Новости

В Первомайске «Правый Сектор» и «Свобода» пикетируют городской совет

2.9K

Как сообщалось ранее, Первомайские “Правый сектор” вместе со “Свободой” и “Батьківщиной” собираются с 23 января выходить на пикеты против местных коррупционеров.

Сегодня, активисты вышли на пикет. Их численность порядка 25-30 человек.

Активисты требуют, чтобы городская власть очистилась от взяточников и казнокрадов. А во время предстоящих выборов в местные советы полностью набрать новых депутатов.

Свои требования они изложили в открытом письме Президенту и Правительству и призывают другие общественные организации и политические партии присоединиться к их акции.

Новый рисунок (4)

88 Комментариев

  1. Свидомый

    Январь 23, 2015 at 3:21 пп

    Что то быстро недовольные «потусили». Приехал в 12-45 а там уже пусто. Наверняка смылись к приезду военкома, ведь возраст у всех подходящий под мобилизацию …..

    • Вася

      Январь 23, 2015 at 6:22 пп

      Краще б щось для міста зробили, а вони до кормушки рвуться заспокойтеся скоро вибори. народ зроби свій вибір.

      • УКРОП

        Январь 23, 2015 at 7:22 пп

        До виборів 9-ть місяців!!! Накрасти встигнуть…

        • Аноним

          Январь 24, 2015 at 1:39 дп

          Ты переживаешб чтоб Васильеву еще что то осталось?)

        • Патриот

          Январь 24, 2015 at 7:17 пп

          100 % накраде

      • Мастер

        Январь 23, 2015 at 8:39 пп

        васьок ,эти люди для города сделали и делают .вопрос в том ,что сделал ты?

        • Патриот

          Январь 24, 2015 at 7:20 пп

          я просто працюю з 8.00 до 17.00 і цим самим плачу налоги своєю працею, а вони бігають і ні чого не роблять.

          • Мастер

            Январь 24, 2015 at 8:43 пп

            Большинство из них самозанятые люди со своим бизнесом просто працюють ,платят налоги и кроме того ,делали ,и делают и хотят сделать гараздо более для своего города.

    • УКРОП

      Январь 23, 2015 at 7:21 пп

      Срати на воєнкома, який поїхав в АТО на добу і вже воно учасник бойових дій.

      • думающий

        Январь 25, 2015 at 7:38 пп

        А он, военком, что дебил находиться в зоне АТО чтобы свои расеяне завалили. Он на них в тылу поработает.

    • Питерман

      Январь 23, 2015 at 7:34 пп

      А военком тоже хорош. В АТО «заболел» и вернулся обратно уже со статусом участника АТО.

    • Местный житель

      Январь 23, 2015 at 9:06 пп

      Пикет повториться в следующую пятницу ,у тебя есть неделя потренироваться «успеть».

      • леня

        Январь 25, 2015 at 11:37 пп

        російські фундаменталісти воюють у центрі Європи, вбиваючи зовсім не карикатуристів і зовсім не за малюнки. Ще вони небезпечні тим, що ці фундаменталісти не мають фундаменту – лише ненависть. По-науковому її називають ресентиментом. Цей термін означає бажання створити образ ворога, щоб помститися за невдачі. Ресентимент – мораль рабів, які прагнуть стати панами, мораль заздрісників, розлючених лузерів, які звинувачують увесь світ в аморальності. Найстрашнішими є відсутність фундаменту та виразної ідеології. Із фундаменталістом – ісламським, православним, католицьким – можна принаймні розмовляти, розпочинати діалог. Його можна навіть переконати. У фанатика є віра, його почуття можна образити. Ця віра принаймні сформована, має прихильників і ворогів. Фанатику є за що помирати. Його можна ненавидіти, але не можна не визнати його щирості. Це сумнівна чеснота стосовно терору. Та він принаймні вбиває за ідею, а не за влаштування камери тортур для боржників або «віджимання» нерухомості у сусіда. У сучасного російського фундаменталіста, який прагне дійти до Києва, а потім – до Брюсселя, жодної віри, окрім помсти, немає. Він ненавидить Захід, бо там краще живуть і задля самоповаги не потребують безперервного нарощування репресій.

  2. Сивий

    Январь 23, 2015 at 3:21 пп

    Думка цілком слушна. Але навряд чи наша міська влада очиститься сама від себе. Хто тоді залишиться, хіба що прибиральниці.

  3. ahnenerbe

    Январь 23, 2015 at 3:38 пп

    Если поделить количество протестующих на численность населения г.Первомайска, то выходит 0,04%. Ребята, вы силища огромная. Начните с Пети Порошенка. А то скоро перед Захарченко будете петь соловьем.

    • Вася Лановский

      Январь 23, 2015 at 7:26 пп

      А ты приходи и поддержи. Гляди 0,05% станет. Ато сидишь и жопу по стулу ёрзаешь.

      • Аноним

        Январь 24, 2015 at 1:41 дп

        Приходи приходи тебя и сфоткают и по телеку покажут!!!! Слава ТВзвездам!

    • adn

      Январь 23, 2015 at 7:36 пп

      Люди жаловали на то, что просто не знали о акции. Посмотрим как будет в следующий раз.

    • Мастер

      Январь 23, 2015 at 8:42 пп

      Опа ,ФСБешный математик подтянулся.

  4. Славянин

    Январь 23, 2015 at 4:55 пп

    военкому на заметку,гляди где собираются идейные майданутые борцы,думаю они с радостью пополнят ряды ВСУ и делом,а не словом докажут свою преданность РОДине и правому делу

    • УКРОП

      Январь 23, 2015 at 9:13 пп

      Срати на воєнкома, який поїхав в АТО на добу і вже воно учасник бойових дій.

    • Бандера

      Январь 25, 2015 at 11:13 пп

      ти не дуже радій,і відправляй нас в АТО,я особисто приїду з фронту не з пустими руками,і як ти розумієш ПМ який буде нереєстрований може почати стріляти у місті,де шанс що ти будеш не першим ?ватник,сособисто коментуючи ти наражаєш себе на небезпеку….тебе попередили…

      • ???

        Январь 28, 2015 at 5:21 пп

        Бандера ты не приедешь с АТО а тебя привезут с дыркой в башке,конечно ты в АТО не поедешь, ты хитрожопый

  5. Александр

    Январь 23, 2015 at 4:58 пп

    В этом году выборы в местные советы, какого воду мутить? На Донбасс.

    • Член вибкомісії

      Январь 23, 2015 at 6:46 пп

      На Донбас стрьомно. Там «голос» і втратити можна. Разом з головою.
      Та й захищать там нашим немає кого. У нас олігархів нема. Хіба що якісь 3-4 круті торгівці шмутками на базарі.

    • Патриот

      Январь 24, 2015 at 7:24 пп

      Санёк молодец я тебе підтримую.

  6. Іріна

    Январь 23, 2015 at 5:57 пп

    Послужить патриоты не хотят?

    • Алекс Шанин

      Январь 23, 2015 at 9:28 пп

      На сегодняшний день, некоторые из адресов, от которых исходит эта лживая воню уже отрабатываються нашими ребятами совместно с СБУ. Не думайте, что вы куда-то успеете спрятаться. Те, коментарии, которые вы даёте, будут расцениваться как предательство родины.

      Отвечаю на твой вопрос: не просто служить, а родину и землю свою защищать. И Уже не один человек из первомайска воюет в ДУК ПС.

      • Аноним

        Январь 24, 2015 at 1:44 дп

        Так может быть и наоборот

      • Десьось

        Январь 24, 2015 at 2:41 пп

        Десь ось, і тута в нас такеє вже бульо.
        Також тодішнє СеБеУ (НКВД,ГПУ,МГБ) допомагало Осіпу Сталіну Джунгашвилі (також грузинському бідному єврею, як і сучасним) у народів патріотизм виховувать такими ж методами, як ти натякаєш, патріоте паперовий.
        Однак чим для нього таке дійство закінчилось в історії його біографії відомо, хоча багато й прибрехано тими ж його колишніми органами ГаДеБе.
        Патріоти не ті хто галасує «Україна понад усе» та інші здіймає верески та проповіді, а ті люди, що йдуть на вибори та тверезо мислячи голосують.
        От тута на жаль тверезо мислячих не завжди вистачало і вистачає.
        Через це так і жиємо, і так воюємо, і так гинемо, хто від горілки, хто від цигарок, хто від суїціду, а хто й дісно на АТО, захищаючи начебто свою землю та країну,але яка на свого громадянина дивиться як патріота героя тільки у таких ситуаціях.
        Щоби було зрозуміло, нагадаю, якщо ти не сомпляк за віком та розумом, що у березні 1991 року, здається 17 дня, у тоді ще напіввцілілому СРСР проводився Всенародний рехверендум з питання: Ви за незалежну Україну (Молдову, Росію,Вірменію, Грузію тощо) у складі СРСР чи ні.
        Більш ніж 70% українців, та народу в інших країнаї СРСР, проголосували за суверенну Україну у складі СРСР, такі ж проценти були і в інших, союзних тоді ще, республіках.
        Але авантюристи,перевертні, не зовсім доумкливі тодішні царьки РФії, України та Білорусії (гидко прізвиша називати) швиденько знюхавшись, збіглись у Біловежській сауні та підписали акт розлуки.
        А сьогодні вже 23 роки «що маємо — те маємо».
        З 52 мільйонного населення в Україні залишилось (навіть за нашою сумніно правдивою статистикою) 42, 8 млн. люду.
        Маємо розвал в економіці, розбарт у суспільстві, наплодили своїх і заїжджих олігархів, довели народ ло стану жебрацтва та маємо вже 23 роки владу, яка кожного разу перед виборами бреше, а потім докрадає недокрадене папєрєднікамі.
        А ти тута к..диш: «СБУ, Родіна.
        Поїдь по місту та подивись на первомайську бомжатню, наркоманцію, алкашенцію, достатньо зазирнути хоча б селище колишнього Цукрового заводу, від якого залишилось дві труби, та лише дві чи одна напів зруйновані стіни.Грутожитки, їдальню, офіс-контору доволі значно зруйновано,колишній дитячий садок будівлі колишнього ЖЕКу, зруйновано до фундаменту.Будинок культури, як і всі попередні будівли, споруди, бомблять невідомі особи ночами, щось собі добуваючи на пропивання та харчування. Тротуари перетворено на протитанкові надовби та окопи з брустверами.
        А колись лише сам завод без комунальних об’єктів мав вартість біля 50 млн. грн.
        Розвалили, розікрали, розграбували — от це як раз те, куди треба було і раніш, і зараз не пізно, подивитись СеБевУ та пошукати тих «патрійотів», що це все понатворили, і не тільки по цукрозаводу, а по Фрегату, м’ясокомбінату, Дизельмашу, по автопідприємства, кар’єрах, житлобудивництвах (недобудах).

        • вишиватнік

          Январь 24, 2015 at 8:46 пп

          Ну ти й промову видав,красава,погоджуюсь

      • гвоздик

        Январь 29, 2015 at 2:44 пп

        а ты чей стукач правосеков или сбу смотри попадеш под молотки

        • Молоток

          Январь 29, 2015 at 9:39 пп

          Не гвоздик, а цвяшок — по нашому.

      • Ветеран

        Февраль 2, 2015 at 11:57 дп

        Назови кто ????

  7. Вася

    Январь 23, 2015 at 6:20 пп

    100% !!!!!!!!!!!! Хлопці! ви що собі надумали, що ви є народ! скільки тисяч в місті мешкає??????? Не каламутьте воду скоро вибори, прийдете і покажете як працювати треба. Зараз і так гаряче в державі.

    • УКРОП

      Январь 23, 2015 at 9:14 пп

      До виборів 9-ть місяців, до цього часу не буде що в місті рятувати.

      • Патриот

        Январь 24, 2015 at 7:26 пп

        тобі хвате

      • прямо

        Январь 24, 2015 at 9:32 пп

        Людей рятувати треба, а не місто.

  8. Вы не одни. Сигнал в машине исправлю!!!

    Январь 23, 2015 at 6:45 пп

    Люди просыпаются и в городе появляются те, кто освободился от страха. Пугать их наверное бандитом Захарченко не стоим, не стоит и военкоматом пугать. Там большая половина ездит помогать и поддержать тех кто защищает Украину на Востоке страны. И думаю ни кто не преследовал, СЕГОДНЯ, цель собрать всех жителей города. Я случайно проезжал мимо и был приятно удивлён такой акцией. Хорошее напоминание воровитой власти о том, что пришло время бежать им всем за их Януковичем. Вот и все. И что бы яд не лили лизуны Дромашко, напомню. Вы все думали, что Янукович не президент ( с маленькой буквы не ошибка ), я основатель царской династии, а оно видишь как вышло. Вор и трус ваш Янукович, и попличники его воры и трусы. Вон оно как!!! Слава Украине! Слава Героям!

    • ahnenerbe

      Январь 23, 2015 at 9:31 пп

      в том то и дело, что Дромашко легитимна, ее выбрали первомайцы, но если вам наплевать на мнение первомайцев то конечно пикетируйте, зато видно что кучка безграмотных людей не имея 0,5% понятия об управлении муниципалитетом рвется к власти, им насрать что город после них завалится. Дайте нам пожить хоть до следующих выборов нормально, упыри.

      • ой

        Январь 24, 2015 at 3:18 дп

        какое вранье ! дромашка легитимная ? все помнят , какой процент явки был , когда ее’ выбрали’ , и как подделали результаты тех выборов ! самозванка , воровка и покровительница воров ваша дромашка !

        • Бандера

          Январь 25, 2015 at 11:16 пп

          19 % я особисто був на виборах на дільниці,+ була фальсифікація,і о чудо Дромашко побідила…….. так що тут питання що до «лєгєтимності»…

      • ahkjjh

        Январь 24, 2015 at 9:20 дп

        завалится от тебя, явно один из замов «муниципалитета» — казнокрады!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Аноним

      Январь 26, 2015 at 11:11 пп

      Ну да из машины проще сигналить, там военкому не видно

  9. Славянин

    Январь 23, 2015 at 6:50 пп

    правосеки это еще свежая политическая сила,пока вроде не особо запятнали репутацию,но во свобода и батькивщина-пережитки прошлого,одного поля ягоды вместе с рыгами и коммунистами,на свалку истории!!!

    • УКРОП

      Январь 23, 2015 at 9:23 пп

      Свобода в раді була тільки одне скликання. І я без докори сумління скажу що ВО «СВОБОДА» підняла людей проти комуно-олігархічного клану і великий вклад зробили до і під час революції.

    • Патриот

      Январь 23, 2015 at 11:27 пп

      В Первомайську це полит сила не долуга як її лидер.

    • УКРОП

      Январь 23, 2015 at 11:43 пп

      Саме ВО»СВОБОДА» радикально пікетувала всіх петухів яника, заслуга СВОБОДИ те що сталася революція на 80%. Та с ким я балакаю. «майдан виноват в войне…» бла бла бла.

    • майя

      Январь 23, 2015 at 11:44 пп

      Ху.ня ваши правосеки полная

  10. Гражданин

    Январь 23, 2015 at 6:55 пп

    А те, кто на фронт отравляют с окопов пишут?

  11. Сумно

    Январь 23, 2015 at 6:58 пп

    Скільки ж сук в місті, чи оце одна падлюка сидить і пише. А може люди хочуть Януковича повернути? І хто вирішив, що права тільки Дромашко. Забули хто бігав і хабарі давав за те, що б госували за регіоналів? Забули падлюки вибори 2012 року, як людей вбивали і у Корнацького майно забирали? Всі отримаєте по заслугам!!! А скільки за неї проголосувало забули? Так згадайте, що менше а ніж записали в свою партію. Ганьба всім хто бреше!!! І всіх на вила треба, а не у відставку. Особисто тих хто керувар регионалами!!!Слава Україні!!!

    • ahnenerbe

      Январь 23, 2015 at 7:33 пп

      Кстати про Карнацкого, СУМНИЙ, согласно официальным данным из Верховной Рады Украины Карнацкий на заседания НЕ ХОДИТ и срал он на таких как ты.

    • Доктор

      Январь 23, 2015 at 8:03 пп

      СУМНО….що брешуть всі і той самий правий сектор…а судьи кто?

    • Вася Лановский

      Январь 23, 2015 at 8:10 пп

      Та понятно, что тут 2-3 Дромашко-писаки сидят и строчат

    • Федя

      Январь 23, 2015 at 9:59 пп

      как только человек имеет мнение отличное от вашего,так сразу он сука

    • УКРОП

      Январь 23, 2015 at 10:59 пп

      Два вонючих сепора, і дві пі..и з місої ради.

      • прямо

        Январь 24, 2015 at 9:34 пп

        И, ты, фашист новоявленный.

  12. Оксана

    Январь 23, 2015 at 7:09 пп

    Сейчас разойдутся исполкомовские крысы по домам и перестанут тролить Правый сектор. Придут с работы нормальные люди и будут писать правду. «Сумно», супер! Надо Корнацкого приглашать, что бы он сукам напомнил, где их место!

    • гвоздик

      Январь 30, 2015 at 7:31 пп

      оксане а ты чей холоп правосеков или гомосеков

  13. adn

    Январь 23, 2015 at 7:39 пп

    Всем кто пишет «идите в АТО», «На Донбасс». Возникает одни вопрос: почему вы сами не там, раз так яро всех туда отправляете?

  14. Гражданин

    Январь 23, 2015 at 7:43 пп

    сколько для вас не старайся- все не так. Лучше жить? Зачем? Сами в говне, пусть дети живут в говне. Привыкли воровать? И детей научите. Сами всех на фронт отправляете, а как сыну повесточка, то чуть ли не инвалидов с них делаете.
    Критика уместна. Ваше право. Вы кроме критики и вранья ничему не обучены. А ваши сквернословию неболие чем истерия. Не привыкли, что люди имеют права. Ждите. Не долго вам осталось.

  15. Доктор

    Январь 23, 2015 at 8:05 пп

    У нас як у тому кіні-білі прийшили,красні прийшли…міняй фуражку….

  16. Масякин

    Январь 23, 2015 at 8:09 пп

    Завтра опять всех жду на акцию.Сегодня Васильеву опять дал две тысячи.

    • 123456

      Январь 24, 2015 at 4:51 дп

      Василий Алесандрович, тебя вычислит и яйца оторвет за брехню. Вот за это он денег не пожалеет. А АПи адрес твой он уже знает. Жди лже Мосякин.

      • Оксане

        Январь 24, 2015 at 1:28 пп

        Правильно не АПи а IP-адрес. Пи пи ты делаешь в туалете.

  17. прохожий

    Январь 23, 2015 at 8:11 пп

    та когдато я не давал штурморать горисполком ..
    каюсь спалить и пепел розвеять …

  18. Юля

    Январь 23, 2015 at 8:41 пп

  19. Устим

    Январь 23, 2015 at 8:49 пп

    Друже ,не сумуй .Багато машин сигналило ,повір мені.Купка покидьків завжди знайдеться ,ти йди в перед та звертай уваги!

    • Аноним

      Январь 24, 2015 at 1:50 дп

      Уверен что они именно ‘за’ сигналили?

  20. Ленинец

    Январь 23, 2015 at 8:53 пп

    Голодные Хитрецы хотят согнать от кормушки сытых. А нужна Городу Умная Голова. Которой никогда не было…. С времён Сталина.

    • еще ленинцу

      Январь 25, 2015 at 7:22 пп

      а ты забыл , как в 1917 голодные хитрецы пели’ кто был никем , тот станет всем’ ? в итоге напели на свою голову сталина со всем известными последствиями ! помнишь ? или тебе освежить память ?

  21. вишиватнік

    Январь 23, 2015 at 9:29 пп

    Український націоналістичний фанатизм носиться по світу, як скажений рій розігнаних бджіл,
    дурних і роздратованих через нездійснення інстинкту. Утрачений розум, і загублене сумління,
    розпродане на житейських торжищах, ненависть, застаріла до всього світу, і розчарування, і
    почування своєї другорядності неприкаяних покидьків світу, і цілковита залежність од найлегшого
    подиху чи коливання міжнародних кон’юнктур, мінливих і зрадливих, як марево, утворили протягом
    чверті століття на земній кулі особливу, неповторну постать українського авантюрника-фанатика ідеї «суверенної України».
    Щоденник, 1945 рік. О. Довженко

  22. Скипидар

    Январь 23, 2015 at 9:34 пп

    Мне понравилась последняя фраза:…во время предстоящих выборов набрать новых депутатов». Это у кого они требуют? Да кто они такие,кого люди захотят тех и выберут!Нехер недоумки в городе распоряжаться!

  23. Алекс Шанин

    Январь 23, 2015 at 9:55 пп

  24. Назарчук Виктор

    Январь 23, 2015 at 10:09 пп

    Добрий день!
    Як ваші справи? Напевно ваш день почався з того що ви прокинулись і вмились іржаво-болотною водою по 17,43 грн/м3, потім повели дитину до дитсадка, чи школи нашими гарними дорогами, пов’язаючи по коліна у болото, прийшовши до навчального закладу почули, що потрібно здати гроші на «перше», «друге»,….. «п’яте», ….. «десяте», і поїхали на роботу, трамбуючись в автобусі, який ледь-ледь їде і таке враження, що зараз розвалиться! Не дай Бог ви потрапили до лікарні де добровільно-примусово віддали гроші в «благодійний» фонд лікарні, за свої гроші купили всі ліки та ще й доводиться дати грошей лікарю та медсестрі, щоб за вами хоч якось наглядали… за пологовий будинок я зовсім мовчу! 5-8 тисяч за те, щоб дитина народилась живою та здоровою….І впродовж дня спостерігаєте, як депутати нашої міської ради роз’їжають на дорогущих іномарках, за копійки скуповують величезні території землі на яких будують торгівельні центри та магазини, вибудовують величезні будинки-хороми, які коштують мільйони! Звідки ж в них стільки грошей, хм….???
    Напевно я помилився коли привітався словами «Добрий день»!
    В продовж дня ви постійно жалієтесь самі собі чи один одному на все вище перераховане, хочете якихось змін на краще, щоб нарешті почати жити як цивілізовані люди в гарних умовах, а не виживати як зараз.
    Але при цьому ви нічого не робите для кращого життя, тільки й робите що бурчите постійно та критикуєте зі сторони, що вірно, а, що, ні!! Щоб гарно жити потрібно підняти свою п’яту точку і докласти зусиль! Потрібно нагадати владі, що вона працює на нас! Ми для депутатів роботодавці, а вони — робітники, які повинні виконувати наші вимоги! Тож приходьте 30 січня в п’ятницю о 14:00 та разом звільнимо не чесних працівників, які дуже довго нас обкрадали, які дозволили собі замислитись що політики вищі за народ! І головне, не забувайте що ці злочини влада вчиняє в той час як іде війна, як гинуть наші батьки, діти, родичі, друзі!
    СЛАВА УКРАЇНІ!!

  25. Владимир

    Январь 23, 2015 at 10:23 пп

    Дромашка дала указание всем своим жополизам в свободное время что-нибудь в её защиту написать)))))))))))

  26. МАРГО

    Январь 24, 2015 at 11:21 дп

    Видно, що цю свиноматку захищають її лизоблюди, які називають себе «більшістю» міста. А це просто декілька ригів, які як і завжди займаються показухою. Не звертайте уваги на цих тролів, приєднується до акції і боріться за свої права. Яник тоже закликав дочекатися виборів — і де він? Так буде і з його прислугою в Нашому місті. А всі активісти МОЛОДЦІ!

  27. СПАРТАК

    Январь 24, 2015 at 11:39 дп

    Дані коменти підтверджують, що ригів у місті ще багато, а значить такі акції потрібно. Не будьте пасивними спостерігачами, робіть ЛЮСТРАЦІЮ самі, а то ці падлюки ще довго будуть кормити Вас обіцянками і продовжувати збагачуватитися за рахунок бюджету міста. ВСІХ РИГІВ У ВІДСТАВКУ, ЯК НЕПОТРІБ!!!

  28. Балу

    Январь 24, 2015 at 1:16 пп

    Я бачу, що ця банда була б рада всіх патріотів міста відправити в АТО, щоб їм ніхто не мішав проводити дерибан. Назвіть своїх ригів з міста, які зараз в АТО добровільно — таких немає. Тоді нехай ідуть на звалище міста і там шукають свою совість, яка в них вартує 30 серебряників.

  29. АРІЙ

    Январь 24, 2015 at 1:36 пп

    Ви — моральні уроди сомавідречених ригів, допишитесь до того, що вас як щурів будуть виловлювати по місту і бити вам морди. Що ви тут в інтернеті підхрюкуюте своїй «мамусі». Якщо ви є хтось і маєте якусь вагу в місті — виведіть своїх прихильників до «меншості» активістів, що проводять дані акції протесту. Покажуть свої рила, недобитки Майдану. Переконаний, що ви будите лише тролити ці коментарі, тому що у вас душа раба. СЛАВА НАЦІЇ !!!

    • вишиватнік

      Январь 24, 2015 at 8:49 пп

      Давай зустрінемося,покажеш який ти сміливець

    • вишиватнік

      Январь 24, 2015 at 8:55 пп

      Тільки в інтернеті щось і можеш образливе на людей писати,ви тільки стаями можете на людей нападати,по одинці ви звичайні сцикуни,ніхто і звати ніяк.Я впевнений,що такі як ти псевдопатріоти,якщо прийде російська армія будеш триколором розмахувати і верещати «слава Путіну»,недобиток майдану

      • Бандера

        Январь 25, 2015 at 11:23 пп

        ватнику -наступної п»ятниці у 15-00 біля місквикокому,прийди покажи,можеш триколор взяти,я то тявкати в інтернет усі «херої» постфйно пишу ,давай адресу ,я підїду,ще жодного разу відповіді небуло.

  30. VIP

    Январь 24, 2015 at 3:35 пп

    Чого Ви вчепились в особу Васильєва? Пишите про нього всякі нісенітниці, обговорюється його зовнішність. Це так низько. Він, як і інші активісти не виступають за захист лише якихось своїх порушених прав. Вони хочуть справедливості для усіх, а Ви лише спотворюється саму ідею боротьби. Ви вважаєте себе кращими — прошу, приходьте і очолюйте такі акції. Справа не в тому хто, а важливіше — ЗА ЩО! Хто виступає проти самих активістів, а не проти їх вимог — зрозуміло, що це або самі представники діючої влади, або їх слуги. Обговорюйте вимоги протесту, а протести будуть, бо це не народна влада і мовчіть, що її «вибрали».

  31. Бандера

    Январь 25, 2015 at 11:25 пп

    тут згадали про Масякіна,для мене це така ж гиівська свиня як і Дромашко,раджу навіть не випливати у полі зору цієї акції,або потім ,разом з мутнорилим пєдвадітєлєм «Удару»…

  32. АРІЙ

    Январь 26, 2015 at 3:40 пп

    Вишиватнік — приводь своїх тітушок на акцію, там все і вияснемо, хватить базікати в коментах. СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!

  33. Аноним

    Январь 26, 2015 at 11:19 пп

    А чего ж так быстро разбежались, патриоты? Военкома увидели?)

  34. Виктор

    Январь 30, 2015 at 8:08 пп

    Наконец-то в нашем городе начали посыпать дороги от гололёда! Спасибо мэру, не обращайте внимание на недовольных бездельников. А Быков пусть расскажет за какие “шиши” он возит на каток в Южноукраинск толпы молодёжи, которые собирают пожертвования на АТО(?)!
    А Капралов пусть вспомнит про разворованый “комсомол” Первомайщины!