родителям не сказала, по боялась бы, потому что они знали всех учителей, знали куда мы шли, и были за нас спокойны, и если бы меня учитель ударил, то значит заслужила, и отец добавил бы ещё. А сейчас я не знаю и половины учителей школы, и информатик под столами старшеклассниц фотографировал, и по углам зажымал поддатливых, во всем этом виновна Порхун О. С. так что мне сейчас уже страшно за мою дочь….

    • Я

      Март 7, 2015 at 5:01 пп

      ТАК ОН ЖЕ ВРОДЕ УЖЕ ТАМ НЕ РАБОТАЕТ. А, ЧТО ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ТАКИЕ УЖАСЫ ПРОИСХОДИЛИ? МОЯ ДОЧЬ ТОЖЕ В ШКОЛЕ И МНЕ НИЧЕГО НЕ РАСКАЗЫВАЛА!

  105. Чиясь совість!

    Март 7, 2015 at 10:25 пп

    Шановна Оленочко Дудник як же вам виявляється шкода свою дитину,і вушко в нього боліло і голова,а в наших дітей від його побоїв нічого не болить?Як ви думаїте,?Коли батьки до вас зверталися щоб ви якось вплинули на свого сина в якого нема ні тормозу ні совісті,ви ж з половиною села нездороваїтеся через ці випадки,а самі дозволяїте собі його реально убивати на очах в багатьох людей,навіть в школі на очах однокласників ви особисто його неодноразово били і обзивали дибілом і дауном!І якщо ви хочете правди вона буде,бо ваша дитина не зірка а просто невихований підліток,і в цьому винні ви самі,нестрашно вам що коли справа дійсно дойде до суду то вас також можуть засудити за невиконання батьківських обовязків і повірте ви накажете самі себе!На брехні в рай ще ніхто не попав!

    • Анастасия:

      Март 12, 2015 at 8:30 пп

      Такої підлї сволоти як ти — типу совість чиста, я ще не зустрічала!!! Не смій когось судити, і вирішувати куди він попаде! А то ти прям така свята людина!!! Мені от що ці цікаво, а ти свій «НІМБ» від розетки заряджаєш, чи він на батарейках?!!!!

  106. ДЛЯ ЧИСТО СОВІСТІ

    Март 7, 2015 at 11:18 пп

    Ти — брудна совість. Передивись відеовиступ свого директора, де вона зізнається, що тягала дитину за шкірку. Ось там і побачиш хто на брехні хоче в рай попасти.

  107. гость Я

    Март 9, 2015 at 11:49 пп

    Слушай, ты,совесть у тебя самой совесть есть?! Не заставляй грубо выражаться,своим ехидным и желчным коментарием ты показала что в тебе г**на больше чем мозга.Если б ты и тебе подобные учили детей справедливости,а не сплетни собирать тогда не было бы травли между детьми.Дети-народ очень жестокий и безцеремонный…взрослые должны сглаживать острые углы между детьми ,а вы ржете когда кого-то унижают.Для таких как ты это повод обос*ать их за спиной.!По ISTV показали вашу «диктатаршу»Порхун,так на экране это была самая «безобидная овца»-лицемерству и цинизму нет придела…!!! ГАНЬБА!!!

  108. Мама

    Март 9, 2015 at 11:53 пп

    О.С. сьогодні по каналу ICTV в програмі надзвичайні новини ми дивилися як ви давали інтервью,ганебнішого і паскудного ніхто в світі не говорив!Ви так вели кожну лінійку мекали,бекали,а потім плакали.А за скільки ви купили посаду директора?

    • папа

      Март 13, 2015 at 11:49 пп

      за мільйони, а має мільярдию

  109. Живу я тут

    Март 10, 2015 at 9:06 дп

    Ув. Аноним, никуда эта сука, Порхун, не уйдет. Как можно бросить место, которое согревают взятками? Мало того, что Вовк и Воронина поощряют действия Порхун, мало того, что существуют «подснежники», которые не работают в школе, а зарплату их получает директриса, так она еще и с детей требует, якобы, благотворительную помощь!

    • колишня учениця

      Март 11, 2015 at 12:44 пп

      Шановна громадо!У нас подібне твориться майже у кожному селі,районі. Людям. напевно, не вистачає розуму або часу для того, щоб прозріти. Читайте закони, посадові інструкції та права і обов’язки громадя.Дитина не тільки має право на освіту, а й повинна за законом навчатися, а її долю мають вирішувати батьки, які зараз ще й «сплачують за навчання», а не керівництво школи, яке на цьому заробляє. Ця система втягує і затягує всіх: дітей, батьків, викладачів і навіть, директорів. Спочатку нам це зручно, а потім. непереливки. Тож, давайте зламаємо цю систему.кожен почнемо з себе: будьмо чесними і відвертими! Не давайте хабарів і не привчайте до цього своїх дітей, більше спілкуйтесь зі своїми дітьми, а не сидіть в мережі.живіть кожним подихом своєї дитини.адже ми її привели а цей світ не задля страждань, а для розквіту духовного і морального. Привчайте до труднощів своїх дітей, а не вчіть сплачувати за недоліки і тоді нам всім буде добре і ми не будемо конфліктувати на такому рівні.Хочу звернутись до С.А. Вовк.Світлана Анатоліївна, я дуже вас поважала в свій час. Ви примушували нас вчити напам’ять твори Леніна, ви здирали з нас прикраси і вмивали від фарби. Ми вас боялися і ви були для нас взірцем і вчителем з великої букви! А тепер ви колегу і ту, кого ви навчали, називаєте психічно хвороюю? То ж , виходить, що і вас система з’їпа і ви втратили той здоровий глузд, ту мораль, ту висоту ідей. які вам не потрібні в наш час, як і твори Леніна, якими ви дарма забивали нам голову

  110. гость Я

    Март 26, 2015 at 4:56 пп

    Уважаемые жители села,обратите внимание,в школе хотят всё по-тихому»замять» есть слух что Рому Колосенко хотят перевести в другую школу.Товарищи вы чего…?!Этим колектив села доказывает что здесь каждый сам за себя.Хоть кто-нибудь поддержал маму Ромы и самого мальчика?!Только спустили на них всех собак-нашли «камень преткновения»!Как вы не поймете:пока вы по одному боритесь,вас всех переломают…Объясните:как у «плохой» мамы меньшая дочь в садике самая лучшая в группе???Стихи,песни,танцы исполняет очень манерно и четко,ни один ребёнок не был лучше!Думаю Рома в садике был не хуже.Возникает вопрос:где,как не в школе,»сломали» мальчика?!Маме Колосенка респект что она,единственная,отстаивает интересы своего сына!!!
    Жители,не стесняйтесь требовать от этих бютжетников учителей-мучителей нормального отношения к вашим детям,ведь это вы платите налоги им на зарплату…
    А вы,сторонники Порхун,знайте-чем больше вы «лижите» зад, тем больше задов вам будут подставлять…

    • ))))))))))))))Я

      Апрель 3, 2015 at 12:02 дп

      Дибіл він і в африці дибіл,а те що в нього золота сестричка не робить честі йому і права,дальше матюкати вчителів та дітей!Генетика сильна штука, в дітей різні батьки от і діти абсолютно різні!

  111. гость Я

    Март 26, 2015 at 5:15 пп

    УВ.мама учня,дело в том что учителя в самом начале ставят на детей «клеймо», если хорошее-вам повезло и вашего ребёнка будут учить,а если плохое-то над ним до конца учебы будут везде делать крайним и кто бы из «хороших» не напраказничал,всегда виноваты «плохие».При этом их не интересует что это не так они даже не пытаются разобраться .!Мы не спихиваем на учителей,мы играем в рулетку:будет наш ребёнок учиться в школе или мучиться на моральной каторге…

  112. я

    Март 29, 2015 at 8:41 пп

    Так значит все улеглось и никто не наказан. Етого и следовало ожыдать, все были уверены, что правды не найдешь, вот только как детям в глаза ссмотреть, они же знают правду и будут с детства понимать, что правды и справедливости нет

  113. гость Я

    Апрель 1, 2015 at 1:46 пп

    На собраниях в школе ведут разговоры чтоб все затихли и молчали,они всё замнут и всё пойдёт по «накатанной» , а родители всё равно молчат и дают возможность дальше издеваться над своими детьми.Родители,пожалейте своих детей,защитите их от этих тиранов и дети будут знать что они не одни…Ваши дети будут благодарны за заботу…ВСПОМНИТЕ каково вам было в школе и что «хорошего» произошло с ВАМИ…

  114. гость Я

    Апрель 3, 2015 at 1:06 пп

    Вы не имеете права так обзывать чужих детей!!!Лично,я знаю много,так называемых в школах,»дебилов» которым на данный момент от 40 до 50 лет-это успешные и богатые люди(только тогда они по другому назывались).Уменя была возможность пообщаться с Ромой и дебидизма не замечено,на нормальное отношение такая же реакция,а если на него «гавкают» и он «огрызаеться»-это их глупость!!!! Даже у вас «уважаемый» ))))))))я не хватило фантазии составить имя из большего количества букв,при этом каждый считает себя умнее других…

  115. Житель села

    Апрель 4, 2015 at 11:35 дп

    Шановні жителі села Мигія,приємно бачети те що після викриття аморальних,та корупційних діянь називаємих себе ..елітою села.. стає все менше таких ))))))я африканських…….. та їх прихильників,розуміння ситуації,та здоровий глузд перемагає.Сподіваюсь на правове вирішення проблеми.

  116. Выпускник

    Апрель 23, 2015 at 2:12 пп

    Позор тем мамочкам какие на камеру(новости СТБ)решили пожаловатся как Порхун О.С обежает их»невиных деток».На их месте должны были быть родители тех детей ,которых Рома и Женя бьют ,у которых отнимают деньги(это они в 7класе,чего хорошего от них ожидать дальше)Всё село знает какие они»АНГЕЛЫ»(им давно пора крылышки пообламывать)Сколько детей их боится и не хотят ити из-за них в школу.А мама Ромы вместо того чтобы позировать на камеру лучше пускай занимается воспитанием сына и обьяснит ему что можно делать,а чего нельзя.Хотела стать»ЗВЕЗДОЙ»а опозорилась на всю Украину и не только!!!

    • Для псевдо Выпускника

      Апрель 23, 2015 at 9:21 пп

      В новостях СТБ всех «ЗВЕЗД» своим позированием переплюнула порхун о.с.Получилось целое шоу с которого смеется вся Украина. И именно она (не поворачивается язык назвать порхун директором школы) бьет детей, отнимает деньги у детей и их родителе (нужды школы, столовая, хорошие оценки в аттестатах… знаю даже фамилии кому продавались оценки) и из-за нее дети боятся и не хотят ходить в школу.

  117. Выпускник

    Апрель 24, 2015 at 2:07 пп

    Почему то не давала интервью мама нормального ученика.Дети которые ведут себя нормально и адекватно такое и к ним отношение.А Рому и Женю за их поведение не то что за уши надо было дёргать а давно исключить из школы,а с их репутацией никакая другая школа их не приймет.А вы побольше защищайте таких как Рома-сегодня он плюнул на стены школы-а завтра он плюнет вам в лицо(и это не для кого не будет удивлением).А мамочка»звезда»под скандал директора и учительницы решила выгородить своего сыночка так у неё это не получилось.ПОЗОР МАМЕ ЗА ТАКОЕ ВОСПИТАНИЕ(если оно вообще было)

  118. Для сильно "умних"

    Май 10, 2015 at 9:30 дп

    Я знаю Женю Криленка. Ця дитина і прибирає вдома,і вправляється, і може їсти наварити, і прибире , і помиє посуд, і обніме батьків, і побишкитує.А ваші псевдовиховані діти тільки на людях виховані. А вдома ви їм ради не можете дати. Знаю зразкову сім’ю, ДЕ ТЯГАЮТЬ ЗА ВОЛОССЯ ДИТИНУ,ВИГАНЯЮТЬ З ДОМУ і в школі дівчинка веде себе на уроках зверхньо. Тож, мамко, якщо ви думаєте, що все в тайні — помиляєтесь!І про своїх дітей скажете «гоп», як перескочите!І ваша дитина нічим не краща за Женю.

  119. Вера

    Июль 29, 2015 at 3:58 пп

    Я выпустилась из школы три года назад, имя свое не скрываю. Я абсолютно случайно нашла этот сайт т. к. делаю курсовую работу про свое село. Давно нахожусь в другом городе и не знаю многих последних новостей. Почитать подробности развития конфликта в комментариях было очень интересно… Пока я училась в школе, я ее очень любила, несмотря на мелкие споры в классе. Мне очень нравилось ходить и на танцы, и в кружок рисования, и участвовать в различных олимпиадах и конкурсах. Я гордилась достижениями своей школы, показателями успеваемости и результативностью! Всегда старалась сделать какой то свой вклад в рейтинг нашей школы среди школ Николаевской обл.
    Я и сейчас люблю школу. Но к сожалению только как приятное воспоминание… Стыдно когда в новостях слышишь про свою школу, усаживаешься поудобнее перед монитором что бы услышать что то приятное, радостное, а в итоге наблюдаешь, как когда то хорошую преуспевающую школу поливают грязью… И при этом еще и никто не знает правды и это все публикуется на всю страну… Обидно и больно что сейчас никто не заботится о том, что бы сделать нашу школу лучше. Я не хочу конкретизировать, не хочу называть имен.
    Я до сих пор люблю всех своих учителей, и всегда буду любить. Дети сейчас не задумываются о том, что быть учителем очень тяжело, это колосальный труд. Пить кофе на уроке…, да бог с ним с этим кофе, ведь человек той ночью скорее всего вовсе не спал что бы подготовить для детей этот урок, что бы проверить контрольные, самостоятельные работы…
    Хочу что бы меня услышали все: ученики, учителя, мамы и папы и просто неравнодушные люди. Цените то, что у вас есть, и пытайтесь сделать лучше, всегда! И тогда всем будет лучше, и у вас будет лучше.

  120. Adelina Hitchcock

    Апрель 22, 2017 at 5:21 дп

    great insight. Ubersuggest girl